Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


Rekomendowane odpowiedzi

Proszę podzielić się ze wszystkimi jakie części padają i ile kosztuje naprawa i części do waszych e39.

Będziemy wiedzieli co najczęściej się psuje w Naszych Bmw.

Nie wliczajmy w części olejów,płynów chłodniczych czy hamulcowych,filtrów.

Każdy normalny kierowca je wymienia :)

Edytowane przez Georgii
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W mojej e39 od momentu zakupu wymieniłem:

czujniki wału i wałka za dwa 600zł oryginały robocizna 30zł,

termostat walher 50zł 30zł,

czujnik ciśnienia klimy 100zł oryginał używka 50zł spuszczenie gazu i nabicie go,

bateria w kluczyku alkaliczna 15zł zrobiłęm sam(bo auta nie mogłem otworzyć),

tarcze przód bosch wyrwałem nówki na aukcji za 250 dwie,klocki przód i tył 200zł,okładziny ręcznego 100zł za hamulce dałem 100zł koledze,

dwa wahacze przód długie 300zł,tuleje pływające tył lemfordera 160zł za dwie kolega robił wahacze i tuleje 150zł robocizna,

Teraz padła mi kontrola trakcji i na razie wiadomo,że pękła ze starości linka za 50zł oryginał jeden gość ma na allegro przed założeniem nasmaruję ją smarem.

Tyle zrobiłem od zakupu i myślę,że jak na taki komfort tragedii nie ma :)

Piszcie co u was było...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A kiedy kupiles autko? Ja od zakupu wymienilem wycieraczki, plyny filtry ( filtr klimy 200zl !!!! ) i baterie tak jak Ty, tyle, ze ja dalem 2.5zl za 2 xD? Ja mam auto 2 miechy i w sumie wszystko smiga jak nowe :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie,

uszczelka pokrywy zaworów 170 oryginał

odma + dwa węze od odmy ok 300 oryginał

uszczelka podstawy filtra oleju 17 oryginał

świece ngk

tarcza,docisk,łożysko sprzęgła ok 350

termosta + pompa wody ok 120 zł

przewody hamulcowe tył

zabezpieczenie przed złodziejami

przyciski pilota

możliwe że coś jeszcze ale nie pamietam ;P

ps. ile kosztuje robota to nie wiem, bo robiłem sam ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Auto od maja 2010 w wymieniono/naprawiono:

- po ok. 1 miesiącu (na polskich drogach) dwa amorki przód (2x 450pln)

- profilaktycznie (lubię mieć pewność) tarcze przód/tył + klocki przód/tył Brembo (ok.850pln)

- radio ( podczas odgrzybiania pianka mi je zamoczyła i się przypaliło) (ok.150pln)

- nabicie klimy + ozon (ok.150-180pln)

- nowy akumulator

- pompka paliwowa w baku (sama pompka/wkład) (ok.100pln)

- mieszki na ręcznym i drążku od skrzyni (ok.40pln)

- pasek wieloklinowy + od klimy + rolki

Oprócz amorków, wszystko sam robiłem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiem krótko, zepsuć się może wszystko, od szczegółów typu drobne elementy zawieszenia po kosztowną elektronikę. wszystko zależy w jakim stanie auto kupisz, jak poprzedni właściciel o nie dbał i jak sam będziesz to robił. BMW to specyficzna marka, lubi wszystko na czas, od szczegółow typu wymiana olejów i płynów, a w zależności od tego Ci się się odwdzięczy. Części w porównaniu do innych marek, ku zaskoczeniu niekiedy są tańsze jak do innych marek typy mercedes, ford i inne. happy_bmw

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widzę,że tragedii nie ma jeśli chodzi o naprawy.

Sprzęgło się kończy ze starości,uszczelki puszczają bo już stare albo odma zatkana,paski to normalka parcieją ze starości.

Elementy zawieszki to na polskich drogach pada chyba najczęściej,oby drogowcy zaczęli dbać o drogi lepiej i łatali porządnie dziury byłoby git.Kasę z zawieszki moglibyśmy przeznaczyć na inne rzeczy :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie od listopada 2011:

- drążki stabilizatora tył - 50 zł sztuka (TRW),

- regulatory lampy prawej - 50 zł,

- linka otwierania maski - 60 zł, robocizna 30 zł,

- podnośnik szyby kierowcy - 50zł.

Dodatkowo wymieniłem:

- tarcze i klocki z tyłu - 400zł (TRW),

- lusterko kierowcy bo ktoś zechciał sobie urwać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W mojej od listopada 2010:

- lusterko lewa strona (komuś też przeszkadzało)

- wymiana czujnika ABS

- wym. łączników satabilizac.+ wachacz przód (nie pamiętam ile dałem ale chyba ok.700zł razem z czuj. ABSu)

- sprzęgło kpl. LUK bez dwumasy ( koszt 750zł z robotą)

- ostatnio wymiana akumulatora (ok. 300 zł)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...