Andrzej Opublikowano 26 Września 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Września 2006 Witam! Mam pytanko kupiłem niedawno bmw 316 Compakt z 1994r i słabo wkręca się na obroty i w okolicach 4000 obr\min wogóle nie ciągnie. W inspekcji silnika świeci się żółta i czerwona kontrolka czy to może byc przez to? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 26 Września 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Września 2006 Kontrolki inspekcji nie maja zadnego zwiazku z osiagami silnika a jedynie informuja o potrzebie wymiany oleju po przejechaniu 10tys km . :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Opublikowano 26 Września 2006 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Września 2006 Czyli nie ma potrzeby ich kasowac tak zeby świeciły zielone? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
łazik Opublikowano 26 Września 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Września 2006 możesz skasować ale to raczej niema nic do silnika.no chyba że wizualnie :wink: .a co do tych obrotów to opisz to dokładnie może ktoś ci pomoże bmw_beer Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Opublikowano 26 Września 2006 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Września 2006 Czyli nie ma potrzeby ich kasowac tak zeby świeciły zielone? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Opublikowano 26 Września 2006 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Września 2006 Ok! Bardzo ładnie pracuje na niskich jak i na wysokich obrotach ale wolno się wkręca i jest słada przy przyśpieszaniu. Przy 4000 obr lekko przerywa Poprostu brakuje mocy!!! CO TO MOŻE BYĆ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
łazik Opublikowano 26 Września 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Września 2006 Ok! Bardzo ładnie pracuje na niskich jak i na wysokich obrotach ale wolno się wkręca i jest słada przy przyśpieszaniu. Przy 4000 obr lekko przerywa Poprostu brakuje mocy!!! CO TO MOŻE BYĆ??? a filtr paliwa i powietrza zmieniałeś,może to to? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Opublikowano 26 Września 2006 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Września 2006 filtr powietrza będe miał jutro a filtr paliwa gdzie jest? i lie kosztuje? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Opublikowano 26 Września 2006 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Września 2006 A zapchany katalizator? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 26 Września 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Września 2006 Ok! Bardzo ładnie pracuje na niskich jak i na wysokich obrotach ale wolno się wkręca i jest słada przy przyśpieszaniu. Przy 4000 obr lekko przerywa Poprostu brakuje mocy!!! CO TO MOŻE BYĆ??? Sprawdz dolot , bo to wyglada na objawy lewego powietrza , skoro sie robi dziura w srodku obrotów a na samej górze jak jest otwarta na full to dobrze kreci . Katalizator raczej mozna wykluczyc bo bys miał problemy z rozpedzaniem sie praktycznie w kazdym przedziale obrotów . :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Opublikowano 27 Września 2006 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Września 2006 co do rozpędzania to słabo jej to wychodzi jest tak jak by coś ją trzymało. A pozatym przy wyższych obrotach pojawia się denerwójący gwizd. Może to byc wentylator? Bo jak by ciągła lewe powietrze to raczej by nierówno chodziła na wolnych obrotach i szarpała przy rozpędzaniu, a ona jest strasznie zamulona i przy 4000 obr coś ją zatyka i po chwili znów ciągnie ale też słabo. ( to jest motor M43) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rasend Opublikowano 30 Września 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Września 2006 miałem podobną przyczyne w silniku m40 i też wszystkie filtry po koleji wymieniałem i kata a okazało się że to był wałek rozrządu nie stety!!!ale u Ciebie może być inna przyczyna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Opublikowano 30 Września 2006 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Września 2006 Dziękuje za pomoc. Już znalazłem. Jakiś partacz który pchał łapy do silnika niezałożył wtyczki od ukł. wtryskowego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.