TAZo666GM Opublikowano 26 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2012 Jestem na etapie testów/zabawy z INPą (wciągnęło mnie to bardzo dzięki Dirty.73 <- wielkie piwo dla tego pana) i mam taką propozycję/prośbę o wyjaśnienie na chłopski rozum zagadnień/wskazań (np. Kontrola czasu trwania zasilania żarnika lub oczekiwane kierowcy) w INPie. Chociaż by dla uniknięcia takich sytuacji jak w temacie "INPA - Metering pump" <- sam to wcisnąłem z ciekawości (nie czytając tego tematu wcześniej) i wydygałem :bag:. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesiek2304 Opublikowano 26 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2012 sam to wcisnąłem z ciekawości (nie czytając tego tematu wcześniej) i wydygałem hehe beaver miał lepsze przeżycia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dirty.73 Opublikowano 26 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2012 co?zakopciłeś garaż?:mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 26 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2012 Dirty to cyknięty facet Pomógł mi już nie raz... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dirty.73 Opublikowano 26 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2012 Dirty to cyknięty facet Pomógł mi już nie raz... jakbym był taki obcykany,to w serwisie bmw bym kasiore trzepał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 26 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2012 Mogłeś podanie składać do Lubina na diagnostykę komputerową Dirty czy ustawienia dziennych zapisują się na module lcm2 ? Jeśli tak to może Ci wyśle go a ty ustawisz mi parę opcji a potem odeślesz ? Bo mam dwa teraz mi kropka świeci Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TAZo666GM Opublikowano 26 Lutego 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2012 co?zakopciłeś garaż? Auto na dworze było, ale myślałem że mi się plastiki zapaliły pod autem:) Dirty to cyknięty facet Pomógł mi już nie raz... Wiem, wiem :lol: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 26 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2012 A co dokładnie wcisnąłeś w dieslu ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TAZo666GM Opublikowano 26 Lutego 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2012 Aktywowałem pompę dozującą (nacisnąłem ze dwa razy). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dirty.73 Opublikowano 26 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2012 czy ustawienia dziennych zapisują się na module lcm2 no jak nie jak tak,tylko czy ci zakoduje,bo mogą być problemy(ale nie muszą)kropka to niezgodność przebiegów, dawaj plik .TRC na maila,zmienie co trzeba,wrzucisz do .MAN i zakodujesz dirty.73@o2.pl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TAZo666GM Opublikowano 26 Lutego 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2012 To może ja pierwszy zapytam się o takie rzeczy (dotyczy E39 530d): Silnik -> wartości analogowe 2 1. Moment obrotowy tarcia 2. Oczekiwane kierowcy 3. Wartość współczynnika poślizgu dla ciśnienia paliwa? -> wartości analogowe 3 1. akt. współczynnik wtrysku (bez ARD) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dirty.73 Opublikowano 26 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2012 1.2.3. 1. a ..uj go wie,zobaczyłbyś dane z nowszych silników,dopiero byś sie załamał,inpa to był/jest program serwisowy mechaników BMW,dla nich te dane pewnie coś znaczą,dla nas dane to korekcje,ciśnienia,i takie tam podstawy,no i odczyt i kasowanie błędów,resztą się nie martw,bo i po co:p Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TAZo666GM Opublikowano 26 Lutego 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2012 No to zapytam się inaczej. Czy bawiąc się dostępnymi ustawieniami w INPie mogę zaszkodzić szczepiące jaką zafundowałem swojej Buni? Jest tam taka jedna opcja w Silnik -> aktywacja, reset dawki paliwa czy wtrysku (nie chce mi się teraz lecieć do auta). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dirty.73 Opublikowano 26 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2012 nie,inpą nie zaszkodzisz,ty masz pewnie inny soft wgrany,a w to inpa nie ingeruje,ale mimo wszystko,lepiej nie wchodzić w aktywacjach w coś czego nie jesteśmy pewni Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
beaver79 Opublikowano 27 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2012 Jak się ogarnę i damy radę z Grzechem nowe drivery do motoru i skrzyni wrzucić to będe miał lekkiego stresa czy coś grzebać z dawkami... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesiek2304 Opublikowano 27 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2012 Jak się ogarnę i damy radę z Grzechem nowe drivery do motoru i skrzyni wrzucić to będe miał lekkiego stresa czy coś grzebać z dawkami... u siebie już zrobiłem aktualizacje DISem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
beaver79 Opublikowano 28 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2012 u mnie albo DISem Grzecha, albo moim WinKFP Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.