Dawid325 Opublikowano 1 Listopada 2006 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2006 BLOS zamiast mieszalnika to zawsze jedna zwężka mniej w dolocie i powinno być lepiiej :mrgreen: dlatego zakładanie go nie jest takie całkiem bez sensu. Sam zastanawiam się nad tym, chociaż jak na razie dobrze mi śmiga na mieszalniku, tak przynajmniej mi się wydaje :roll: Do blosa trzeba mieć dobry parownik z zapasem mocy ale gaz gazem na benzynce silniczek inaczej gada :mrgreen: bmw_beer Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jeztom Opublikowano 2 Listopada 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2006 BLOS zamiast mieszalnika to zawsze jedna zwężka mniej w dolocie i powinno być lepiiej :mrgreen: dlatego zakładanie go nie jest takie całkiem bez sensu. Sam zastanawiam się nad tym, chociaż jak na razie dobrze mi śmiga na mieszalniku, tak przynajmniej mi się wydaje :roll: Oczywiście że tak, ale miec BLOSA i jakąkolwiek jeszcze zwężke to troszkę mija się z celem, po to montuje się blosa by auto lepiej na gazie jeździło i po to by nie było utraty mocy na benzynie. Ekonomia lepsza nie jest, za to dynami ka lepsza ma być. pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
V-MAXXX Opublikowano 3 Grudnia 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2006 witam, temat blosa dobrze znam w moim poprzednim aucie Mercedes E-klase 2 litry 16v po zamontowaniu Blosa spadlo spalanie i skonczył sie problem z brakiem mocy na bezynie. Sam go regulowalem bez hamowni ale przy uzyciu sondy szeroko pasmowej Inovate. Teraz do mojego E30 tez montuje gaz 1 generacji z Blosem bez elektroniki taka jak do gaznika. Mam mozliwosc zrobić pomiary przed i po zamontowaniu tak wiec zapodam wykresy i zobaczymy co i jak. pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
donkol Opublikowano 7 Grudnia 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2006 A znacie jakis zaklad zakladajacy blos w bmw e30 320 we wrocławiu ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
beryl Opublikowano 7 Grudnia 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2006 Z tego co się orientuję, to warsztaty nie zakładają oficjalnie blosa, bo nie jest dopuszczony do montowania w silnikach z wtryskiem. Tylko po znajomości albo samemu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Śruba Opublikowano 15 Grudnia 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2006 z tego co wiem to na ul.Gazowej montują BLOS'a, ja u nich zakładałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
donkol Opublikowano 15 Grudnia 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2006 ile zaplaciles za wszytko czyli zalozenie blos i regulacja ?? i czy antybuma ci wywalili ?? czy pozostal ?? prosze o fotki jak zalozony jest blos w e30 320 ze zwyklym filtrem powietrza czy to sie pomiesci ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Śruba Opublikowano 18 Grudnia 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2006 nie wiem ile kosztuje załozenie samego BLOS'a z regulacją, bo ja zakładałem wszystko odrazu (cała instalacja). a jeżeli chodzi o antybuma to mam go. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
donkol Opublikowano 24 Grudnia 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2006 Zastanawiam sie nad zdjecie antybuma i rozwiercenia go maxymalnie aby nie zwezal dolotu powietrza co o tym myslicie ?? robil juz ktos taki experyment ?? a na blosa zbieram kase prosze o foto jak ma ktos blosa w e30 320 lub 325 na zwyklym filtrze powietrza czy cos musze ucinac ?? prosze o porady Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
beryl Opublikowano 25 Grudnia 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2006 z tego co wiem to na ul.Gazowej montują BLOS'a, ja u nich zakładałem. A masz go z elektroniką, czy bez, bo jeśli z elektroniką, to wszystko jasne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
donkol Opublikowano 25 Grudnia 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2006 a jaki blos do e30 320i jest lepszy z elektronika czy bez ?? instalke gazowa mam z jakims komputerem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
beryl Opublikowano 25 Grudnia 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2006 gdzieś czytałem, że blos bez elektroniki chodzi też dobrze, tylko wymaga regulacji najlepiej na hamowni. Wiadomo mniej elektroniki, mniej problemów. Blos z elektroniką to tak jak II generacji, jest jakaś centralka i coś tam steruje na podstawie czegoś. tak to wygląda: http://www.motonews.pl/forum/?op=fvt&t=89597&c=0&f=38&19 Na alledrogo sprzedają te bez elektroniki. Który lepszy, nie wiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Śruba Opublikowano 27 Grudnia 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2006 no ja mam tego bez elektroniki... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawid325 Opublikowano 28 Grudnia 2006 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2006 http://www.czakram.pl/katalog1.php?name=blos Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andre1981 Opublikowano 9 Stycznia 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2007 witam a ma ktoś BLOSA w 7 e-32 jak to tam wygląda ????pozd. