CrisELdi Opublikowano 22 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2012 Witam Panowie Nikt nie musi tłumaczyć jak pożyteczną rzeczą jest tempomat na długich trasach ale u mnie brak teraz staram się zakupić podzespoły i to poskładać... - Multifunkcionalną kierownice bez ariback bo go mam 130zł - Silniczek krokowy do sterowania przepustnicą około 50zł - Sterownik tempomatu 50zł - Czujnik pedału sprzęgła około 35zł Staram się kupować z kostkami i kawałkiem kabla aby było łatwiej to połączyć ale mam problem z czujnikiem pedała sprzęgła czy wystarczy sam przycisk kopić czy z tą blachą jak na foto? I jak do czego zwiera ten przycisk do masy? Czy mogę go zastąpić innym? Może ktoś sprzeda? Silniczek krokowy do sterowania przepustnicą także szukam z kostką może ktoś sprzeda? Mam taki schemat układu i jakiś PDF gdzie ktoś opisuje podłączenie tempomatu... Czy muszą programować komfort bo chyba nie? Czy muszę dokonać innych czynności czy coś zapomniałem ? Poz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dirty.73 Opublikowano 23 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2012 to masz? BMW E46 M43 tempomat.pdf - BMW - t_t - Chomikuj.pl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CrisELdi Opublikowano 23 Marca 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2012 to masz?BMW E46 M43 tempomat.pdf - BMW - t_t - Chomikuj.pl Tak mam właśnie tego PDF-a.. Ale tam nie pisze jak wygląda czujnik pedała-sprzęgła Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malek 82 Opublikowano 25 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2012 tam na schemacie widac ze jeden kabelek idzie do Masy a drugi do sterownika ten czujnik jest wciśnięty przez pedał sprzęgła naciskając sprzęgło on wyłącza tempomat. zobacz czy nad pedałem jest mocowanie do niego mysle ze powinno być Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CrisELdi Opublikowano 27 Marca 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2012 (edytowane) Tam na schemacie widać ze jeden kabelek idzie do Masy a drugi do sterownikaten czujnik jest wciśnięty przez pedał sprzęgła naciskając sprzęgło on wyłącza tempomat. zobacz czy nad pedałem jest mocowanie do niego myślę ze powinno być Tak zobaczę problem mam z zakupem właśnie tego czujnika nikt nie odpowiada na pytanie czy sprzedają to czy mają, jak sprzedaje siłownik i sterownik to musi mieć ten czujnik, nikt nie mam czujnika sprzęgła no chyba ich pogięło to nie możliwe! Ogólnie szukam na allegro ale jak na razie to tylko jeden czujnik za 35 +25 za przesyłkę no chyba tego co całkiem pogięło za głupi włącznik tak mały? Może ktoś ma znajomego lub sam sprzedaje podzespoły do bmw i jest w stanie sprzedać za pośrednictwem allegro, ebay? Wszelkie propozycje mile widziane! poz. Już połowa sukcesu za sobą kierownica podłączona okablowanie przygotowane, troszkę inne miałem kostkę pod kierownicą od tej na pdf ale okablowanie i numery się zgadzają i bez problemu działa kierownica. Nadal napotkałem problem z tym czujnikiem dla pedała sprzęgła rozwiązanie jest proste muszę kupić czujnik hamulca bo jest prawie taki sam oprócz kawałka odstającego plastiku na oprawce i reszta jest taka sama... Może ktoś sprzeda taki czujnik hamulca? [Dwa pierwsze foto jak wygląda] To oprawka i wyłącznik oprawka pozwala ustawić wyłącznik w odpowiedniej odległości od pedała. poz. Edytowane 28 Marca 2012 przez CrisELdi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaskiniowyludek Opublikowano 30 Września 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Września 2014 Kolego też miałem taką zieloną wtyczke, dorwałem na złomie jakieś wtyczki samochodowe żeby ładnie wykorzystać 3 piny z zielonej kostki, podłączyłem je do przewodów od włącznika świateł i niedziała:(.. zajrze jutro jeszcze raz. Czy gdy podłączyłem przewody do zielonej kostki pin 10 9 i 8 z przewodami op włącznika świateł ( niepamietam juz dokladnie nr pinow) to sterowanie radia z kierownicy już działało? przeciski się podświetlają?? czy musiałeś także zmieniać przepstnice? ja musiałem ponieważ stara nie miała mocowania na linkę od silniczka krokowego tempomatu/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaskiniowyludek Opublikowano 1 Października 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Października 2014 Panowie pomocy...sprawdzalem kostke. Polaczenie jest dobre. Przewody z kostki pod kierownica wyprowadzone sa do wlacznika swiatel a radio z kierownicy niedziala:(. Kostke pod kierownica mam taka jak zdjecia powyzej. Pomozcie prosze...wszystko mam kupione i zalezy mi na tym zeby dzialalo;) 663 610 259 lub maciejplane@wp.pl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CrisELdi Opublikowano 30 Października 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Października 2014 (edytowane) Witam Czy tak podłączyłeś? Jeżeli coś nie działa to prawdo podobnie masz uszkodzoną taśmę ale zanim kupisz nowątasmę.. Sprawdź jeszcze raz powoli i dokładnie... Pin po pinie połączenia... Nie przejmuj się kablem od tempomatu... zabezpiecz go przed zwarciem ... Użyj miernika i sprawdź te twa przewody czy oraz taśmę- przewodzą prod może coś nie kliko w kości! Spróbuj podłączyć bezpośrednio bez taśmy!Ale polecam miernik to wszystko wyjasni Jakie radio masz? Pamiętaj radio musi być podłączone do I-Bus dowodem jest wyświetlanie czasu oraz to że się uruchomi... Jak klawiatura nie jest podświetlona to coś jest nie tak z zasilaniem (okablowaniem) ... Może to pomoże Daj znać .... Edytowane 30 Października 2014 przez CrisELdi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.