stoker83 Opublikowano 25 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2012 Ostatnio założyłem oryginalne reflektory BOSCHA wraz z silniczkami do regulacji, silniczki sprawdzone, wszystko podłączone jak należy, ale przy zmianie ustawienia pokrętła regulacji nie ma efektów, słychać że silniczki działają i nic poza tym. Jesli ktoś zna zagadnienie proszę o poradę jak prawidłowo zamontować silniczki, wygląda na to że jest tylko jedna mozliwa pozycja zamontowania tych silniczków ale jest tam jakby wnęka na tę kulkę plastikową na końcu wałka silniczka i mam wrażenie że ona nie trafia tam gdzie jej miejsce. Może robie coś nie tak pytanie_bmw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesiek2304 Opublikowano 25 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2012 jest tam jakby wnęka na tę kulkę plastikową na końcu wałka silniczka i mam wrażenie że ona nie trafia tam gdzie jej miejsce. to odpowiedź na Twoje pytanie trzeba te kulki włożyć w tą wnęke w odblasku, nie jest to łatwe, też sie z tym męczyłem u kumpla Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasso12 Opublikowano 25 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2012 Ja przerabiałem ten temat w e39. padł mi silniczek, kupiłem drugi i dopiero rozebrałem reflektor, powkładałem wszystko gdzie trzeba i działa git. Nie chcę Cie pocieszać, ale najszybciej zrobisz to rozpoławiając reflektor. Z demontażem z auta i ponownym montażem około 25 minut, nie przestawisz ani wysokości ani kąta świecenia lampy.happy_bmw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stoker83 Opublikowano 25 Lutego 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2012 a jakbym ustawił w pozycji skrajnej czyli swiatła najwyżej jak się da to może wtedy wskoczy, spróbuje, a jak nie to ponowny demontaż :cry: a tak ładnie ustawiłem wszystkie szczelinki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 25 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2012 SLINICZEK SILNIK REGULATOR USTAWIENIA LAMP BMW E36 (2147520657) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. połamane może masz te plastiki z kuleczką ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stoker83 Opublikowano 25 Lutego 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2012 nie nie to jest całe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 25 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2012 To wyłamało się trzymanie w odbłyskach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
banan_owiec Opublikowano 25 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2012 (edytowane) Ja przerabiałem ten temat w e39. padł mi silniczek, kupiłem drugi i dopiero rozebrałem reflektor, powkładałem wszystko gdzie trzeba i działa git. Nie chcę Cie pocieszać, ale najszybciej zrobisz to rozpoławiając reflektor. Z demontażem z auta i ponownym montażem około 25 minut, nie przestawisz ani wysokości ani kąta świecenia lampy.happy_bmw Nie ma potrzeby rozbierać reflektora to odpowiedź na Twoje pytanie. trzeba te kulki włożyć w tą wnęke w odblasku, nie jest to łatwe, też sie z tym męczyłem u kumpla Miałem dokładnie to samo kilkanaście dni temu jak montowałem swoje nowe lampki Przede wszystkim musisz pamiętać, że przy montażu muszą być ustawione na 0, to jest położenie kiedy wałki silniczka są wysunięte na MAX, i wtedy montuj. Powinny lekko wskoczyć, cyrklując bokiem do uchwytu. Na siłę na wprost nie wejdą! Jak nie będą sięgały "kuleczki" to chwyć czymś za odbłyśniki (szczypce czy cuś) i przyciągnij z wyczuciem. Jeśli silniczki są OKej to regulacja powinna ruszyć Tak czy siak ustawianie świateł na stacji d. Cię nie minie :-P Edytowane 25 Lutego 2012 przez banan_owiec Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 26 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2012 U siebie wymieniałem regulatory bo ze starości popękały Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stoker83 Opublikowano 29 Lutego 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2012 włozyłem wszystko działa idealnie, Pan na przeglądzie gratisowo mi wyregulował, wystarczyło zdjąć klapki i włożyć od spodu kulki w rynienkę, normalnie na wcisk od góry niema szans, przypuszczam że się połamią więc trzeba uważać, dzięki za naprowadzenie na rozwiązanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.