robycomp Opublikowano 28 Września 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Września 2006 Witam wszystkich! Od jakiegoś czasu mam mały problem - nie jest ogromny ale upierdliwy. A mianowicie zaraz po odpaleniu po wciśnieciu głębiej gazu jest coś jakby przydławienie a po chwili wciska w fotel. Nawet przy spokojnym ruszniu autem szarpie. Problem całkowicie znika po nagrzaniu silnika - nawet minimalnie. Przepływka, silnik krokowy sprawne w 100%, świece, fajki nowe. Czy możliwe jest żeby któraś z cewek niedomagała przy zimnym silniu? Pozdrawiam! <bmw_1> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Enzo Opublikowano 28 Września 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Września 2006 Moze to nie BMW ale cos podobnego jciec mial w lanosie!!! Wymiana kabl iwys. nap. i swiec zrobila swoje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 28 Września 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Września 2006 Chyba mam podobnie. Znaczy u mnie gaśnie zaraz po zapaleniu, ale jak już zapali to trzeba chwilę poczekać żeby właśnie temperaturę złapał bo się dusi po dodaniu gazu i szarpie albo znowu zgaśnie Kable, świece, kopułkę, palec rozdzielacza mam wymienione. Podejrzenie pada na któryś z czujników który reguluje czasem wtrysku rozruchowego(ssanie). W sobotę zmieniam czujniki na "stare" i zobaczymy czy to coś da. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
łazik Opublikowano 28 Września 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Września 2006 sprawdż czy ci iskra z kabla gdzieś nie ''skacze'' bmw_beer Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robycomp Opublikowano 22 Października 2006 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Października 2006 Witam, Nadal mam ten sam problem, szarpie na zimnym silniku. Wymieniłem świece, fajki a problem jak był tak jest. Zaobserwowałem jednak jedną rzecz podczas wymiany świec. 4 z 6 świec były mokre od oleju. Jeden z mechaników zwrócił mi uwagę na to że ten olej na świecach może być właśnie przyczyną. Do końca jednak nie widze w tym logiki, bo na wolnych silnik nie prycha ani nie kicha. Co dziwne na zimnym silniku wciskając do dechy gaz, silnik na moment sie zawaha, ale po chwili wciska w fotel jak głupi! Takiej mocy nawet na cieplym silniku nie uzyskuje. Tak by się raczej nie zachowywał jakby miał przebicie - a może sie myle. Jak objawia się zużycie wtrysków? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OpTo Opublikowano 22 Października 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Października 2006 obecnie borykam sie z podobnym problemem na zimnym silniku mam zbyt wolne obroty i jest wlasnie tak jak mowisz jak sie depnie to cisnie w fotel jak glupi pozniej praca staje sie bardzo kulturalna ale jakby mocy mial mniej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lechu80 Opublikowano 23 Października 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Października 2006 Witam <Jeden z mechaników zwrócił mi uwagę na to że ten olej na świecach może być właśnie przyczyną.> Ja miałem to samo w swoim autku wymienilem uszczelki pod klawiaturą i jest oki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziki Opublikowano 23 Października 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Października 2006 Witam,Nadal mam ten sam problem, szarpie na zimnym silniku. Wymieniłem świece, fajki a problem jak był tak jest. Zaobserwowałem jednak jedną rzecz podczas wymiany świec. 4 z 6 świec były mokre od oleju. Jeden z mechaników zwrócił mi uwagę na to że ten olej na świecach może być właśnie przyczyną. Do końca jednak nie widze w tym logiki, bo na wolnych silnik nie prycha ani nie kicha. Co dziwne na zimnym silniku wciskając do dechy gaz, silnik na moment sie zawaha, ale po chwili wciska w fotel jak głupi! Takiej mocy nawet na cieplym silniku nie uzyskuje. Tak by się raczej nie zachowywał jakby miał przebicie - a może sie myle. Jak objawia się zużycie wtrysków? no to masz lipe gdybys teraz sprawdzil cisnienie na cylindrach manometrem to pewnie oklo 16 bar a powino byc max 12 jesli chodzi o ten olej na gwincie i wogole na swiecy i w cylindrycznym tunelu na swiece bo pewnie jak wyciagales fajki to koncowki tez były pokryte olejem to na 99% do wymiany masz 24 uszczelniacze zaworów(koszt uszczelniaczy okolo 70PLN ale głowica idzie do góry i wszystko co z tym jest zwiazane. fajki wymieniłes i ok ,swieczki tez ok cewki rewela wszystko w dobrym kierunku, proponuje sprawdzic kostki ktore podpinasz do cewek. Cienkie kabelki ktore ida do kostek to kable niskiego napiecia i jesli nikt ich nie męczył to pewnie sa ok. Gdybys mial stare swieczki sprzed wymiany to wkreciłbym je spowrotem - czase nowa moze byc walnieta ten olej wcale nie musi miec zwiasku z tym szarpaniem choc nie wykluczam tego olej na swiecy to nie jego miejsce. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luki3648508 Opublikowano 28 Października 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Października 2006 przyczyna moze byc rozna zerwne podzuszki pod skrzynia biegow sprzeglo pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.