Georgii Opublikowano 25 Stycznia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2013 Jeśli nie był nówka to mógł go zabić długi pobór prądu na mrozie jak np. u mnie było -20 w nocy dziś Miał prawo paść ponieważ jak auto nie zamknięte to cała elektryka jest włączona i pobiera dużo prądu a 2 godz. to długo...Zwłaszcza na minusowych temperaturach... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniieek Opublikowano 25 Stycznia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2013 u mnie 14.1V na aku. alternator valeo 90 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 26 Stycznia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2013 No to masz cacy a po niżej 14 to jest tak mniej cacy... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasso12 Opublikowano 26 Stycznia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2013 Jak wyżej powyżej 14 do 14,3 to b. dobry wynik, poniżej 14 to też działać będzie, ale szału nie ma. Poniżej 13 to już kaplica... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mareq Opublikowano 26 Stycznia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2013 Typowy akumulator samochodowy, złożony z 6 ogniw posiada: -siłę elektromotoryczną = 12,6 V -Minimalne napięcie (wskazujące na stan głębokiego rozładowania) - 10,8 V -Prawidłowe napięcie ładowania - minimalne: 13,9 V - maksymalne 14,5 V -Napięcie przeładowania - występujące w trakcie wydzielania wodoru > 14,7 V -W przypadku rozładowania akumulatora celowe jest ładowanie go niskim stałym prądem do napięcia nawet 16,5 V Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 27 Stycznia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2013 Jeszcze nie spotkałem się ze sprawnym autem,które miało ładowanie poniżej 14V Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DANKIN Opublikowano 29 Stycznia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2013 nie wiem jak to poprawnie zapytać ale o jakiej mocy powinien być alternator orginalny w 2.5tds e39?? ponieważ jutro jadę reklamacje składać i chcę wiedzieć czy wcześniej nie dali mi za małego lub w ogóle czy nie siedział za mały Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
E34-Patryk Opublikowano 30 Stycznia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2013 NIby Valeo ma 95A, a Bosch 140A, a jaki masz u siebie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dirty.73 Opublikowano 30 Stycznia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2013 NIby Valeo ma 95A tak podaje ToleranceData Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DANKIN Opublikowano 30 Stycznia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2013 mam 95, zastanawiam się nad większym 100 max 120 stało by się coś?? mój alternator jest już wymontowany bo miał ładowanie słabe a że miałem go jeszcze na gwarancji to skorzystałem z tego przywileju :-P na początku ładowanie było ok a później już coś się skiepściło Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariusz13 Opublikowano 30 Stycznia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2013 większy nie zaszkodzi więcej urządzeń włączonych będziesz miał a ładowanie nie spadnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniieek Opublikowano 1 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2013 NIby Valeo ma 95A, a Bosch 140A, a jaki masz u siebie? e39 2,8 valeo 90Ah, e46 1.9 valeo 90Ah, e39 2.0d valeo 120 Ah Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 1 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2013 W dieslu to normalna większa bateria potrzebna to i większe ładowanie do benzyny 90 Ah będzie git bmw_1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasso12 Opublikowano 1 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2013 większy nie zaszkodzi więcej urządzeń włączonych będziesz miał a ładowanie nie spadnie Nie prawdą jest co piszesz, jak będzie za duży, będzie nie doładowany, a to tylko przyśpieszy jego autopsję. Jęsli dopasuje aku do silnika i możliwości ładowania, nawet maksymalne jego eksploatowanie mu nie zaszkodzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sagui Opublikowano 2 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2013 tomasso12 a Ty piszesz o aku czy o alternatorze? Bo wydaje mi się, że Mariusz pisał o alternatorze - większy alternator nie zaszkodzi Dziki zmieniał swój alternator na mocniejszy i nic się złego nie działo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DANKIN Opublikowano 2 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2013 no i sprawa z alternatorem się wyjaśniła, alternator jest dobry. Pulsowanie wszystkich świateł, skoki i spadki ładowania były spowodowane uszkodzonym akumulatorem. Akumulator jest zaledwie roczny i ma jeszcze gwarancję w poniedziałek jadę składać reklamację bo 480zl to nie przelewki :lol: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 2 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2013 A to dobre Ale potwierdza się teza,że co nowe nie znaczy dobre... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DANKIN Opublikowano 2 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2013 weź stary ile ja musiałem się na latać z tą elektryką i podłączać go pod kompa. Nikt z ludzi ze stażem nie wiedział o co chodzi, dopiero młody chłopaczek który od miesiąca zajmuje się elektryką ogarną to wszystko i do puki nie będę miał swojego akumulatora to mogę jeździć na jego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 2 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2013 Dankin a jak on to sprawdził czy zdiagnozował ? przydałoby się wiedzieć na przyszłość. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasso12 Opublikowano 2 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2013 (edytowane) Ja pisałem o aku, ale jak alternator będzie większy to i aku musi odbierać tą energię, więc musi być większy. Jak będzie przeładowany to też mu nie pomoże. A propos, po co kombinować, skoro producent to wstawił to musi to wytrzymać. 99,9% aut jeździ w oryginale i działa. Więc po co ta rzeźbapytanie_bmw Edytowane 2 Lutego 2013 przez tomasso12 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 2 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2013 Pytam Dankina jak ten koleś mu zdiagnozował Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasso12 Opublikowano 2 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2013 Jak wyżej, jaka to diagnoza, tak na przyszłośćhappy_bmw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DANKIN Opublikowano 2 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2013 w komputerze cały czas pokazywało coś w stylu nie równe napięcie, skoki napięcia czy coś takiego, cały czas obstawialiśmy regulator napięcia, diody, w każdym razie coś z alternatorem. Sprawdziliśmy ładowanie przy akumulatorze i było słabe i skoki napięcia, postanowiliśmy sprawdzić ładowanie przy alternatorze i tam było spoko, więc od razu myśl że po drodze do akumulatora gubi prąd i już mieliśmy sprawdzać cały kabel od akumulatora ale koleś jeszcze postanowił wsadzić swój akumulator no i po problemie. kompa ma MEGA MACS 66 koszt coś około 28tys Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasso12 Opublikowano 2 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2013 Czyli problem tkwił w aku, jak dobrze zrozumiałemhappy_bmw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DANKIN Opublikowano 2 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2013 tomasso12 zgadza się aku do wymiany 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.