_cache_ Opublikowano 8 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2012 Witam Wszystkich . Koledzy mam taki problem w mojej buni E36 M40 . A mianowicie jest duże ciśnienie na węzach ze aż puszczają uszczelniacze na zbiorniczku wyrównawczym wymieniłem już 2 razy wymieniłem korek , termostat i brak mi już pomysłu pytanie_bmw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dirty.73 Opublikowano 8 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2012 a komprecha ci nie idzie w układ?płyn/olej czyste? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_cache_ Opublikowano 8 Marca 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2012 olej ok czysty ani nie widac wycieków oprócz zbiorniczka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dirty.73 Opublikowano 8 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2012 no ale to wygląda na uszczelke pod głowicą,ciśnienie idzie w układ chłodzenia,nie grzeje się? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_cache_ Opublikowano 8 Marca 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2012 właśnie ze się nie przegrzewa temp. tak jak powinna być bo tak to by była prosta diagnoza a tak to już nie wiem brak pomysłów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dirty.73 Opublikowano 8 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2012 nic mi do łba nie przychodzi,przytkany układ?płyn wraca tym przelewem pod korkiem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziki Opublikowano 8 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2012 W układzie chłodzenia masz mieć 2,0bara-węże chłodnicy mają być twarde. Dla porównania nadmuchaj oponę w rowerze do 2 barów i porównaj-twarde jak cholera?Ano właśnie.Korek wymieniłeś na jaki? 1,4 bara czy 2,0bara?-na nowy czy używany?Jeśli chodzi o zbiorniczek wyrównawczy to uszczelnienie w postaci oringa 77mm na dole i 14,5mm na króćcu bywa kłopotliwe.Najbardziej daje się we znaki zimą gdy są spore różnice temperatur(80st.C a za chwilę -20st.C).Wymiana oringów sprowadza się do dobrego osadzenia ich w miejscu gdzie mają być(rowki/zagłębienie w dolnym kołnierzu i na króćcu).Jeśli przy wciskaniu zbiorniczka któryś się lekko podwinie to nic nie pomoże.No i ważna sprawa to właśnie ciśnienie-zbiorniczek się nadyma i doszczelnia.Zbiorniczek wsuwa się od góry zachowując pion-jeśli wsuwając go zaczniesz nim kiwać to oringi wyślizgują się z rowków a ten mały moze się źle ułożyć w króćcu chłodnicy.Sprawdź zawartość CO2 w płynie chłodniczym by wykluczyć przedmuchy w kanały wodne z komory spalania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_cache_ Opublikowano 8 Marca 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2012 czyli wychodzi jak twarde to jest git i tylko uszczelnic zbiorniczek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.