ChemikMpower Opublikowano 24 Września 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Września 2006 siema dzisiaj po zlocie w Głogowie dzieks 4 Mordulec i reszta i mam pytanko i zarazem prosbe bo akurat w dzien zlotu gotoewała mi sie moja EtA i z tego co mowil koles od was to uszczelka pod głowica mam prosbe czy moglby ktos mnie poinstruowac jak ja zmienic zeby nmic nie zjebac znaczy sie jak zmienic to wiem ale co mozna spaprac ewentualnie. dzieks Braciszki spod bawarskiego smigiełka. pozdrossssss BeeeMkoSSSS <bmw_1> uklon_bmw PROSZę UżYWAć POLSKICH ZNAKóW I INTERPUNKCJI - BęDZIE ZROZUMIALE - MOżE OPISZESZ DOKłADNIEJ PROBLEM - MODERATOR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ChemikMpower Opublikowano 26 Września 2006 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Września 2006 no chodzi mi o to ze grzała sie i to strasznie szybko w weżach az bulgotała woda i wybijało pod cisnieniem ze zbiorniczka wyrownawczego wrzatek :evil: myslałem ze termostat ale wyciagnełm go i dalej to samo Piotrek od was lookał na nia i mowił ze najprawdopodobniej uszczelka pod głowica w Beemce tego jeszce nie robiłem iwidze troche skomplikowane jest wiec masm pytanie co przy takiej wymianie mozna zepsuc?? na co trzeba uwazac i jak poznac czy ewentualnie głowica jest nieszczelna?? pozdro pytanie_bmw uklon_bmw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
łazik Opublikowano 26 Września 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Września 2006 najważniejsze to patrz jak rozbierasz. i niezapomnij ustawić rozrządu w GMP a potem go zablokować,no i patrz jak rozbierasz i co rozbierasz. co do głowicy to najlepiej zawieść ją do sprawdzenia,wtedy będziesz pewien co z nią jest :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.