Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


Rekomendowane odpowiedzi

a tak serio,to najładniejszy i najlepszy silnik na świecie niestety ceni się

masz za to browara:)

hehe silnik jest najlepszym:) ale ma też swoje -!!

niestety spalanie jego jest nieprzeciętne!!!! tzn prawie jak amerykaniec:)

ale mniejsza o to i tak kiedyś jak będe stary i e39 M5 będzie kosztować 5 moich wypłat to sobie kupie:)

bo to moje motoryzacyjne marzenie:):drool:

ale wracając do tematu i żeby nie było że robimy tu jakiegoś off topa:):4:

to kolego co chcesz robić w tym silniku??? bo całośc to przerost formy nad treścią:)

z drugiej str to nie są małe koszta i zdrowe m52b28 kupisz lub zrobisz sobie swapa na jakies m54 lub m60 za te pieniądze:)

napisz konkretnie co dolega silnikowi?? lub co chciałbyś poprawić:) albo co konkretnie chcesz remontować bo pojęcie ''remont generalny'' to ma szerokie pojęcie:drunk:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale co się dzieje że chcesz remontować .

Jeśli siedzą pierćsienie a gładzie nie są zużyte (kontrola średnicówką 0.18mm zużycia to pod szlif.

A jak szlif to tłoki .

a poza tym w jakim stanie wał trzeba wszystko sprawdzić zanim utopisz worek pieniądzy w silniku.

Ale powiem tak mije auto jest warte może z 10000 a silnik nowy 28 000(lub coś koło tego cena była w real oem) w serwisie koszty mówią same za siebie.

A tak prawde mówiąc masz 100% pewności czym jeździsz chyba że chcesz autem pośmigać ze 2 -3 lata i n sprzedaż to używka.

Poza tym za zdrowy silnik 2.8 będziesz musiał dać minimum 3000

Edytowane przez e34t
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No tak szlif powiadacie?

A czy przypadkiem m52 do roku bodajże 98 nie miało nicasilowych tulejek cylindra? Jeśli piecyk jest z przed 98roku to wątpliwe nadzieje na to że jakikolwiek remont mu pomoże. Poza tym to z tego co pamiętam vanos (?) co jeszcze troszeczkę podnosi koszty remontu.

BMW za M52 zebrało swego czasu ostre baciory od posiadacz tego silnika za samą konstrukcje- tak więc należało by się mocno zastanowić nad sensownością remontu. A na 1000% trzeba się dokładnie wywiedzieć co w nim piszczy i co mu dolega.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no niestety nie są to tanie zabawki ale jak nie sprawdzisz nie bedziesz wiedział co robić.

jeśli masz cylindry powleczone nikasilem to kupno 2 silnika cię czeka.

nie ma co się bać po prostu trzeba sprawdzić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



  • Podobna zawartość

  • Ostatnio przeglądający

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...