Dyziu Opublikowano 22 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2012 witajcie dziś przy zmianie termostatu (który oczywiście już 2 raz przyszedł nie taki!!) wyciągnąłem rure od dolotu do turbo!! i było tam troszke oleju!! tzn w turbo na łopatkach nic ale w rurze troszke ok 5 ml!! i chwyciłem za wirnik turbiny a wyczułem lekki luz tzn góra dół i na boki ok1.5 do 2mm czy to norma jakaś czy już szykować kase na turbo??? dodam że auto ma moc nic nie kopci!! co dziwne jak na diesla:) hehe nie widać aby wirnik tarł gdzieś o obudowa ani nic!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Forest Opublikowano 22 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2012 Nie powinno byc oleju w wejściu na cooler ani też oś turbiny nie powinna miec luzów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyziu Opublikowano 22 Marca 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2012 ten olej to może być normalne bo tam jest z odmy rura!! przynajmniej tak mi się wydaje:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaro Opublikowano 22 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2012 Olej to nie powiem, ale turbina na 100% nie powinna mieć luzu. Jak ja regenerowałem swoją, to po regeneracji, ruszałem wirnikiem i oglądałem sobie co i jak i luzu nie było. Ale jakby co to masz bardzo blisko, bo w Cieślach. Ja tam robiłem i póki co po 30 tysiącach jest oki... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyziu Opublikowano 22 Marca 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2012 ale Ty Jaro masz z zmienną geometrią??? bo słyszałem że takich nie regenerują!!! tzn zdania są podzielone!! a zakładów mam tu pod dostatkiem:) tzn jest wszystko OK ale tak pytam z ciekawości!! autko śmiga jak ta lala:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaro Opublikowano 22 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2012 Tak, ze zmienna geometrią. Nie regeneruje się wg producenta, bo On nie wypuszcza swojego firmowego zestawu naprawczego (jak ma to miejsce w przypadku turbiny zwykłej), ale regenerują je bez problemu... 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qolar Opublikowano 22 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2012 (edytowane) to jak jest luz to lepiej się tym zając teraz teraz koszt regeneracji powinien być mniejszy niż wtedy jak się sypnie całkiem,a co do oleju to jak by go mialo byc wiecej to raczej zbierał by sie w intercoolerze odczep waż przy nim i zobacz czy nie pocieknie ciurkiem nie ma co tego bagatelizować bo moze ci sie dieselek rozbiegac [video=youtube;58SoI7YKr4o] Edytowane 22 Marca 2012 przez qolar Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasso12 Opublikowano 22 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2012 Generalnie to luzu nie powinno być. Może to pierwsze oznaki zużycia turbiny i pierwsze sygnały aby do niej zajrzeć. ponieważ masz b. dobry silnik propozycja z mojej strony to odwiedziny u dobrego magika co ma pojarę o dieslu w BMWhappy_bmw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyziu Opublikowano 22 Marca 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2012 to jak jest luz to lepiej się tym zając teraz teraz koszt regeneracji powinien być mniejszy niż wtedy jak się sypnie całkiem,a co do oleju to jak by go mialo byc wiecej to raczej zbierał by sie w intercoolerze odczep waż przy nim i zobacz czy nie pocieknie ciurkiem nie ma co tego bagatelizować bo moze ci sie dieselek rozbiegac oleju jako tako ni ma w coolerze bo ściągałem rure!! tzn jest ale troche na ściankach!! nie ma go w ilościach aby się z rury wylewało!!!! nawet kropelka nie poleci!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.