bodek Opublikowano 19 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2012 Witam wszystkich, mam takie pytanie bo sam juz nie daje rady. Mianowicie w niedziele wymienilem w mojej buni chlodnice i od tamtej pory non stop wywala mi plyn przez korekpytanie_bmwpytanie_bmwpytanie_bmw co to morze byc???? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dirty.73 Opublikowano 19 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2012 zapowietrzony najpewniej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek Opublikowano 19 Marca 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2012 tez tak myslalem ale odpowietrzalem juz 3 razy i to jak w ksiazce pisze. A problem nadal jest. A co sadzicie o tym ze jest zly korek?? oba niby sa "200" ale maja inny ksztalt. dzisiaj zaloze ten co byl w tej chlodnicy i zobacze co to da. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dirty.73 Opublikowano 19 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2012 nie wiem jak u ciebie,u mnie mechanik pół dnia nie mógł odpowietrzyć układu po wymianie pompy,te typy tak podobno mają,złapie bańke i *upa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek Opublikowano 19 Marca 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2012 no coz bede probowal az do bulu:( jak by co jestem otwarty na wszelkie propozycje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelo Opublikowano 19 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2012 postaw auto na pochyłym terenie,chłodnicą w górę i lej do oporu,10 minut i po BÓLU bodek po bÓlu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek Opublikowano 19 Marca 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2012 Pawelo dzieki za rade tak zrobie, a moja ortografie musisz mi wybaczyc bo niestety jetem dezortografem:oops: i mi jest obojetnie jak pisze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dirty.73 Opublikowano 19 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2012 pawelo,to taki prezydencki "bul":-P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek Opublikowano 19 Marca 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2012 nie nabijajcie sie ze mnie bo to nie moja wina ze tak mam:( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 19 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2012 To może inaczej , napisz jak wyglądała procedura odpowietrzania w Twoim wykonaniu ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelo Opublikowano 19 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2012 fakt trzeba była od tego zacząć :lol: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek Opublikowano 19 Marca 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2012 odpowietrzenie układu chłodzenia w moim wykonaniu: *napełniam cieczą chłodzącą zbiorniczek wyrównawczy, aż do krawędzi wlewu. *wykręcam śrubę odpowietrzającą w chłodnicy, obok zbiorniczka wyrównawczego, aż przez otwór zacznie się wydobywać ciecz bez pęcherzyków powietrza. *przykrecam odpowietrznik. *odpalam silnik, ogrzewanie na maxa, nie zakręcając korka wlewu. Obroty powyżej 2500 obr/min. *podczas nagrzewania silnika uzupełniam ciecz chłodzącą. *po osiągnięciu temperatury roboczej zostawiam go na biegu jałowym. *ponownie odpowietrzam dopóki przez otwory nie zacznie wypływać ciecz chłodząca bez pęcherzyków powietrza. *jak juz jest ok dolewam ciecz chłodzącą do poziomu MAX i zakręcam korek wlewu cieczy chłodzącej. THE END Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek Opublikowano 20 Marca 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2012 wymiana korka i po sprawie. temat do kosza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.