GRAFTECH Opublikowano 17 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2012 Witam wszystkich trafiłem przypadkowo na Wasze forum i postanowiłem się "wpisać" szukam usterki (może lewego powietrza) falujące obroty w m20b20 z 84 roku , zakładam, że przepływka, bo miała gaz (wyciągnięty :lol:), i UWAGA!! Stała 6 lat - zapaliła po podpięciu kabli i 4 litrach benzyny jakie wlałem, ale jak osiągała obroty minimalne po ssaniu to gasła, teraz po kilku odpaleniach dłużej trzyma, ale raczej gaśnie i za nim to zrobi to falują obroty, (bez katalizatora). Gdybym okazał się za leniwy i temat był, proszę o wyrozumiałość - następnym razem poszukam bardziej uważnie i nie popełnię błędu temat powtarzający się, albo nie w tym dziale... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 17 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2012 Posprawdzaj dolot , czy gumy nie są sparciałe , czy opaski trzymają , najpewniej zaciąga jakieś lewe powietrze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRAFTECH Opublikowano 17 Marca 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2012 wielkie dzięki za tak szybką odpowiedź, gumę kolano od filtra do przepływki zmieniłem, bo ktoś do gazu tamtą skrócił, ale jeszcze się przyjrzę innym przewodom i opaskom, chociaż podmieniam co się da łącznie z opaskami... a jak powinien wyglądać sprawny przepływomierz w tym modelu - silniku, podobno da się coś ewentualnie na krótki czas poprawić za nim nie namierzę czegoś "pewnego -sprawnego"?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 17 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2012 Sprawdź też jak wygląda silniczek krokowy , po takim postoju może się zastał i nie działa tak jak powinien , może warto go trochę przemyć w nafcie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRAFTECH Opublikowano 17 Marca 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2012 [ATTACH=CONFIG]18888[/ATTACH] No będzie jeszcze dobrze jak podpowiesz mi gdzie jest w tym motorku krokowiec, koło filtra czy bardziej na przodzie silnika?? I wielkie dzięki za podpowiedzi a na dzisiaj już mam dość Pozdrawiam i dobranoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRAFTECH Opublikowano 19 Marca 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2012 Zmieniliśmy wszystkie prawie przewody i już nie faluje!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kosa Opublikowano 19 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2012 Stary poczciwy l-jetronic :-) W tym silniku na 99% nie ma krokowca. Jest system podcisnien stad ta cala masa.przewodow. Widocznie przy wymianie musiales poprawic przewod ktory byl nieszczelny.... Wysłane z mojego GT-N7000 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRAFTECH Opublikowano 19 Marca 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2012 (edytowane) ale miałem zagadkę z tym krokowcem....:lol: i nie namierzyłem, a skoro już się odezwałeś to staram się czytać co piszecie i miałbym 10000000 pytań albo i więcej, ale na co jeszcze głownie powinienm zwrócić uwagę - skoro silnik już pracuję, nowe tłumiki i rurki jadą lakier się miesza??? co w tym E30 z 84 jeszcze trzeba sprawdzić, czy wyjdzie w praniu, kiedyś pewnie taka była.... [ATTACH=CONFIG]18953[/ATTACH] (zdjęcie pożyczone E30 320i VVFL *Project Oldschool* VERKAUFT! [ 3er BMW - E30 ] "2 trer" - www.BMW-Syndikat.de [Fotos - Bilder - Stories]) Edytowane 19 Marca 2012 przez GRAFTECH Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.