Marek331 Opublikowano 9 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2012 Gdy jadę na benzynie wszystko jest ok. Gdy przełączę na gaz i jadę w miarę płynnie na większych obrotach to też wszystko jest ok. Ale gdy tylko muszę zwolnić lub przystanąć i ponownie się rozpędzam to zaczyna szarpać i silnik nie pracuje na wszystkie gary. Przełączam na benzynę i znowu wszystko jest ok.Byłem już u kilku mechaników i każdy twierdzi że instalacja gazowa jest sprawna a problem tkwi w elektryce. Tylko jeden każe wymienić kable inny świece a następny kopułkę.Świece juz wymieniłem ale niestety nic to nie pomogło.Może miał już ktoś podobny problem i mógłby mi pomóc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 9 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2012 Kable mogą być już zajechane albo lewe powietrze gdzieś się dostaje...Dużo przyczyn może być... Byłeś na kompie jakieś błędy pokazuje ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek331 Opublikowano 9 Marca 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2012 Auto było podłączone pod kompa ale tylko pod podstawowy program który nic nie pokazał. Instalacja gazowa był też podpięta ale niestety nie mogła się połączyć z kompem.Silnik jest dopiero co po kapitalnym remoncie,nowe pierścienie,uszczelki itp.Na benzynie chodzi idealnie.Problem jest tylko na gazie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesiek2304 Opublikowano 10 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2012 Instalacja gazowa był też podpięta ale niestety nie mogła się połączyć z kompem więc może tu jest problem, skoro nie łączy się z kompem to może sterownik uwalony... ale zanim zaczniemy gdybać to najpierw podaj podstawowe informacje, jaki silnik, jaka instalacja gazowa? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek331 Opublikowano 10 Marca 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2012 Jest to silnik 1,8 M40 , gaz jest zwykły nie sekwencja. Podobno nawet jak jest uszkodzony gaz to i tak powinien silnik palić na wszystkie gary. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesiek2304 Opublikowano 10 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2012 (edytowane) masz tam emulator wtryskiwaczy, jeśli się zepsuje to nie będzie załanczał wtryskiwaczy, wszystkich lub tylko kilku, lub nie będzie wyłanczał któregoś wtrysku co także będzie powodowało problemy, winny może tutaj być reduktor, może nie dawać już rady Edytowane 10 Marca 2012 przez grzesiek2304 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szakal80 Opublikowano 10 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2012 podmien emulator sprawdz czy w miejscu gdzie sa rozciete wtryski nie ma zwory na ktoryms garze,jak sie wymienia swiece to pasuje rownierz przewody niestety jak woz smiga na lpg,czy swiece nie byly przeszcezlone?Jak tak to kable WN zlom,na koncu bym sie czepial kopulki,zaloz dobre swiece i kable i powinno ustapic skoro na bp jest ok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JAWKA Opublikowano 10 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2012 Witam,też tak miałem w 316i ,wymień kable WN i powinno być gitbmw_beer Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majster_e30 Opublikowano 10 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2012 U mnie w m40 przy walniętym emulatorze szarpało przy zmianie biegów. Najlepiej jest przełączyć na gaz i wypiąć emulator, wyskoczy błąd na benzynie przerwana wiązka wtrysku ale to pikuś jaki masz założony emulator 1-dno czy 2-wu kanałowy jak jedno kanałowy to błąd, m40 ma tzw. pół sekwencję- wtryskiwacze sterowane są masa parami a plus (zasilanie) jest stały, 1-dno kanałowy emulator jest często zakładany na plus i często się przepala. Co do kabli to zmierz rezystancję na każdym z nich suma nie może przekraczać 10ohm, kopułkę i palec też warto przynajmniej wyczyścić. W palcu jest zalany opornik i gdyby padł to na benie też byś miał cyrki. Możesz również spuścić kondensat z parownika jak jest za dużo to ogranicza ruchy membrany i są takie cuda. Regulację dawkowania gazu masz na śrubie czy sondą lambda i silniczkiem krokowym, który lubi się zacierać? Myślę, że te zabiegi pomogą także pogoda się robi można dłubać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek331 Opublikowano 21 Marca 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2012 Instalacja gazowa sprawdzona kilka razy, świece i kable nowe tak samo jak kopułka i palec i dalej to samo. Na benzynie wszystko ok , pracuje dobrze na niskich i wysokich obrotach a na gazie nie chodzi na wszystkie cylindry. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesiek2304 Opublikowano 21 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2012 (edytowane) po czym wnioskujesz że nie chodzi na wszystkie gary? teoretycznie ani praktycznie nie ma takiej możliwości aby przy zwykłym gazie nie pracował któryś cylinder!!! przeczytaj jeszcze raz co pisałem wczesniej, a napewno rozwiążesz problem masz tam emulator wtryskiwaczy, jeśli się zepsuje to nie będzie załanczał wtryskiwaczy, wszystkich lub tylko kilku, lub nie będzie wyłanczał któregoś wtrysku co także będzie powodowało problemy, winny może tutaj być reduktor, może nie dawać już rady i oczywiście zmień mechanika!!! tak dla przykładu, koledzę czasami gasło auto na gazie, gazownik mu powiedział ze trzeba wymienić reduktor i wyniesie go to 450zł :shock: dzis naprawiłem mu ten problem i wydał jedynie na czteropak tyskiego:) a może po prostu dostaję za mało gazu lub za dużo co będzie powodowało objawy podobne do tych jakby któryś gar nie chodził, a może emulator nie rozłancza któregoś wtrysku i w którymś cylindrze spala się gaz razem z benzyną, szok że gazownik nie rozwiazał twojego problemu i uznał że instalacja gazowa działa poprawnie... jak może działać poprawnie skoro nie chodzi jak trzeba szlag mnie trafia na myśl o tych naszych mechanikach, gazownikach i tak dalej.... Edytowane 21 Marca 2012 przez grzesiek2304 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek331 Opublikowano 21 Marca 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2012 szukałem jakiś wiadomości na necie o emulatorze wtryskiwaczy ale nie mogę nic ciekawego znaleść. Może ktoś poda mi jakiegos linka. Nie tak łatwo o dobrego mechanika,większość z nich potrafi tylko podpiąć auto pod kompa i nagadać bzdur a potem wystawić niezły rachunek choć tak naprawdę nic nie zrobili. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rasend23 Opublikowano 24 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2012 Proponuje zrobić remont parownika gazu, mój kumpel miał podobne objawy wymienił membramy w parowniku później pojechał na regulacje gazu i całkiem inna jazda. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.