Gość Mordulec Opublikowano 16 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2012 (edytowane) Jak w temacie , chcę sobie trochę poprawić komfort prowadzenia w koleinach i pomyślałem o podmianie opon letnich. W tej chwili mam przód i tył 235/45/17 na AZEV'ach 8,5 cala ..... szkoda mi trochę rantów felg wiadomo czasem się trafi w krawężnik dlatego się zastanawiam czy 215/50/17 na przód nie będzie za wąska ?? Jak myślicie ? Edytowane 16 Marca 2012 przez Mordulec Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelo Opublikowano 16 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2012 wiadomo czasem się trafi w krawężnik czy 215/50/17 na przód nie będzie za wąska ?? do takich manewrów to tak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati Opublikowano 16 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2012 Tyrestretch.com - Image Library mi ta stronka bardzo pomogla Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 16 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2012 do takich manewrów to tak Staram się uważać , ale jak to mówią dla chcącego nic trudnego nawet na 255 można felę pokiereszować przy parkowaniu A ewentualnie 215/50/17 z jakimś rantem ochronnym ?? Względnie 225/50/17 tyle tylko że to chyba wielkiej różnicy w jeździe nie będzie między 235/45/17 i nie wiem czy jest sens wywalać kasę na takie opony ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 16 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2012 Tyrestretch.com - Image Librarymi ta stronka bardzo pomogla Sorry, no match found. chyba nie mają żadnego z rozmiarów które mnie interesują Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelo Opublikowano 16 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2012 bo to strona z naciągami panie Mateuszu :4: Mord a dlaczego nie 225/45 :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 16 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2012 bo to strona z naciągami panie Mateuszu :4:Mord a dlaczego nie 225/45 :?: Bo to już o 2,63% mniej niż nominalny rozmiar koła A dla 225/50 mam +0.88% więc najbliżej oryginału Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelo Opublikowano 16 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2012 zapomniałem,że jeździsz łodzią i potrzebujesz balonów :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 16 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2012 Jeśli chodzi o średnicę całego koła to przy 215/50/17 też nie byłoby dramatu bo wychodzi na kalkulatorze -0,65% Tylko kurde martwią mnie te ranty felg , żeby nie były za bardzo odsłonięte. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelo Opublikowano 16 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2012 teoria teorią,ale na starych felgach miałem kilka(około 10) par 215 na 7,5 i było praktycznie równo,może minimalne wychodziło poza rant,ale to minimalnie. na 8J 225 jest ok,ani się nie "wylewa" anie rant nie jest wystawiony, 8,5 nie miałem okazji "testować" ale z 225 powinno być ok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaro Opublikowano 17 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2012 Dla felgi 8,5 cala ideał to 225. Miałem tak w poprzednich kółkach i powiem Ci, że 215 to na bank będzie sie robił delikatny naciąg i co za tym idzie ranty felg będą nieosłonięte Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tazunio Opublikowano 17 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2012 ja mam 8,5J17jest "lekki" naciag Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelo Opublikowano 17 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2012 zara zara ,ale ty masz przecież opony z kolarzówki :lol: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tazunio Opublikowano 17 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2012 przynajmniej nie z traktora :4: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelo Opublikowano 17 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2012 a co te od ciebie były na traktorze :?: :bag: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tazunio Opublikowano 17 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2012 na jakim traktorze... przywiozlem je wozem drabinistym :lol: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kosa Opublikowano 17 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2012 Marcin wydaje mi się ze do 7er to 215 sa zbyt waskie moze na tył: 235/45 a na przód 225/45 tył róznica-3/5 mm srednica a przod -12,5 lub przód zostawic 215/50 szkoda na tył wrzucac 215 bo na takich to e30tki jezdza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 17 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2012 Nie no ja tylko o przednich kapciach pisałem Z tyłu zostaje 235 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
neophyte Opublikowano 17 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2012 ja mam aktualnie 225/50 tyle, że na feldze 8 calowej. i raczej nie ma szans żeby porysować rant. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.