Georgii Opublikowano 21 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2012 (edytowane) Proszę podzielić się ze wszystkimi jakie części padają i ile kosztuje naprawa i części do waszych e39. Będziemy wiedzieli co najczęściej się psuje w Naszych Bmw. Nie wliczajmy w części olejów,płynów chłodniczych czy hamulcowych,filtrów. Każdy normalny kierowca je wymienia Edytowane 21 Lutego 2012 przez Georgii Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 21 Lutego 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2012 W mojej e39 od momentu zakupu wymieniłem: czujniki wału i wałka za dwa 600zł oryginały robocizna 30zł, termostat walher 50zł 30zł, czujnik ciśnienia klimy 100zł oryginał używka 50zł spuszczenie gazu i nabicie go, bateria w kluczyku alkaliczna 15zł zrobiłęm sam(bo auta nie mogłem otworzyć), tarcze przód bosch wyrwałem nówki na aukcji za 250 dwie,klocki przód i tył 200zł,okładziny ręcznego 100zł za hamulce dałem 100zł koledze, dwa wahacze przód długie 300zł,tuleje pływające tył lemfordera 160zł za dwie kolega robił wahacze i tuleje 150zł robocizna, Teraz padła mi kontrola trakcji i na razie wiadomo,że pękła ze starości linka za 50zł oryginał jeden gość ma na allegro przed założeniem nasmaruję ją smarem. Tyle zrobiłem od zakupu i myślę,że jak na taki komfort tragedii nie ma Piszcie co u was było... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ChriS. Opublikowano 21 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2012 A kiedy kupiles autko? Ja od zakupu wymienilem wycieraczki, plyny filtry ( filtr klimy 200zl !!!! ) i baterie tak jak Ty, tyle, ze ja dalem 2.5zl za 2 ? Ja mam auto 2 miechy i w sumie wszystko smiga jak nowe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 21 Lutego 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2012 Zaraz po kupnie auta to czujniki wałka i wału robiłem potem reszta... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emenek Opublikowano 21 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2012 u mnie, uszczelka pokrywy zaworów 170 oryginał odma + dwa węze od odmy ok 300 oryginał uszczelka podstawy filtra oleju 17 oryginał świece ngk tarcza,docisk,łożysko sprzęgła ok 350 termosta + pompa wody ok 120 zł przewody hamulcowe tył zabezpieczenie przed złodziejami przyciski pilota możliwe że coś jeszcze ale nie pamietam ;P ps. ile kosztuje robota to nie wiem, bo robiłem sam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TAZo666GM Opublikowano 21 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2012 Auto od maja 2010 w wymieniono/naprawiono: - po ok. 1 miesiącu (na polskich drogach) dwa amorki przód (2x 450pln) - profilaktycznie (lubię mieć pewność) tarcze przód/tył + klocki przód/tył Brembo (ok.850pln) - radio ( podczas odgrzybiania pianka mi je zamoczyła i się przypaliło) (ok.150pln) - nabicie klimy + ozon (ok.150-180pln) - nowy akumulator - pompka paliwowa w baku (sama pompka/wkład) (ok.100pln) - mieszki na ręcznym i drążku od skrzyni (ok.40pln) - pasek wieloklinowy + od klimy + rolki Oprócz amorków, wszystko sam robiłem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stasiek530d Opublikowano 21 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2012 Auto od 10.2011 wisko 100 ,termostat 150,pompa paliwa podprogowa 250, razem 500zł bez roboty bo sam wymieniałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasso12 Opublikowano 21 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2012 Powiem krótko, zepsuć się może wszystko, od szczegółów typu drobne elementy zawieszenia po kosztowną elektronikę. wszystko zależy w jakim stanie auto kupisz, jak poprzedni właściciel o nie dbał i jak sam będziesz to robił. BMW to specyficzna marka, lubi wszystko na czas, od szczegółow typu wymiana olejów i płynów, a w zależności od tego Ci się się odwdzięczy. Części w porównaniu do innych marek, ku zaskoczeniu niekiedy są tańsze jak do innych marek typy mercedes, ford i inne. happy_bmw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasso12 Opublikowano 21 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2012 Ake żeby zadość stało się to: 1/Sprzęgło z dwumasą ok. 2500 zł 2/Zawiecha przód ok.500 zł 3/moduł LCM 350 zł Po za tym wymiana płynów, olejów i klocków. Auto nie stygnie, przebieg 150 tys w 2,5 roku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kozin09 Opublikowano 22 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2012 -uszczlka pokrywy zaworów -uczczelka podstawy filtra -czujnik wału -opronik dmuchawy tzw jeż -łączniki przód 2 razy -amory + koncówki drążków - rolki napinacza + pasek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 22 Lutego 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2012 Widzę,że tragedii nie ma jeśli chodzi o naprawy. Sprzęgło się kończy ze starości,uszczelki puszczają bo już stare albo odma zatkana,paski to normalka parcieją ze starości. Elementy zawieszki to na polskich drogach pada chyba najczęściej,oby drogowcy zaczęli dbać o drogi lepiej i łatali porządnie dziury byłoby git.Kasę z zawieszki moglibyśmy przeznaczyć na inne rzeczy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartoszk Opublikowano 22 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2012 U mnie od listopada 2011: - drążki stabilizatora tył - 50 zł sztuka (TRW), - regulatory lampy prawej - 50 zł, - linka otwierania maski - 60 zł, robocizna 30 zł, - podnośnik szyby kierowcy - 50zł. Dodatkowo wymieniłem: - tarcze i klocki z tyłu - 400zł (TRW), - lusterko kierowcy bo ktoś zechciał sobie urwać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miki2007 Opublikowano 22 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2012 W mojej od listopada 2010: - lusterko lewa strona (komuś też przeszkadzało) - wymiana czujnika ABS - wym. łączników satabilizac.+ wachacz przód (nie pamiętam ile dałem ale chyba ok.700zł razem z czuj. ABSu) - sprzęgło kpl. LUK bez dwumasy ( koszt 750zł z robotą) - ostatnio wymiana akumulatora (ok. 300 zł) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.