huzi32 Opublikowano 1 Kwietnia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2012 witanko!!! sluchajcie ! oponki wyeliminowane , whacze wyeliminowane , wymienilem poraz kolejny nastepny komplet tarcz tym razem firmy brembo! poprzednie ATE i wiecie co - spokoj totalnie nic sie nie dzieje podczas hamowania , z tym ze hammowanko przez ok. 400 km bylo calkiem spokojne bez ostrych hamowan ( nie przekraczalem 80 -100 km/h ), takze to co moge powiedziec w moim przypadku byla to wina tarcz ! widac nawet ATE moga byc zle " dotarte " i dawac efekt bicia kiera ! pozdrawiam wszystkich forumowiczow moze komus sie przyda moje doswiadczenie! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 2 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2012 Wiedziałem,że to tarcze bo mogły być jeszcze felgi albo opona z biciem nic innego nie będzie ale przy hamowaniu to 99% tarcze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel83 Opublikowano 1 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2013 (edytowane) Podpinając sie do temetu by nie zakładać podobnego u mnie też wystepuje problem z biciem kiery podczas hamowania czy ti z małych czy dużych prędkośći , co najciekawsze po zakupie auta i przed wymianą przednich tarcz z klickami firmy TRW nie było żadnych problemów , a że kończyły sie klocki z przodu to postanowiłem wymienić wszystko na nowe czyli przednie tarcze + klocki TRW , co sie okazało po przejechaniu ok 800 km kiera podczas hamowania zaczeła strasznie bić a pedał hamulca drżał wiec oddałem tarcze na reklamacje i uznali ja ponieważ tarcze były pokrzywione , wszystko git mysle założe stare tarcze bo na nich było wszystko ok i tak było do momentu dotarcia starych tarcz do nowych klocków a teraz znowu bije w kierownice ale pedał hamulca juz nie... Nie mam pojęcia co może być przyczyną skoro wczesniej było dobrze ?? może klocki są za twarde czy co... Nie wiem czy znowu mam kupić nowy komplet i co najważniejsze jaki bo już pojęcia nie mam... Aha co do stanu zawieszenia jest on w idealnym stanie po za delikatnym luzie na listwie kierowniczej z lewej strony co objawia sie juz delikatnym stukaniem na nierówniównośćiach... Edytowane 1 Maja 2013 przez pawel83 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
benek422 Opublikowano 5 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2013 ja tez tak miałem ze przy hamowaniu biła mi kierownica okazało sie ze miałem pęknietą gume tłoczka i dostał sie tam syf nowa osłona i wymiana tłoczka pomogla i nic nie bije Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel83 Opublikowano 5 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2013 no tak to też może być przyczyną że tłok sie nie chował i przegrzało tarcze ale u mnie tłoczki , prowadnice sa ok , przewody elastyczne również są ok ponieważ tłoczki sie cofają... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
benek422 Opublikowano 6 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2013 u mnie tłoczek sie chował ale jak ja wymontowałem to byl pordzewiały w srodku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konar Opublikowano 11 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2014 Też miałem podobny problem przy jeździe z prędkością 120-140 lekko czułem na kierownicy drania, a przy hamowaniu to już masakra. Stawiałem na opony, potem na zwichrowane tarcze...nic mylniejszego Luzy w zawieszeniu! I to niesłyszalne, niby znikome, a już dawały się we znaki. Wymiana części na Lemfordera i samochód toczy się jak złoto:lol: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ChriS. Opublikowano 11 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2014 Kumpel to samo mial, miesiac temu wymienil caly przod.. Zadnego trzepania Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 11 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2014 Jakie elementy wymieniałeś konar ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konar Opublikowano 18 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2014 Jakie elementy wymieniałeś konar ? Po wstępnym ustaleniu luzu na jednym wahaczu pojechałem do mojego mechanika, a tam okazało się więcej nispodzianek. Druga strona która wydawała się OK, była w gorszym stanie. Po krótkiej analizie i demontażu zawieszenia trzeba było wymienić wahacze, drążki stabilizatora, drążki ustalające i końcówki drążka kier. Do tego płukanko ukł. hamulcowego przy okazji i ....śmiga pięknie, ale dziura w kieszeni spora została niestetyuklon_bmw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BoxaJr. Opublikowano 14 Marca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2014 (edytowane) Ja mialem identyczne objawy..ale okazalo sie ze tarcze pokrzywiły sie w piździec..miały pół roku Edytowane 14 Marca 2014 przez BoxaJr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.