Maras1122 Opublikowano 27 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2012 (edytowane) Witam, jak w temacie Koledzy interesuje mnie koszt ,ale nie robocizny mechanika ,a poszczególnych elementów : 1)Sprawdzenie ciśnieniowe i planowanie - gdzie ktoś z Was robił to we Wrocławiu okolicach i jaki był to koszt? 2)Uszczelka pod głowicę - jaką firmę byście mogli polecić ? 3)Ile kosztuje komplet nowych śrub do głowicy i gdzie je można nabyć ,czy tylko ASO ?? Ewentualnie koledzy jakim środkiem domyć resztę silnika z "majonezy" ? Bo rozumiem ,że od dołu ściągnę miskę i umyje silnik ,od góry również. Pominąłem coś jeszcze ? Z góry dziękuję za podpowiedzi.uklon_bmw Pozdrawiam <bmw_1> Edytowane 17 Lipca 2012 przez Maras1122 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 27 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2012 Kolego planowanie od 100 w górę zależy,uszczelka ering albo victor renis ok 100zł, a śruby to już pytanie do chłopaków z silesia części :)Pewnie nie muszą być śruby z salonu bo dobre zamienniki już robią ok 100zł tu masz przykład: ŚRUBY GŁOWICY BMW M20 E30 E34 320 323 325 520 525 (2089538618) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. dobra firma. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość e34t Opublikowano 27 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2012 Wszystko mi się podobało co piszecie tylko jedno ale. Uszczelki rozrządu czyżby ktoś zapomniał uszczeniacze i w ogóle. Poza tym uszczelka klawiatury i uszczelki dolotu i wydechu jak chcesz płukać miske olejową to i także. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maras1122 Opublikowano 27 Lutego 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2012 Wszystko mi się podobało co piszecie tylko jedno ale.Uszczelki rozrządu czyżby ktoś zapomniał uszczeniacze i w ogóle. Poza tym uszczelka klawiatury i uszczelki dolotu i wydechu jak chcesz płukać miske olejową to i także. Kolego uszczelki klawiatury, dolotu, i wydechu posiadam dlatego o nich nie napisalem , a tej od miski nie ,takze dzieki za informacje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maras1122 Opublikowano 17 Lipca 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2012 No to juz u mnie wszystko jasne do roboty mam na 100 % uszczelke ,abu nie zakladac nowego tematu odgrzewam ten .Pytanie do Was w tym temacie co by wypadalo wymienic sciagajac glowice na 100% a co by sie przydalo ? Na co zwrocic szczególną uwage ?? Lista rzeczy które ja sobie wypunktowałęm ,moze cos pominalem to pomozcie 1) Uszczelka rozrzadu + silikon 2)Uszczelniacze zaworowe 3)Uszczelka klawiatury 4)Uszczelka pod głowicę - tu mysle na Eringiem lub Reinzem 5)Kpl. śrub do głowicy 6)Uszczelka pod kolektor wydechowy 7)Filtry + olej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nodi Opublikowano 18 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2012 koniecznie niech sprawdzą szczelność lubi pękać.jeszcze jedno kiedyś założyłem głowice w isie i po tygodniu nie chodził na jednym cylindrze próba ciśnienia i niecałe 0.8bar więc czapka w góre spowrotem okazało sie ze jeden zawór tylko skrzywiony u szpecy od głowic wyciśli prowadnice zaworową okazało się że zatarta,zawór sie przywiesił i tłok pomógł mu sie cofnać,wymienili 16 prowadnic,gumek,i zaworów,dotarli gniazda,założyłem czapke is chodzi już ponad 2 lata bez zarzutu kolega ten silnik odemnie kupił. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.