Gość ChriS. Opublikowano 12 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2012 Siema, tak pochwalilem swoje E39, a teraz wyszlo kilka rzeczy otoz zrobilem w 2 miesiace 5 tys kilometrow i kilka spraw wyskoczylo. 1. Hamulce, latalem powyzej 200 po autostradach i po kilku hamowaniach z 200 do 120 zaczynaja mi bic hamulce ( podejrzewam tarcze ). Ogolnie po kilku hamowaniach jak zjechalem na parking to cale tarcze przod i tyl mienily sie wszystkimi kolorami teczy - spalone? Ale czy to moja wina? Czy poprostu koncza zywota? 2. Ogrzewanie jest sobie na 19.5 stopnia, ale jak tylko na kilku prostych ja pogonie to w srodku robi sie momentalnie upal. Czym to moze byc spowodowane? 3. Chyba najwiekszy problem.. Skrzynia.. Mozliwe, ze sam ja uszkodzilem. Sprawa wyglada tak, ze w momencie kiedy dojezdzamy do np swiatel i ona sobie zrzuca biegi to pod sam koniec wrzuca jakby na luz.. w tym momencie czasami jest mocne uderzenie jakby na tylne kola i obroty spadaja do 200, a nastepnie wracaja. Mam rowniez problem z kickdownem, nieraz musze 5 razy w podloge dawac gaz zeby zalapal. Niby czesto tego nie uzywam bo mocy pod dostatkiem, ale fajnie jak wszystko dziala. Danio strzelal, ze malo oleju w skrzyni - ciut sie poci. Jak sprawdzamy w tej skrzyni olej? Moze ma racje ( oby to bylo to ;/ ) 4. Wywalilo mi juz kilka razy blad ze mam za malo plynu w chlodnicy, zwykle jak rusze rano, ale jak wracam odstawiam auto i po 30 minutach sprawdzam poziom to jest nawet za duzo, tzn plywak wyskakuje nad poziom korka. Natomiast rano jest gdzies w polowie. Moze zapowietrzony uklad? Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dirty.73 Opublikowano 12 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2012 płyn na zimnym silniku ma być równo z linią korka,jak gorący,rozpręża się,i ci plywak wyskakuje,a ta temp.to może być wina tej dodatkowej pompki,za wolny obieg płynu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
beaver79 Opublikowano 12 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2012 1. Wystarczy wjechać na myjnię na ciepłych hamulcach - można załatwić i tarcze i alu... 2. Jwszcze tego nie potwierdziłem, ale jest jakaś dziwna zależność: temp. na klimatroniku, pokrętło czerwono niebieskie,nawiew kierunkowy - może tu jest problem (poza tym 19,5 bez włączonego A/C za ch... nie wyciągniesz... 3. też obstawiam olej - uzupełnienie stanu/wymiana. I z tym bym nie zwlekał, chyba że 3k PLN w kieszeni swędzi... 4. stawiam na zapowietrzenie (jak łapie temperaturę?),ew odpowietrzanie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasso12 Opublikowano 12 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2012 Bicie, napewno tarcze, Ogrzewanie tak ma, jeśli to klimatronic to najpierw nagrzewa na maxa kabinę, by później ustabilizować temeraturę ustawioną na zegarach, Skrzynia, warto pomyśleć o nowym oleju i filtrze, chyba, że jak wspomniał Beaver79 masz za dużo kasy na wydanie, jeśli chodzi o płyn to nigdy nie sprawdza się na ciepłym silniku, płyn w momencie stygnięcia rozpręża się, natomiast kontroli dokonaj przy wystudzonym silniku. Płyn powinien sięgać górnej kreski zbiorniczka. Jeśli płyn ci ubywa, masz gdzieś wyciek. Warto układ odpowietrzyć, chociaż to wykluczam, przy zapowietrzonym wogóle nie działałoby ogrzewaniehappy_bmw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 12 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2012 Ogrzewanie to ma padnięta pompkę wody dodatkową,hamulce to tarcze i klocki do wymiany i nowe powoli i lekko docierać trzeba aby nie przegrzać i płyn hamulcowy radzę zmienić wtedy super lekko pedał łapie...A skrzynia jak piszą koledzy olej świeży i filtr to podstawa zwłaszcza w automatach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ChriS. Opublikowano 13 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2012 (edytowane) Wszystko co napisaliscie zrobie na dniach, plyn wymienialem miesiac temu ATE SL6 DOT 4 chyba nazwa uklad hamulcowy plukany. P.S. Jaki olej do skrzyni i ile powinno go wejsc bo wyczytalem, ze 9,7 litra i nie chce zeby ktos mi wymienil tylko polowe jak to bywa ;/ Edytowane 13 Marca 2012 przez ChriS. