Gość dirty.73 Opublikowano 24 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2012 (edytowane) spróbuj jeszcze tak,choć wątpie czy to jest,w inpie wejdź w silnik i engine/dde/F5-status/F5-ibs-powermanagement/F5-battery reg DISem- service functions / body / power suply / battery / register battery replacement Edytowane 24 Lutego 2012 przez dirty.73 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
atmc2511 Opublikowano 24 Lutego 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2012 mam impe 5.0 i nie mam takiej funkcji w zakładce silnika, poza tym chyba adaptacja akumulatora to w nie e39 tylko new Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dirty.73 Opublikowano 24 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2012 no właśnie,ale to jedyna rzecz,jaką znalazłem na ten temat,że po wymianie aku,auto przechodziło w taki tryb,w ogóle to wielki masz ten plik z modułu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
atmc2511 Opublikowano 24 Lutego 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2012 cholera wie 41kb zczytałem wg twojej instrukcji F1 --> F3 wybierasz e39 --> potem F6 --> następnie F4 i wybierasz sterownik który chcesz "opracowywać", w tym wypadku LCM --> nastepnie F2 i wybieram z listy "Codierdaten lesen" --> F3. teraz idziesz w exploratorze do C:\NCSEXPER\WORK i otwierasz notatnikiem plik "FSW_PSW.TRC " i kopiujesz jego zawartość do pliku "FSW_PSW.MAN". W nim zmieniasz co potrzebujesz na aktiv lub nicht_aktiv i zapisujesz. teraz wracasz do NCSa --> przyciskasz znowu F2 zmiana w liście na "SG codieren" --> F3 --> gotowe. oczywiście najpierw musimy odpowiednio skonfigurować profil instrukacji: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesiek2304 Opublikowano 25 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2012 zczytałeś chyba wszystkie moduły z auta a spróbuj zrobić to na prosty sposób jak robiło się z starszymi furami, odłącz aku, klemy do siebie na 10 minut i podłącz spowrotem, może się uda... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dirty.73 Opublikowano 25 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2012 grzechu,kolega to robił,dziwne,wszystko co wyczytałem na ten temat,to adaptacja aku,ale w e39 tego sie nie robi:bag:być może DIS by tu pomógł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesiek2304 Opublikowano 25 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2012 atmc2511 skąd jesteś? no chyba nie obejdzie się bez DISa, to jakiś tryb transportowy jest z tego co wyczytałem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dirty.73 Opublikowano 25 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2012 w jakiś plikach to widziałem,tłumaczyłem to,ale gdzie???:bag: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
atmc2511 Opublikowano 25 Lutego 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2012 Sorrki że tak późno odpowiadam, ale dopiero z roboty przyszedłem z Kamienia Pom. jestem i tu w okolicy nie ma gościa z Disem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
atmc2511 Opublikowano 25 Lutego 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2012 Do wtorku wytrzymam, bo wtedy jestem umówiony w szczecinie z mistrzem od buniek. Jak on to naprawi to opisze, co i jak może komus się przyda. Czasami najtrudniejszymi do naprawy są te najbardziej proste. Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesiek2304 Opublikowano 26 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2012 no czasami tak bywa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dirty.73 Opublikowano 26 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2012 praktycznie wszyscy tu się uczymy na takich właśnie przypadkach,aby w przyszłości można było komuś coś doradzić,dlatego nie zapomnij napisać,jak to rozwiązałeś Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dirty.73 Opublikowano 27 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2012 no popytałem jeszcze,i dostałem odpowiedź taką-jeśli było słabe aku,i auto było odpalane z kabli,to najprawdopodobniej uwalony moduł GM,proponuje najpierw zrobić podmianke,żeby się upewnić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
beaver79 Opublikowano 27 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2012 W E39 jest tryb transportu (usypianie elektroniki) i możesz to ogarnąc INPĄ (w central body electronics bodajże) - ma ststus on/off. U Ciebie raczej akku do zameldowania. tylko DIS. Wszelkie poważniejsze rzeczy u siebie robię przez moduł Immo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dirty.73 Opublikowano 27 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2012 właśnie,tam są chyba tryby produkcji/transportu/serwisu ,ale economy??a w e39 nie robi się adaptacji aku:shock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesiek2304 Opublikowano 27 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2012 przeglądałem te wpisy co wrzucił i nie widziałem w nich ustawień dla trybu transportu, chyba że źle szukałem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dirty.73 Opublikowano 27 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2012 to w inpie chyba jest,fak,zaraz ide z kompem do garażu,sam poszukam,zabił gwoździa kolega,ale pewnie jakoś to się wyjaśni,i będzie następne przydatne info na przyszłość Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
beaver79 Opublikowano 28 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2012 jest w Inpie, nie w NCS. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
atmc2511 Opublikowano 28 Lutego 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2012 Witam po przerwie. Wróciłem właśnie od ogarniętego gostka w szczecinie, który DISem zdjął mi załączoną funkcję transportową w module ZKE. Trwało to z 20sek., koszt 100zł. Teraz centralny chula i mam wewnętrzne oświetlenie. Zmartwił mnie jednak tym, że DIS pokazał słaba wydajność pompy wody od webasto i lejący wtrysk na 5 cylindrze. To tyle. Pozdrohappy_bmwhappy_bmwhappy_bmwhappy_bmwhappy_bmw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dirty.73 Opublikowano 28 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2012 no jednak DIS daje rade Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
atmc2511 Opublikowano 28 Lutego 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2012 A jeszcze jedno dirty 73 nie wiesz może czy INPĄ można wyrównać wtryski bo u tego goscia na DISie pokazywało -5 na piatym garnku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dirty.73 Opublikowano 28 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2012 nie,ale -5 to już dużo,wtrych do wymiany prawdopodobnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
beaver79 Opublikowano 29 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2012 5??? na bank. nie kopci? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
atmc2511 Opublikowano 29 Lutego 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2012 Trochę kopci, ale tylko jak zimny. Dzisiaj jeszcze raz sprawdziłem ale u kolegi na Bosch-u w warsztacie i wyszło trochę mniej na tym jednym wtrysku tj. - 3,66, ale to i tak dużo. Chce jeszcze spróbować jakiegoś preparatu do czyszczenia wtryskiwaczy, co go się do paliwka leje. Możecie doradzić jakiej marki specyfik zastosować i czy w ogóle go stosować proszę o odpowiedź. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
beaver79 Opublikowano 29 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2012 u mnie po STP dieslowym i przegonieniu ok 200km przy przyspieszaniu zero dymku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.