SoulRea Opublikowano 5 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2012 mam pytanie co do wiskozy czy moze ona caly czas chodzic na tym drugim biegu?dzieki temu silnik ladnie ,,wyje" czy to jej nie bedzie szkodzic? Jak dla mnie to dość dziwna zachciewajka dźwięk V8 - hmmmm a po co to komu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziki Opublikowano 7 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2012 Włączona wiskoza przecież nie imituje nawet w 1% dźwięku V8 więc... 1.Szybciej zużyjesz łożysko pompy(to przy kole pasowym) 2.Minus 10KM z mocy na rzecz owego dźwięku. 3.Urwanie łopat: -uszkodzenie chłodnicy,węży wodnych,wiązek instalacji elektrycznej -naprawy blacharsko lakiernicze maski po uderzeniu łopaty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasso12 Opublikowano 10 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2012 Bez sensu, chcesz mieć V8 to ją po prostu kup, ale mija się z celem robić z czegoś coś, czym nigdy nie będzie. A do tego dojdą koszty, bo fakt na dłuższą metę niedogrzany silnik długo nie polata, a nasze lato nie jest tak upalne i z doświadczenia wiem, że rzadko załącza się wisco nawet w te "upalne dni" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Opublikowano 11 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2012 A do tego dojdą koszty, bo fakt na dłuższą metę niedogrzany silnik długo nie polata, Może czytaj ze zrozumieniem, przy zablokowanym wisko silnik NIE BĘDZIE NIEDOGRZANY !!! AMEN - chyba że masz skopany termostat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kozin09 Opublikowano 11 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2012 Jesli masz spiete visco to bardzo nie długo pompa Ci sie posypie i tak jak napisał Piotr silnik jest niedogrzany a co za tym idzie olej nie pracuje w odpowiedniej temperaturze. Na zimnym sprawne visco zatrzymujesz palcem lub nawet zwiniętą gazetą a przy załaczeniu urywa głowe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Opublikowano 11 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2012 i tak jak napisał Piotr silnik jest niedogrzany . Może czytaj ze zrozumieniem,przy zablokowanym wisko silnik NIE BĘDZIE NIEDOGRZANY !!! AMEN Załamujecie mnie, normalnie. :help::crying: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasso12 Opublikowano 12 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2012 Może czytaj ze zrozumieniem,przy zablokowanym wisko silnik NIE BĘDZIE NIEDOGRZANY !!! AMEN - chyba że masz skopany termostat Ja uważam że to logiczne, jak cały czas będzie chodził wentylator to niedogrzeje silnika, chyba jasno się wyraziłem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kosa Opublikowano 12 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2012 No ale jak termostat zamkniety to co ma chlodzic jak tylko maly obieg jest. Predzej popma padnie przez to wisko Wysłane z mojego GT-N7000 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dirty.73 Opublikowano 12 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2012 reasumując,zblokowane wisko,to nic dobrego dla auta,i po to jest,żeby działało jak trzeba Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Opublikowano 13 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2012 Ja uważam że to logiczne, jak cały czas będzie chodził wentylator to niedogrzeje silnika, chyba jasno się wyraziłem. To wg Twojej logiki jadąc - przykład - 150km/h w temperaturze otoczenia -30stpC też będzie niedogrzany bo cały czas jest mocno chłodzona chłodnica a tak nie jest, jak napisał Kosa, termostat zamknie duży obieg i dzieki temu silnik dalej bedzie miał prawidłową temp. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 13 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2012 To wg Twojej logiki jadąc - przykład - 150km/h w temperaturze otoczenia -30stpC też będzie niedogrzany bo cały czas jest mocno chłodzona chłodnica a tak nie jest, jak napisał Kosa, termostat zamknie duży obieg i dzieki temu silnik dalej bedzie miał prawidłową temp. Wiskoza przeciąga powietrze tylko przez chłodnicę , jeśli tak jak Piotrek i Kosa napisali termostat jest sprawny to chłodnica się nie nagrzeje bo płyn będzie krążył na krótkim obiegu. Extremalną sytuacją w której zblokowana wiskoza może utrudnić nagrzewanie się silnika jest zima ..... po prostu będzie zaciągała niepotrzebne zimne powietrze do komory silnika przez co będzie studziła wszystko dookoła ... ale to też niedogrzanie może potrwać jakieś 8-12km Zdecydowanym winowajcą niedogrzania jest termostat. Co do dźwięku V8 wiskoza-edyszyn .... to sory ale tak jak Dziki pisał to nie ma za wiele wspólnego z brzmieniem silnika 8 garowego i dla przykładu jak w V8 załączy się wisko to jedynie zagłusza dźwięk silnika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Opublikowano 13 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2012 Skończmy ten temat wiskozy, bo na jej temat jest już wszystko na forum, wystarczy poszukać....a nie odkrywać 'amerykę' od nowa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.