CrisELdi Opublikowano 20 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2012 (edytowane) Witam Dziwne "tykanie" podczas startu [318i e46 M43TU] tak jak na filmie: Ale u mnie przestaje po chwili prawie zawsze na zimnym silniku tak hałasuje ale przestaje po 3-7sec Czy da się to usunąć i co to jest? Rura olejowa (BMW OEM part 11421727054) Śruba drążona (BMW OEM part 11121432205) Niby te elementy maja powodować problem a dokładnie rura olejowa to prawda?:? Karzą nawet zrobić otwór wróże olejowej 1.5mm aby lepiej zalewało elementy?:? Pozdrawiam Edytowane 20 Lutego 2012 przez CrisELdi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesiek2304 Opublikowano 21 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2012 klepią zawory, napisz jaki olej masz wlany? jak mineralny to się nie dziw bo przy niskiej temperaturze olej jest gęsty i chwilę mu zajmuję zanim dotrze do szklanek i je nasmaruję, zalej dobrym syntetykiem i problem powinien zniknąć, choć nie koniecznie, w moim jest to samo przy niskich temperaturach a mam półsyntetyk, kumpel jeździ na mineralu i klepie niemiłosiernie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 21 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2012 No jak jest zimno to takie klepanie w zużytych silnikach już występuje.Jak cię to denerwuje remont silnika a potem syntetyk i będzie cisza... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CrisELdi Opublikowano 21 Lutego 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2012 witam Olej mam zalany 10W 40 [a3/b4] syntek magnatic Czytałem na innych angielskojęzycznych forum i każdy zwala na zanieczyszczone dwa elementy wymienione w pierwszym poście nie by wymiana pozwala usunąć wadę... Podkreślam u mnie to klekotanie występuje jedynie podczas zimnego startu przez około 2 sec nawet jak teraz patrzyłem trwa to około 2-3sec anie 7sec nie wiem co am robić? Nie chce zakładać nowego tematu a chodzi o silnik tego samochodu E46 kolega kupił rozwaloną BMW 330d e46 2003r [Kompletna rozwalony mocno tył] i odsprzedaje mi go za bardzo dobra kasę... Chwiałem podmienić w swoim E46 318i na 330d czy to wypali? Auto ma komplet kluczyków i papiery raczej nic nie wyciągnę z tyłu ale przód nie jest cały czy będę musiał wymienić dyferencjał w moim na mocniejszy a co pasuje a co nie z 318 do 330? Za robotę się wezmę dopiero końcem lata jak to ma sens robić ogóle? poz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majster_e30 Opublikowano 21 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2012 Wymiana oleju może tu nie pomóc, trzeba się zastanowić nad popychaczami. Wstawiłeś schemat z M40:), otwory jak rozwiercisz to spadnie prędkość przepływu oleju:( z benzyny na diesla hmmm duzio roboty.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 22 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2012 No nie opłacalne raczej takie przejście Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CrisELdi Opublikowano 22 Lutego 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2012 witam Czyli co mam zrobić aby nie wpakować kasy w niepotrzebne podzespoły, myślałem jednak zajrzeć na tą rurę olejową ewentualnie wymienić na nową koszt to około 150zl [bmw-cuper] olej była zanieczyszczony [auto stało 4 lata nie ruszane] jak go kupiłem i miałem niewielkie kłopoty z tym ale silnik jednak okazał się sprawny i bezproblemowy jedynie ten start mnie denerwuje... chwiałbym aby jeszcze pochodził cicho chwilę apotem zobaczę ... Co do podmiany silnik na 330d[podzespołów] koszt chyba tylko czas mam miejsce i sprzęt ale co już wiem to cała elektronika do podmiany komp, silnik, skrzynia, przewody p, dryf, zawieszenie tył zostaje a przód do podmiany wyposażenie zostaje ... pomysł bardzo się podoba kumplowi i mi który bardzo chce pomóc po godzinach czyli siła robocza także jest Raczej kosztów nie przewiduje... chyba alufelgi tyl na razie to tylko plan doszukuje sie jedynie problemów... Poz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kozin09 Opublikowano 22 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2012 Wydaje mi sie, że któraś szklanka nie trzyma oleju i musi potrwać zanim olej ja wypełni. Miałek tak w E36 318i 113 koni - po przejechaniu ok 5 km silnik nie wydawał żadnych odgłosów, ale zmiana oleju nie pomogła. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Energy Opublikowano 22 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2012 ja mam swiezy olej polsyntetyk i jak jest temp. ponizej 0 to tez mam takie klekotanie. Ale to 2-3 sekundy i potem jest wszystko git.Jak bedzie cieplo to tego nie uslyszysz. ja bym nic nie wymienial. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majster_e30 Opublikowano 24 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2012 Jezeli auto tyle stało nie palone możesz sprawdzić dla świętego spokoju drożność magistrali olejowej, ale broń boże nic nie rozwiercaj nie po to inżynierzy konstruowali ten silnik żeby coś tam wiertać. A do wymiany masz popychacz hydrauliczni lub inaczej zwanym kasownikiem luzów zaworowych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CrisELdi Opublikowano 26 Lutego 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2012 Witam Wpadłem na pomysł zastosowania Ceramizera 3 pac[regeneracja podzespołów tarcia] na silnik skrzynie i do paliwa. Ze względu iż pomógł mojemu kumplowi , bez rozbierania i szukania a na pewno nie zaszkodzi koszt nie wielki 130zł allegro [certyfikat] Zobaczę co się stanie skrzynia na dwójce głośno chodzi także potrzebuje regeneracji :lol: poz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.