huzi32 Opublikowano 14 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2012 witam wszystkich forumowiczów!!! mam temat pewnie już przerabiany ale ..... powyżęj 120-140 podczas hamowania trzepie mi kierą! wymiennilem juz tarcze na ate nowe klocki sworznie gornych wahaczy i bez zmmian stawiam na kola tnz opony ale prosze Was o jakies spostrzezenia moze Roger cos n apisze jakies sugestie dziekuje z gory pozdro dla wszystkich! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emenek Opublikowano 14 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2012 dobrze wyczyściłeś piaste jak zakładałeś tarcze? przez pierwsze ok 300 km nie wolno mocno hamować bo spalisz tarcze i bedzie biła .. luzów na przekładni nie masz? powietrze w kołach też w porzadu ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 14 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2012 (edytowane) Kolego mi lekko drga czy tam bije przy szybkiej jeździe ale na zimówkach bo opony biły na wyważaniu też mnie to wkurza no ale zimówki muszą być Edytowane 15 Lutego 2012 przez Georgii Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dirty.73 Opublikowano 15 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2012 jeśli stawiasz na opony,to podjedź niech ci to sprawdzą,jeśli to wyeliminujesz,to wtedy można szukać dalej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 15 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2012 Można poczekać do wiosny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasso12 Opublikowano 15 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2012 Może być też wina zużytych amorów, ale jak wyważysz koła i wyeliminujesz usterkę będziesz miał pewniaka. Zawieszenie w BMW jest bardzo czułe, nawet małe niedociągnięcie lub usterka przenosi się na komfort jazdyhappy_bmw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek Opublikowano 15 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2012 Jeśli obstawiasz koła to najlepiej je sprawdzić u jakiegoś oponiarza, jak będzie ok to proponuje podjechać na dobrą stacje diagnostyczną i niech ci sprawdzą cały przód a przede wszystkim magiel + końcówki drążków no i same drążki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
huzi32 Opublikowano 16 Lutego 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2012 spoko dzieki za podpowiedzi pomalutku zaczne eliminowac podejrzenia i zobaczymy co dalej na wiosne tez poczekam:) ale napewno napisze co ustaliem a powiem jeszcze tylko tyle ze wszystkie czynnosci z wymiana tarcz tulejek wahacza gornego preprowadzil naprawde znajacy temat mechanik takze szukam dalej i bede pisac o moich spostrzezeniach jeszcze raz dzieki ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 22 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2012 Pisz huzi32 bo jestem ciekaw co u Ciebie będzie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek530d Opublikowano 25 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2012 Co moge poradzic do kółek czesciowo tez mozesz sobie sprawdzic ogumienie, połuz reke na biezniku i przesuwaj reka po nim mozesz tak wyczuc jakies nierównoci zwiazane z uszkodzona opona, jesli jedziesz wolno tak do 60 km/h i czuc wibracje trzepanie to moga byc opony i tarcze a w granicach 100 w góre to oponki to co ja zauwazyłem to w e39 wywarzenie wychodzi dopiero w granicach 120 km/h. Co może byc jeszcze a jak zachowuje sie auto jak zaczniesz delikatnie hamowac z małych predkosci czy wtedy tez czepie dosłownie delikatnie szrpie kiera? albo jak tarcze ustawia sie "równo" to bedzie chamował raz mocniej raz słabiej to jest delikatnie odczuwalne a ile km przejechałes na tych tarczach? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 25 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2012 U mnie bicie na zimówkach jest powyżej 100km/h... Przy hamowaniu nie ma bicia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
