jarekpater Opublikowano 4 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2012 Witam. Jak w temacie. Autko( e46 2002r. 318d m47) na rozgrzanym silniku trzęsie się. Drgania przenoszą się delikatnie na gałkę zmiany biegów. Szukam potwierdzenia, że to koło dwumasowe ale z tego co wyczytałem powinna być różnica jeśli wciśnie się sprzęgło. U mnie nie ma żadnej. Czekam na podpowiedzi. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaro Opublikowano 4 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2012 A może koło pasowe tzw. tłumik drgań? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtas-chajek Opublikowano 8 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2012 nie wiem gdzie wyczytałeś na tematkoła dwumasowego... ale źle mówisz... koło dwumasowe nie działa na wciśniętym jak i wycisnietym sprzęgle... ono służy do tłumienia drgań.. szarpań podczas ruszania jak i zmiany biegów.... a co twoich wibracji posprawdzaj luzy na poduszkach skrzyni biegów jeżeli mówimy o wibracjach na wolnych obrotach i postoju... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarekpater Opublikowano 10 Marca 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2012 Wydaje się być logiczne. :> Ale tak piszą... straszą. W każdym razie na pierwszy raz idą do sprawdzenia poduszki silnika i skrzyni. Później koło pasowe. Temat już raczej niepotrzebny. Poszperałem, doszukałem. Wiele razy był poruszany. Dzięki i pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.