Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


Rekomendowane odpowiedzi

Gość dirty.73

spróbuj jeszcze tak,choć wątpie czy to jest,w inpie wejdź w silnik i

engine/dde/F5-status/F5-ibs-powermanagement/F5-battery reg

DISem-

service functions / body / power suply / battery / register battery replacement

Edytowane przez dirty.73
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 52
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

cholera wie 41kb zczytałem wg twojej instrukcji F1 --> F3 wybierasz e39 --> potem F6 --> następnie F4 i wybierasz sterownik który chcesz "opracowywać", w tym wypadku LCM --> nastepnie F2 i wybieram z listy "Codierdaten lesen" --> F3.

teraz idziesz w exploratorze do C:\NCSEXPER\WORK i otwierasz notatnikiem plik "FSW_PSW.TRC " i kopiujesz jego zawartość do pliku "FSW_PSW.MAN".

W nim zmieniasz co potrzebujesz na aktiv lub nicht_aktiv i zapisujesz.

teraz wracasz do NCSa --> przyciskasz znowu F2 zmiana w liście na "SG codieren" --> F3 --> gotowe.

oczywiście najpierw musimy odpowiednio skonfigurować profil instrukacji:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość dirty.73

no popytałem jeszcze,i dostałem odpowiedź taką-jeśli było słabe aku,i auto było odpalane z kabli,to najprawdopodobniej uwalony moduł GM,proponuje najpierw zrobić podmianke,żeby się upewnić

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W E39 jest tryb transportu (usypianie elektroniki) i możesz to ogarnąc INPĄ (w central body electronics bodajże) - ma ststus on/off.

U Ciebie raczej akku do zameldowania. tylko DIS.

Wszelkie poważniejsze rzeczy u siebie robię przez moduł Immo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam po przerwie. Wróciłem właśnie od ogarniętego gostka w szczecinie, który DISem zdjął mi załączoną funkcję transportową w module ZKE. Trwało to z 20sek., koszt 100zł. Teraz centralny chula i mam wewnętrzne oświetlenie. Zmartwił mnie jednak tym, że DIS pokazał słaba wydajność pompy wody od webasto i lejący wtrysk na 5 cylindrze. To tyle. Pozdrohappy_bmwhappy_bmwhappy_bmwhappy_bmwhappy_bmw

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trochę kopci, ale tylko jak zimny. Dzisiaj jeszcze raz sprawdziłem ale u kolegi na Bosch-u w warsztacie i wyszło trochę mniej na tym jednym wtrysku tj. - 3,66, ale to i tak dużo. Chce jeszcze spróbować jakiegoś preparatu do czyszczenia wtryskiwaczy, co go się do paliwka leje. Możecie doradzić jakiej marki specyfik zastosować i czy w ogóle go stosować proszę o odpowiedź.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.




×
×
  • Dodaj nową pozycję...