Zbyszek89trzecie Opublikowano 27 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2012 szukałem i coś nie mogę znaleźć takiego tematu to zapytam się tu. Mianowicie problem pokazał się taki że jak auto postało 2 dni nie jeżdżone,po odpaleniu i chęci wrzucenia D. Gałka biegów poszła z lekkim oporem to mnie zdziwiło i chciałem wrzucić na 2 to musiałem się troszkę po siłować ze skrzynią ale większy opór stawia podczas jechania z samego dołu na P. Olej w skrzyni był wymieniany przed zimą tak jak wszystkie filtry i nawet chłodnica oleju. A podczas jazdy nie ma żadnych problemów takich jak szarpanie czy długie myślenie lub wybijanie biegów. Auto to BMW E36 320A benzyna z 93r Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
neophyte Opublikowano 27 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2012 jak mam podobną sytuację z moją skrzynią. tyle, że problem pojawia się po przejechaniu kilkdziesięciu kilometrów. olej z filtrem wymieniony i problem nadal się pojawia. szukam od jakiegoś czasu porad na necie i cisza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
neophyte Opublikowano 19 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2012 tak więc problem zdiagnozowany i naprawiony. choć jeszcze dziś chcę zrobić jazdę testową na dłuższym odcinku by mieć pewność, że wymiana pomogła. w moim przypadku problemem nie okazała się linka tylko suwak sterowania wchodzący w sterowniku połączony z mechanizmem zmiany biegów. później wrzucę foty jak element ten wygląda. dziwi mnie tylko dlaczego stawiał taki opór po osiągnięciu temperatury roboczej oleju w skrzyni biegów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lucius Opublikowano 19 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2012 dziwi mnie tylko dlaczego stawiał taki opór po osiągnięciu temperatury roboczej oleju w skrzyni biegów. Bo pomimo braku bezpośredniego połączenia ze skrzynią temperatura jest dość wysoka w tunelu środkowym, jeżeli były jakieś przytarcia to po rozszerzeniu się metalu wszystko wymagało większej siły do przerzucenia biegu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
neophyte Opublikowano 20 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2012 Lucius ale ten suwak, który był zamontowany był wykonany z materiału przypominającego ebonit :shock: teraz mam suwak z jakiegoś stopu i po wczorajszej przejażdżce stwierdzam, że już teraz jest . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zbyszek89trzecie Opublikowano 7 Czerwca 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2012 U mnie usterka usunięta na postoju wrzuciłem 2 bieg i gałka już nie chciała wrócić s powrotem na P . Po rozkręceni i dostaniu się do linki przy gałce Wyciągnąłem kawałek linki. Całe szczęście że trochę się znam na autach i nie musiałem holować go do warsztatu tylko kupiłem nową co okazała się że to w cale nie jest taka tania sprawa i zamienników nie ma ale bynajmniej już do problemu przez kolejne 20 lat nie wrócę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zielony 525i Opublikowano 24 Grudnia 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2020 Prośba do kolegów - gdzie kupić ten suwak sterowania. U mnie też po przejechaniu 10km dźwignia ciężko szła i zerwałem widocznie ten suwak. Po zdjęciu miski wyleciał kawałek tego ebonitu. Ktoś poradzi gdzie to kupić i ewentualnie wskazówki jak to wymienić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.