5oul Opublikowano 16 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2012 Zstanawia mnie taka rzecz. Na naszych bawarkach grubość powłoki lakierniczej powinna oscylować w granicach 120 - 130um. Po kilku latach używania ta powłoka się ściera i zmienia swoją grubość. Jak rozpoznać czy powłoka jest rzeczywiście orginalna jeśli jest poniżej tej wartości? I drugie najważniejsze pytanie czy jest możliwość uzyskania powłoki lakierniczej cieńszej niż ta określona powyżej? Np przez bak Warstwy podkładu, czy w jakiś inny sposób? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 16 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2012 Oczywiście że można uzyskać cieńszą powłokę Dobry lakiernik wszystko potrafi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
5oul Opublikowano 16 Lutego 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2012 Ok, a czy ktoś może powiedzieć jak to fizycznie się wykonuje? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 16 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2012 (edytowane) Jeżeli chodzi o element nowy to da się nałożyć powlokę techniką warsztatową o łącznej grubości podkładów i powłok wierzchnich 120(na el pionowych) a 150(na el poziomych) czyli bardzo zbliżonych do grubości powłok aut fabrycznych w których to 150 to wartość maksymalna,zwykły laik lakiernik zrobi powłokę 200-300 czyli dużo za grubą a jeszcze plus szpachla to wyjdzie wynik och... Nakładając poniższe produkty odpowiednim sprzętem który to sprzęt odpowiednio rozbija materiał można wykonać usługę tak aby miernik powłoki nie wykazywał odstępstw od powłok fabrycznych... Podkład epoxydowy ok. 30 nałożony techniką m/m lub Podkład trawienny ok.10 Podkład akrylowy ok.30 nałożony techniką m/m Baza (w ASO to wodna) 14-20 Lakier bezbarwny ok.60 Tak wygląda lakierowanie. Ale każdy producent aut ma swoje parametry grubości powłok lakierniczych także każda marka może mieć inny wynik prosto z fabryki Edytowane 16 Lutego 2012 przez Georgii Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość staszek Opublikowano 16 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2012 (edytowane) Jeżeli chodzi o element nowy to da się nałożyć powlokę techniką warsztatową o łącznej grubości podkładów i powłok wierzchnich 120(na el pionowych) a 150(na el poziomych) czyli bardzo zbliżonych do grubości powłok aut fabrycznych w których to 150 to wartość maksymalna,zwykły laik lakiernik zrobi powłokę 200-300 czyli dużo za grubą a jeszcze plus szpachla to wyjdzie wynik och...Nakładając poniższe produkty odpowiednim sprzętem który to sprzęt odpowiednio rozbija materiał można wykonać usługę tak aby miernik powłoki nie wykazywał odstępstw od powłok fabrycznych... Podkład epoxydowy ok. 30 nałożony techniką m/m lub Podkład trawienny ok.10 Podkład akrylowy ok.30 nałożony techniką m/m Baza (w ASO to wodna) 14-20 Lakier bezbarwny ok.60 Tak wygląda lakierowanie. Ale każdy producent aut ma swoje parametry grubości powłok lakierniczych także każda marka może mieć inny wynik prosto z fabryki Dobrze gadasz każda fabryka ma swoje parametry grubości,ale i każdy detal może mieć inna grubość np dach 100 mikronów a maska 130 mikronów . Ale fabryki dopuszczają maksymalną grubość do 300 mikronów rzadko to się zdarza ale jednak jest to możliwe. Jeżeli potencjalny klient zażyczy sobie większą warstwę klaru to takie auto dostanie,dlatego jak spotkamy się z autem które ma ponad 200 mikronów nie oznacza to wcale ze było bite8) Edytowane 17 Lutego 2012 przez staszek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ALn Opublikowano 16 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2012 Dobrze gadasz każda fabryka ma swoje parametry grubości,ale i każdy detal morze mieć inna grubość np dach 100 mikronów a maska 130 mikronów . Ale fabryki dopuszczają maksymalną grubość do 300 mikronów rzadko to się zdarza ale jednak jest to możliwe. Jeżeli potencjalny klient zażyczy sobie większą warstwę klaru to takie auto dostanie,dlatego jak spotkamy się z autem które ma ponad 200 mikronów nie oznacza to wcale ze było bite8) hmmmmmmmmmm... to dlatego mam więcej lakieru na mase niż reszcie lolol<bmw_1><bmw_1><bmw_1> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 16 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2012 Prawdę piszesz Staszek np maybachy czy inne drogie fury mają kilka warstw lakieru więc może być 300 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
5oul Opublikowano 17 Lutego 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2012 Dobra a czy istnieje jakiś sposób żeby sprawdzić czy nie ma farby podkładowej? Albo w jaki sposób został pomalowany samochód. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzechu Opublikowano 17 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2012 A w salonie bmw mowili mi ze bawary maja po 160-200 mikronów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
5oul Opublikowano 17 Lutego 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2012 A w salonie bmw mowili mi ze bawary maja po 160-200 mikronów To co innego mówią w fabryce. Podczas zwiedzania muzeum BMW przewodnik o tym mówi że ma być 120 - 130um Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ChriS. Opublikowano 19 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2012 Moja ma 80 na calym aucie, sprawdzalem wiele zrodel i tak jest dobrze. Moze miala polerke. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.