BASTARS Opublikowano 16 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2012 Znalazłem taką oto historię jednego właściciela BMW z silnikiem N52 i jego kłopoty z tymże silnikiem pytanie_bmw ponoć częste przypadłości Wydał 220 tys. zł na nowe BMW. A po przebiegu 87 tys... - Motoryzacja w INTERIA.PL - samochody, motocykle Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czechu Opublikowano 17 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2012 Na szczescie to nie moj motor... Ale ogolnie sprawa nieciekawa, na miejscu chlopa chyba bym sie pochlastal, zostawic kupe kasy w salonie i sie nawet autem nie nacieszyc. Z drugiej strony, takie akcje nie tylko w BMW, wystarczy wlaczyc Turbo Kamere, co chwile sie takie sytuacje zdarzaja i to we wszystkich markach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaro Opublikowano 17 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2012 Dokładnie, w sumie to bmw i tak miało gest, bo skoro podpisał zamówienie na wymianę części to równie dobrze mogli go wykroić na te niecałe 30 koła i nic by nie poradził... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sagui Opublikowano 17 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2012 Rozmowa pewnie wyglądała tak: ta część jest dobra, ale wie Pan - lepiej wymienić już i będzie miał Pan spokój. Ja w sumie chyba też bym kazał powymieniać wszystkie części. Ale po prawdzie - auto 90000km i generalny remont silnika? A wszystko robione w ASO - mogli po cichu zrobić, bez dodatkowych opłat (skoro wiadomo, że to wada fabryczna tych silników) i myślę, że Pan następnym razem też wziąłby nowe auto od nich z salonu. A tak pozostaje niesmak... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość e34t Opublikowano 17 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2012 nie wiem ale moim zdaniem większość firm idzie na łatwizne i wprowadza nowe modele coraz szybciej. Obliczone silniki do maximum i połowa częći produkowanych przez podwykonawców i nie pilnując co się dzieje dalej. Według mnie gwarancja jest dawana na lata lub przebig kilometrów za przeproszeniem także po jajach powinien dotać servis. Tylko w polsce klijent to nikt za coś takiego w niemczech czy innycm cywilizowanym kraju właściciel stracił by prawo do servisowania marki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.