banan_owiec Opublikowano 25 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2012 Ja bym stawiał na ukł.hamulcowy, skoro mówisz, że przy hamowaniu... Ale tak na prawdę może być coś innego... U siebie mam przypadek, że przy gwałtownym zatrzymaniu auta do zera, szarpie mocno przednią oś. Widać jak oś się cofa... Na szarpakach nic nie wyszło, łomem nie ma co się naprężać bo BMW ma to do siebie, że zawiecha jest bardzo ciasna... Tuleje mam nowe, łączniki, sworznie, amortyzatory, wszystkie gumy i łączniki stabilizatora też. Jak dotąd nikt nie zdiagnozował co to... Rada to szukać aż do skutku. Też jestem ciekaw bo jedyne drgania przy hamowaniu, jakie znam, to krzywe tarcze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 26 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2012 Jeśli trzepie kierownicą przy hamowaniu to albo krzywe felgi ma albo tarcze hamulcowe krzywe... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesiek2304 Opublikowano 26 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2012 nie koniecznie krzywe tarcze, jak zmieni koła na letnie i bedzie to samo to wtedy szukał bym w układzie hamulcowym, a dokładniej w zaciskach czy nie są zapieczone, miałem tak u siebie, trzepało kierą, czasami przy hamowaniu, czasami podczas normalnej jazdy, czasami w ogóle nic, okazało się ze zacisk jest zapieczony i ciężko chodzi, wyczyściłem + nowe uszczelki i problem znikł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
huzi32 Opublikowano 26 Marca 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2012 dziekuje jeszcze raz wszystkim za sugestie co do opon to zonk!!!!! zmienilem na letnie i to samo mam nowe michelin takze wykluczylemoponki teraz kupilem nowe tarcze brembo bo te ATE "biły " izobaczymy pojezdze te 300 km z b.delikatnym han=mowaniem i jesli dalej bedzie trzepac kiera bede dalej szukac takze jestem w kontakcie z Wami i jescze raz dziekuje za wszystkie sugestie eksperyment trwa:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GleN Opublikowano 26 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2012 Napisz napisz, bo mi też coś lata kiera przy hamowaniu i nie jestem pewien, czy to tarcze, czy któryś wahacz wytelepany... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasso12 Opublikowano 26 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2012 Napisz napisz, bo mi też coś lata kiera przy hamowaniu i nie jestem pewien, czy to tarcze, czy któryś wahacz wytelepany... Ja jednak obstawiałbym tarcze. Luzy na wachaczach odbiłyby by się stukaniem w kabinie podczas jazdy po nierównościach i myszkowaniem auta np. w koleinach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GleN Opublikowano 26 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2012 Obyś miał rację, muszę coś z tym zrobić, bo mi kobita narzeka :mrgreen: a po omacku robić i wymieniać wszystko po kolei to nie zabawa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 27 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2012 Przy hamowaniu w 99procentach biją tarcze więc szukaj nowych i przez pierwsze parę set kilometrów hamujcie delikatnie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GleN Opublikowano 28 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2012 Ale mam dziwne uczucie, że jednak coś mi delikatnie czasami stuknie na lewym przodzie...tyle, że w kabinie to mało co słychać i pewności nie mam : Confused: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ChriS. Opublikowano 29 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2012 Drgania przy hamowaniu powoduja rowniez tuleje gumowo-metalowe przednich wahaczy, chyba tak to sie nazywa. Jakis szpec od BMW mi to mowil. Wejsc pod autko i sprawdzic. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SenbonZakura Opublikowano 31 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2012 Pewien kolega kiedyś jak dowiedział się ze kupiłem e39, od razu spytał się czy mi kierownicą czasem nie trzęsie??A że trzęsie tak jak wam przy hamowaniu to odpowiedział mi , że e39 tak maja i u każdego może być inna przyczyna.To hamulce to luzy na wale czy moście. U mnie przy hamowaniu zaczęło lekko trzepać i lekko szumi wiec raczej tarcze z przodu, mam zimmermany które przejechały z 5 tyś Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartoszk Opublikowano 31 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2012 U mnie trzepało też przy hamowaniu, wymienione tarcze i klocki z tyłu (TRW), oraz stabilizatory z tyłu (TRW) i na razie nie telepie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GleN Opublikowano 31 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2012 Bartek kiedy zabieramy się za podnośnik? <bmw_1> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartoszk Opublikowano 31 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2012 Bartek kiedy zabieramy się za podnośnik? <bmw_1> No przyszły weekend odpada, bo są święta, jak będzie pogoda możemy się ustawić w tygodniu. Zadzwonię któregoś dnia to się ugadamy:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.