todome Opublikowano 29 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2012 Witam Czy może kto wie ile będzie kosztować generalna naprawa silnika i gdzie to jest możliwe zrobić we Wr? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyziu Opublikowano 29 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2012 hmm pierścienie uszczelki panewki głowica (zaworówka itd) ok4500 do 5500tyś!! więc lepiej kupić zdrowy motor:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dirty.73 Opublikowano 29 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2012 lepiej kupić zdrowy motor od M5 :dance: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyziu Opublikowano 29 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2012 od M5 hmm to taki motor nie za takie pieniądze:) S62B50 to około 15tyś zł:4: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dirty.73 Opublikowano 29 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2012 około 15tyś zł oj tam oj tam,jak swapować to konkretnie:lol: a tak serio,to najładniejszy i najlepszy silnik na świecie niestety ceni się Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyziu Opublikowano 29 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2012 a tak serio,to najładniejszy i najlepszy silnik na świecie niestety ceni się masz za to browara:) hehe silnik jest najlepszym:) ale ma też swoje -!! niestety spalanie jego jest nieprzeciętne!!!! tzn prawie jak amerykaniec:) ale mniejsza o to i tak kiedyś jak będe stary i e39 M5 będzie kosztować 5 moich wypłat to sobie kupie:) bo to moje motoryzacyjne marzenie:):drool: ale wracając do tematu i żeby nie było że robimy tu jakiegoś off topa:):4: to kolego co chcesz robić w tym silniku??? bo całośc to przerost formy nad treścią z drugiej str to nie są małe koszta i zdrowe m52b28 kupisz lub zrobisz sobie swapa na jakies m54 lub m60 za te pieniądze:) napisz konkretnie co dolega silnikowi?? lub co chciałbyś poprawić albo co konkretnie chcesz remontować bo pojęcie ''remont generalny'' to ma szerokie pojęcie:drunk: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dirty.73 Opublikowano 29 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2012 hehe silnik jest najlepszym ale ma też swoje -!! a za to,to browara nie dostaniesz:lol: właśnie,sory za offtopa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość e34t Opublikowano 29 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2012 (edytowane) ale co się dzieje że chcesz remontować . Jeśli siedzą pierćsienie a gładzie nie są zużyte (kontrola średnicówką 0.18mm zużycia to pod szlif. A jak szlif to tłoki . a poza tym w jakim stanie wał trzeba wszystko sprawdzić zanim utopisz worek pieniądzy w silniku. Ale powiem tak mije auto jest warte może z 10000 a silnik nowy 28 000(lub coś koło tego cena była w real oem) w serwisie koszty mówią same za siebie. A tak prawde mówiąc masz 100% pewności czym jeździsz chyba że chcesz autem pośmigać ze 2 -3 lata i n sprzedaż to używka. Poza tym za zdrowy silnik 2.8 będziesz musiał dać minimum 3000 Edytowane 29 Marca 2012 przez e34t Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Wujek samo Zło_ Opublikowano 30 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2012 No tak szlif powiadacie? A czy przypadkiem m52 do roku bodajże 98 nie miało nicasilowych tulejek cylindra? Jeśli piecyk jest z przed 98roku to wątpliwe nadzieje na to że jakikolwiek remont mu pomoże. Poza tym to z tego co pamiętam vanos (?) co jeszcze troszeczkę podnosi koszty remontu. BMW za M52 zebrało swego czasu ostre baciory od posiadacz tego silnika za samą konstrukcje- tak więc należało by się mocno zastanowić nad sensownością remontu. A na 1000% trzeba się dokładnie wywiedzieć co w nim piszczy i co mu dolega. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość e34t Opublikowano 31 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2012 no niestety nie są to tanie zabawki ale jak nie sprawdzisz nie bedziesz wiedział co robić. jeśli masz cylindry powleczone nikasilem to kupno 2 silnika cię czeka. nie ma co się bać po prostu trzeba sprawdzić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelo Opublikowano 31 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2012 Poza tym to z tego co pamiętam vanos (?) co jeszcze troszeczkę podnosi koszty remontu. nie za wiele Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lijo Opublikowano 31 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2012 A czy przypadkiem m52 do roku bodajże 98 nie miało nicasilowych tulejek cylindra? Dokładnie do września 98r Ja pod tym kontem szukałem silnika pod swap. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
///M3 Opublikowano 3 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2012 podjedz na ul. zawalną do gtserwis i zapytaj , nie bedzie az takiej tragedii ze 5 tys Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.