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 13 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2012 Chris zależy po numerze vin dojdą w sklepie ile ma być.Na forum też jest temat olejów w skrzyni więc poszukać możesz też Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ChriS. Opublikowano 13 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2012 (edytowane) Aha i jeszcze jeden problem, z dnia na dzien coraz czesciej przy hamowaniu i skrecaniu trace wspomaganie. Ostatnio ledwo zdazylem skrecic kierownica bo z drugiej strony stalo auto.. Czasami przy parkowaniu paluszkiem krecic mozna, czasem dwoma rekoma trzeba szumow nie ma, olej wymieniany, uklad plukany, przekladnia regenerowana. Pompa pada? Aha w momencie kiedy trace wspome to czuc jakby przerywala, tak jakby na ulamek sekundy wracalo wspomaganie, ale ogolnie to go brakuje. Takie bicie na kierownicy. Edytowane 13 Marca 2012 przez ChriS. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 13 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2012 Ja bym obstawiał,że pompa wspomagania pada,nie trzeba było płukać a dobry olej zalałeś ? tam tylko ATF można lać ja wymieniłem na ATF chyba 220 z mobila i jest super. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ChriS. Opublikowano 13 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2012 No to mi to samo zalewali, a wspome plukali tzn zalali mobila pochodila 5 minut i go zlali i zalali juz normalnie wiec watpie, zeby tam jakies dziury poodtykalo czy inne duperele wiesz kto w legnicy moze pompe sprawdzic? tzn ogarnia temat? bo wlasnie tutaj jestem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 13 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2012 Możemy podjechać do mojego kolegi który jest mechanikiem nie tylko z wykształcenia ale i z pasji i lubi robić przy autach,może by coś stwierdził Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ChriS. Opublikowano 13 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2012 Super, a mialby czas za godzinke? Bo wieczorem wracam do Polkowic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 13 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2012 Wysłałem ci wiadomość z moją komórka to zadzwoń za godzinkę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dirty.73 Opublikowano 13 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2012 nie trzeba było płukać no jak nie płukać układu?nawet i kilka razy nie zaszkodzi,Chris,masz servotronic? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasso12 Opublikowano 13 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2012 Jeśli płyn nowy a wspomaganie dalej szwankuje to też obstawiałbym pompę. Dla swojego sprawdź jeszcze pasek, może lekko obślizguje się na kole. Warto sprawdzić, może to oszczędzić kasy, to tańsze rozwiązanie jak regeneracja albo wymiana pompy:lol: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ChriS. Opublikowano 13 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2012 Panowie bylem u kolegi Georgia, no i oczywiscie poznalem rowniez Georgia dzisiaj fajni ludzie. Mechanik kuma baze i mimo, ze przez godzine jak stalem u niego, ani razu wspoma nie poszla ciezej to po glebszej analizie obstawil pompe wspomagania. Teraz zastanawiam sie czy kupic oryginal, moze naprawa, ale chyba najlepsza opcja to jakis dobry niemiecki zamiennik. Przy okazji dowiedzialem sie, ze skrzynia lekko sie poci, ale nie ma tragedii, oraz miska olejowa poci sie konkretnie i trzeba to zrobic przy najblizszej wymianie oleju, najdziwniejsze jest to, ze pol silnika od dolu mam obsmarowane swierzym olejem, a olej jak byl na maks tak jest od 5 tys, a auto jest dynamicznie eksploatowane :lol: wiec nie wiem czy braki w oleju uzupelnia sobie plynem z chlodnicy czy jak, ale poki co jestesmy dobrej mysli hehehe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 14 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2012 Chris uważaj jak latasz aby Ci nie zblokowało kiery na szybkim łuku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ChriS. Opublikowano 27 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2012 Powoli wszystko ukladam wiec odpisuje, hamulce do wymiany zrobie po powrocie z niemiec, skrzynia moze klekac powoli, narazie ja dojade moze zmienie na manual. Ogrzewanie to wina tej pompki, natomiast po przeczyszczeniu przepustnicy obroty jakos sie wyrownaly i problemu ze wspoma nie widzialem od jakiegos czasu. Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.