grzesiek2304 Opublikowano 22 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2012 No to i ja mam problem... w sobotę wymieniłem instalacje gazową, miałem II generacje, a teraz wsadziłem sekwencje KME Diego 1.3G. wszystko podłączyłem, ustawiłem i było ok, na drugi dzień odpalam a auto na benzynie kulawi na jałowym i ciężko wchodzi na obroty, strasznie muli, ledwo jedzie, a na gazie OK. podłączyłem DISa i takie błędy: 70 oxygen sensor 201 oxygen-sensor control zresetowałem ECU i problem znikł, znowu na benzynie jedzie jak trzeba wniosek - rozjechały się mapy wtrysku... dwa dni później znowu ten sam problem :mad: zaś DIS i diagnostyka ale tym razem taki błąd: 26 control-unit positive supply ??? nie rozumiem co to za błąd... pozytywne zasilanie ECU??? to bez sensu generalnie wygląda że to gaz rozstraja ECU, ale dlaczego, w sterowniku gazu nie ma błędów, wszystko działa jak należy, sonda oscyluje, na poprzedniej instalce na gazie sonda w ogóle nie oscylowała i nic z ECU się nie działo. jakieś sugestie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin Cin Opublikowano 23 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2012 Nie wiem, czy to Ci pomoże, ale szukając swojego problemu, znalazłem taką informację na jednym forum, cytuję: "Jak samochód jeździ na gazie to się przestawia mu troche moment zapłonu. Dla benzyny ten moment jest za wczesny i dlatego stuka.". To tak odnośnie spalania stukowego, które wpływa m. in. na mulenie i większe spalanie. Może też z tym masz problem? Tylko powinien Ci wyskoczyć jeszcze błąd czujnika spalania stukowego (który jest po to w naszych Beemkach, żeby eliminować spalanie stukowe). Może za bardzo patrzę na Twój problem pod kątem swojego, jak namieszałem, to sorry O swoim problemie założę oddzielny temat. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesiek2304 Opublikowano 24 Marca 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2012 ze stukowym nie mam problemów, choć zapłony troche wypadaja, ale myśle że to wina za wolnych wtryskiwaczy (zavoli pan), będą inne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 24 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2012 Ja tam mam wtryski valteka czerwone ale dają radę ponoć jedne z najlepszych wtryskiwaczy lpg to hana chciałem wymieniać ale dużo kosztują i jakbym takie miał zakładać do instalacja do e39 kosztowałaby nie 3500-4000 tylko lekko 5 tysięcy a to już kosmoshappy_bmw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesiek2304 Opublikowano 24 Marca 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2012 tak hana są super ale drogie, z tańszych najlepszę są właśnie valteki czerwone i takie też kupię, warto pamiętać że valdki trzeba co jakiś czas kalibrować Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 25 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2012 Grzesiek a wiesz może czy jak zakupi się zestaw do walków z alledrogo naprawczy tam jest jakaś gumka i sprężynka to będzie można samemu to wymienić czy trzeba potem ustawiać wtryski ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesiek2304 Opublikowano 25 Marca 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2012 wymienisz sam i warto to zrobić bo tłoczki się zużywają, ale potem trzeba je skalibrować na przyrządzie (ustawia się skok tłoczka) aby wszystkie pracowały identycznie - inaczej będzie lipa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.