Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


Rekomendowane odpowiedzi

W układzie chłodzenia masz mieć 2,0bara-węże chłodnicy mają być twarde. Dla porównania nadmuchaj oponę w rowerze do 2 barów i porównaj-twarde jak cholera?Ano właśnie.Korek wymieniłeś na jaki? 1,4 bara czy 2,0bara?-na nowy czy używany?Jeśli chodzi o zbiorniczek wyrównawczy to uszczelnienie w postaci oringa 77mm na dole i 14,5mm na króćcu bywa kłopotliwe.Najbardziej daje się we znaki zimą gdy są spore różnice temperatur(80st.C a za chwilę -20st.C).Wymiana oringów sprowadza się do dobrego osadzenia ich w miejscu gdzie mają być(rowki/zagłębienie w dolnym kołnierzu i na króćcu).Jeśli przy wciskaniu zbiorniczka któryś się lekko podwinie to nic nie pomoże.No i ważna sprawa to właśnie ciśnienie-zbiorniczek się nadyma i doszczelnia.Zbiorniczek wsuwa się od góry zachowując pion-jeśli wsuwając go zaczniesz nim kiwać to oringi wyślizgują się z rowków a ten mały moze się źle ułożyć w króćcu chłodnicy.Sprawdź zawartość CO2 w płynie chłodniczym by wykluczyć przedmuchy w kanały wodne z komory spalania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...