Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


Rekomendowane odpowiedzi

Cześć. Tak jak w temacie, mam na sprzedaż silnik do e30. M10b18 na pełnym wtrysku. Przebieg licznikowy, to było jakieś 300 tys km (nie pamiętam dokładnie), silnik pracował na gazie (zwykły, nie sekwencja). Jeśli chodzi o pracę na benzynie, to możliwe że do zmiany przepływka i/lub sonda, ponieważ kopcił i niezbyt równo pracował na luzie. Z jazdą nie było problemów i wyraźnie lepiej odpychał się na benzynie. Nie wiem dokładnie co to, bo nie znam się aż tak a nie podmieniałem nic żeby to sprawdzić :). Co do pracy na gazie - powymieniałem świece, kopułkę, palec, przewody i silnik chodził ładnie do samego wyjęcia. W tej chwili wyżej wymienione części są nowe, z przebiegiem max 50km.

Silnik sprzedaję z całym osprzętem, ogólnie wszystkim co niepotrzebne a zostało. Jakiś czas przed wyciągnięciem pojawił się problem z chłodzeniem. Nie wiem, czy to zatkana chłodnica, czy może poszła uszczelka pod głowicą. Chłodnicę będę miał możliwość sprawdzić w piątek. Jeśli to nie w niej jest problem, to cena pójdzie troszeczkę w dół.

Cena, ze względu na pracę na benzynie to 300zł z całym osprzętem. Jeśli nie będzie zainteresowania w całości, to do następnego tygodnia (od 25.03) zorientuję się lepiej w cenach i wystawię silnik na części (będę sprzedawał raczej tanio).

dsc00001uja.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach



×
×
  • Dodaj nową pozycję...