Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


Rekomendowane odpowiedzi

Ostatnio założyłem oryginalne reflektory BOSCHA wraz z silniczkami do regulacji, silniczki sprawdzone, wszystko podłączone jak należy, ale przy zmianie ustawienia pokrętła regulacji nie ma efektów, słychać że silniczki działają i nic poza tym. Jesli ktoś zna zagadnienie proszę o poradę jak prawidłowo zamontować silniczki, wygląda na to że jest tylko jedna mozliwa pozycja zamontowania tych silniczków ale jest tam jakby wnęka na tę kulkę plastikową na końcu wałka silniczka i mam wrażenie że ona nie trafia tam gdzie jej miejsce. Może robie coś nie tak pytanie_bmw

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jest tam jakby wnęka na tę kulkę plastikową na końcu wałka silniczka i mam wrażenie że ona nie trafia tam gdzie jej miejsce.

to odpowiedź na Twoje pytanie :) trzeba te kulki włożyć w tą wnęke w odblasku, nie jest to łatwe, też sie z tym męczyłem u kumpla

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja przerabiałem ten temat w e39. padł mi silniczek, kupiłem drugi i dopiero rozebrałem reflektor, powkładałem wszystko gdzie trzeba i działa git. Nie chcę Cie pocieszać, ale najszybciej zrobisz to rozpoławiając reflektor. Z demontażem z auta i ponownym montażem około 25 minut, nie przestawisz ani wysokości ani kąta świecenia lampy.happy_bmw

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja przerabiałem ten temat w e39. padł mi silniczek, kupiłem drugi i dopiero rozebrałem reflektor, powkładałem wszystko gdzie trzeba i działa git. Nie chcę Cie pocieszać, ale najszybciej zrobisz to rozpoławiając reflektor. Z demontażem z auta i ponownym montażem około 25 minut, nie przestawisz ani wysokości ani kąta świecenia lampy.happy_bmw

Nie ma potrzeby rozbierać reflektora ;)

to odpowiedź na Twoje pytanie.:) trzeba te kulki włożyć w tą wnęke w odblasku, nie jest to łatwe, też sie z tym męczyłem u kumpla

Miałem dokładnie to samo kilkanaście dni temu jak montowałem swoje nowe lampki ;) Przede wszystkim musisz pamiętać, że przy montażu muszą być ustawione na 0, to jest położenie kiedy wałki silniczka są wysunięte na MAX,

i wtedy montuj. Powinny lekko wskoczyć, cyrklując bokiem do uchwytu. Na siłę na wprost nie wejdą! Jak nie będą sięgały "kuleczki" to chwyć czymś za odbłyśniki (szczypce czy cuś) i przyciągnij z wyczuciem. Jeśli silniczki są OKej to regulacja powinna ruszyć ;) Tak czy siak ustawianie świateł na stacji d. Cię nie minie :-P

Edytowane przez banan_owiec
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

włozyłem wszystko działa idealnie, Pan na przeglądzie gratisowo mi wyregulował, wystarczyło zdjąć klapki i włożyć od spodu kulki w rynienkę, normalnie na wcisk od góry niema szans, przypuszczam że się połamią więc trzeba uważać, dzięki za naprowadzenie na rozwiązanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...