Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


Rekomendowane odpowiedzi

Jeśli nie był nówka to mógł go zabić długi pobór prądu na mrozie jak np. u mnie było -20 w nocy dziś :) Miał prawo paść ponieważ jak auto nie zamknięte to cała elektryka jest włączona i pobiera dużo prądu a 2 godz. to długo...Zwłaszcza na minusowych temperaturach...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 53
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Typowy akumulator samochodowy, złożony z 6 ogniw posiada:

-siłę elektromotoryczną = 12,6 V

-Minimalne napięcie (wskazujące na stan głębokiego rozładowania) - 10,8 V

-Prawidłowe napięcie ładowania - minimalne: 13,9 V - maksymalne 14,5 V

-Napięcie przeładowania - występujące w trakcie wydzielania wodoru > 14,7 V

-W przypadku rozładowania akumulatora celowe jest ładowanie go niskim stałym prądem do napięcia nawet 16,5 V

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam 95, zastanawiam się nad większym 100 max 120 stało by się coś?? mój alternator jest już wymontowany bo miał ładowanie słabe a że miałem go jeszcze na gwarancji to skorzystałem z tego przywileju :-P na początku ładowanie było ok a później już coś się skiepściło

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

większy nie zaszkodzi więcej urządzeń włączonych będziesz miał a ładowanie nie spadnie

Nie prawdą jest co piszesz, jak będzie za duży, będzie nie doładowany, a to tylko przyśpieszy jego autopsję. Jęsli dopasuje aku do silnika i możliwości ładowania, nawet maksymalne jego eksploatowanie mu nie zaszkodzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no i sprawa z alternatorem się wyjaśniła, alternator jest dobry. Pulsowanie wszystkich świateł, skoki i spadki ładowania były spowodowane uszkodzonym akumulatorem. Akumulator jest zaledwie roczny i ma jeszcze gwarancję w poniedziałek jadę składać reklamację bo 480zl to nie przelewki :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

weź stary ile ja musiałem się na latać z tą elektryką i podłączać go pod kompa. Nikt z ludzi ze stażem nie wiedział o co chodzi, dopiero młody chłopaczek który od miesiąca zajmuje się elektryką ogarną to wszystko i do puki nie będę miał swojego akumulatora to mogę jeździć na jego

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja pisałem o aku, ale jak alternator będzie większy to i aku musi odbierać tą energię, więc musi być większy. Jak będzie przeładowany to też mu nie pomoże. A propos, po co kombinować, skoro producent to wstawił to musi to wytrzymać. 99,9% aut jeździ w oryginale i działa. Więc po co ta rzeźbapytanie_bmw

Edytowane przez tomasso12
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w komputerze cały czas pokazywało coś w stylu nie równe napięcie, skoki napięcia czy coś takiego, cały czas obstawialiśmy regulator napięcia, diody, w każdym razie coś z alternatorem. Sprawdziliśmy ładowanie przy akumulatorze i było słabe i skoki napięcia, postanowiliśmy sprawdzić ładowanie przy alternatorze i tam było spoko, więc od razu myśl że po drodze do akumulatora gubi prąd i już mieliśmy sprawdzać cały kabel od akumulatora ale koleś jeszcze postanowił wsadzić swój akumulator no i po problemie. kompa ma MEGA MACS 66 koszt coś około 28tys

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.




×
×
  • Dodaj nową pozycję...