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zico Opublikowano 31 Stycznia 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2007 ile zaplaciles za wszytko czyli zalozenie blos i regulacja ?? i czy antybuma ci wywalili ?? czy pozostal ?? prosze o fotki jak zalozony jest blos w e30 320 ze zwyklym filtrem powietrza czy to sie pomiesci ?? Witam Tak jak kol. Śruba założyłem BLOS'a+antybum na ul.Gazowej koszt 500 zł. (stan na dzień 31.01.2007r.) Teraz może o "doznaniach" dość odczuwalna zmiana dynamiki auta na benzynie i LPG (chociaż i tak będę musiał jeszcze pofatygować się na regulację gdyż bowiem moja beemka dość kiepsko chodziła na benzynie. Ale tutaj bardzo duży plus dla zakładu z GAzowej bo poinformowali mnie o tym i doradzili udanie się na diagnostykę. I tak się uparłem aby to cudo zamontować. Po montażu udałem się na diagnostykę i okazało się iż jest uszkodzona sonda Lambda i najprawdopodobniej przepływomierz ale to uda się dopiero zweryfikować po zamontowaniu nowej sondy. Teraz mam odpięty kabelek od przepływomierza i auto śmiga. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawid325 Opublikowano 1 Lutego 2007 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2007 Witam. Z tego co się dowiedziałem to blosa najlepiej zamontować między przepływomierzem a przepustnicą. Będe musiał to sprawdźić. :? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pp100 Opublikowano 18 Lutego 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2007 piszecie,że nie obniża spalania bloss tu macie przykład na e30 325i na automacie http://forum.beemka-klub.pl/viewtopic.php?t=5875&postdays=0&postorder=asc&start=325 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Borys Opublikowano 25 Lutego 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2007 Pytanie do kol. zico i Śruba: Czy na wezu gazowym miedzy parownikiem a BLOSem zamontowali Wam jakis zawor odcinajacy po przelaczeniu na benzyne? Chodzi mi o to, ze przy zapalaniu auta na benzynie (auto wczesniej bylo zgaszone na gazie) z powietrzem dostaja sie resztki gazu z parownika, auto czesto przez krotki czas zle pracuje, bo na gazie i na benzynie jednoczesnie. Normalnie (bez BLOSa) nie ma takich jajek, bo parownik jest wysterowany do skladu mieszanki i zostaja w nim relatywnie niewielkie ilosci gazu. Przy BLOSie parownik rozkrecony jest ma maxa, wiec w niektorych przypadkach taka przypadlosc wystepuje. Zawor odcinajacy, lub wysterowanie elektrozaworu w instalacji II generacji w tryb 0/1 podobno zalatwia sprawe.. Stad moje pytanie.. Pozdrawiam! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
beryl Opublikowano 27 Lutego 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2007 Z tego co się dowiedziałem to blosa najlepiej zamontować między przepływomierzem a przepustnicą. Będe musiał to sprawdźić mam pytanie: kto wie dlaczego mieszalnik standardowy jest zawsze przed przepływomierzem (może mierzy ilość gaz+powietrze i prawidłowo chodzi) a blos może być i musi za przepływomierzem. Czy to nie oszukuje troche przepływki. W końcu to tak jakby łapał lewe powietrze. :roll: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Śruba Opublikowano 2 Marca 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2007 Pytanie do kol. zico i Śruba:Czy na wezu gazowym miedzy parownikiem a BLOSem zamontowali Wam jakis zawor odcinajacy po przelaczeniu na benzyne? Chodzi mi o to, ze przy zapalaniu auta na benzynie (auto wczesniej bylo zgaszone na gazie) z powietrzem dostaja sie resztki gazu z parownika, auto czesto przez krotki czas zle pracuje, bo na gazie i na benzynie jednoczesnie. Normalnie (bez BLOSa) nie ma takich jajek, bo parownik jest wysterowany do skladu mieszanki i zostaja w nim relatywnie niewielkie ilosci gazu. Przy BLOSie parownik rozkrecony jest ma maxa, wiec w niektorych przypadkach taka przypadlosc wystepuje. Zawor odcinajacy, lub wysterowanie elektrozaworu w instalacji II generacji w tryb 0/1 podobno zalatwia sprawe.. Stad moje pytanie.. Pozdrawiam! U mnie niema żadnego zaworu na wężu pomiędzy parownikiem a BLOSem. Bo generalnie (z tego co mi wiadomo) jest taka zasada że powinno się gasić i odpalać silnik na benzynie, chociaż przyznam się szczerze że zdarza mi się gasić na gazie a póżniej odpalać na benzynie i niemam praktycznie żadnych problemów z pracą silnika na początku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
esiue30 Opublikowano 2 Marca 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2007 moze ktos sprostować? to w końcu blosa zakładamy przed przepływka czy za przepływka bo sam juz nie wiem. mikser mam przed i nowego blosa tez zamiezałem wstawić przed a teraz to zgłupiałem. a jak jest z antywybuchem moze go lepiej załozyc tylko zdjać klapke a zostawic gumke i rozwiercic ile sie tylko da. planuje załozyc stozek do tego zakładał ktos? to jak to w końcu? moze jakies foty czy cóś Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
beny1978 Opublikowano 13 Listopada 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2007 Ja miałem BLOSA, i powiem że jest to zajebista sprawa, silnik chodzi zarypiście równo <bmw_3> . A tu mała lekturka: Instrukcja BLOSA. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rumunm5 Opublikowano 15 Listopada 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2007 a jak osiagi przy 2.5 w blosie? kolega chce zalozyc sekwencje czy na sekwencji e36 2.0 bedzie szla lepiej jak na blosie? czy proponowal bys blosa? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danich Opublikowano 15 Listopada 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2007 a jak osiagi przy 2.5 w blosie? kolega chce zalozyc sekwencje czy na sekwencji e36 2.0 bedzie szla lepiej jak na blosie? czy proponowal bys blosa? do 2.0 w e36 najlepsza sekwencaj prawidłowo zalozona i wyregolowana! blos jest tez dobry zmniejsza strzelanie ale tez sie zdarzaja i zwieksza moc! ale policzyc zwykła inst. +blos daje nam sekwenceje prawie! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.