halunnn Opublikowano 11 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2012 witam niedawno kupilem 735 v8 z 98r. jak wiadomo zapoznajemy sie dopiero i dodam ze to pierwsze moje bmw tej serii...jak na nowe auto przystalo sa nowe zagadki a mianowicie pierwsza dotyczy klimatronika...strona pasazera nie reaguje na cieplo-zimno pozatym wszystko inne dziala...druga to dziwne odglosy wlasnie stamtad dochodza tak jak by ciagle cos sie ustawialo przestawialo jakies tykania...trzecia dotyczy wydechu przynajmniej z niego co jakis czas sa wybuchy raz przy odpalonym silniku czy w czasie jazdy czy na postoju jest tak samo czasami jest to czeste czasmi niema dzien dwa....dodam ze poprzedni wlasciciel zakladal w jakijs firmie strumienice....macie jakies pomysly??pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Forest Opublikowano 11 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2012 Zasady tworzenia tematów Tworząc temat należy pamiętać o kilku ważnych zasadach, które często pomagają uzyskać szybszą i wartościową odpowiedź. 1. Post należy bezwzględnie umieścić w odpowiedniej kategorii której dotyczy. 2. Post musi być napisany w sposób przejrzysty i sensowny. Wystarczy używać prostych i krótkich zadań. Słowotok również kwalifikuje post do usunięcia. Uczmy się Języka Polskiego 3. Post musi zawierać podstawowe informacje o aucie którego post dotyczy takie jak: - model nadwozia np. E30, E32, E60 itd. - typ nadwozia np. Coupe, Sedan itd. - rocznik auta - pojemność silnika lub oznaczenie kodowe silnika np. 1,8l lub M40B18 (nie wszyscy kumają oznaczenia silników ) 4. Temat posta ma być tak skonstruowany aby był czytelny i zrozumiały na pierwszy rzut oka. 5. Temat musi zawierać podstawową informację czego dotyczy. Np. pompa wspomagania, silnik, elektryka. 6. Nazwy tematów należy dobierać w sposób łatwo kojarzący się z jego zawartością. Sam zwrot typu "Nie działa, stuka, pomocy!" sprawia, że temat jest przeważnie ignorowany, gdyż jego nazwa nie mówi nic. Wszystkie tematy nie spełniające wymagań będą usuwane. Dodam, że chętnie bym pomógł ale nigdy nie miałem do czynienia z serią 7er. Powodzenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesiek2304 Opublikowano 11 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2012 z tymi strzałami to warto by podpiąć pod komputer i zobaczyć parametry pracy silnika, co do klimatronika to może coś jest urwane w mechanizmie ustawiania klapek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
halunnn Opublikowano 12 Lutego 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2012 auto juz bylo sprawdzane na komputerze i wszystko wyszlo ok....ale moze jeszcze poprostu pojade do innego mechanika....a gdzie tych klapek szukac??jak one wygladaja....sa w srodku za klimatronikiem??....inny kumpel mi mowil ze to moze tez byc taki zawor czy jak to tam sie nazywa pod maska taka metalowa czesc mowil ze to sie tez czesto zawiesza i trzeba uderzyc kilka razy on przynajmniej tak mial??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
halunnn Opublikowano 20 Lutego 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2012 hallo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dirty.73 Opublikowano 20 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2012 jeśli chodzi o klimatronik,prawa strona wieje zimnym?czy nie wieje wcale?jak zimnym,to może być panel do wymiany,podmień najlepiej do sprawdzenia,jak wcale,to pourywały się lub nie działają siłowniczki klap,to o czym piszesz to elektrozawory ogrzewania,jakby siadły,wcale nie miałbyś ciepłego,co do strzałów,stawiam na te superhiper strumienice,na wydechu bmw,trzeba się znać,aby grzebać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
halunnn Opublikowano 17 Marca 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2012 przyjzalem sie dokladniej dzialaniu tej mojej daremnej wentylacji i dziala nastepujaco....gdy wlacze na zimno i ustawie na auto rzeby lecialo z kazdej pozycji to strona pasazera dziala nieprawiodlowo to znaczy pod szyba leci cieple na wprost leci zimne pod nogami z przodu leci zimne a juz z tylu leci cieple....czy ktos ma pojecie wogole o co chodzi??bo ja juz sie pogunilem... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasso12 Opublikowano 18 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2012 Klapki znajdują się przy samej dmuchawie. Niestety wiąże się to z rozbiórką kokpitu. Chociaż ja rozpocząłbym naprawę od sprawdzenia płynu chłodniczego i odpowietrzenia układu, klimatronic dwustrefowy tak ma, raz grzeje z jenej , raz z drugiej strony jeśli się dobrze nie odpowietrzy układu. Sprawdź sondy, powinny być przed i za katem, zazwyczaj tak bywa, że po wyjęciu kata silnik nieco wariujehappy_bmw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SEBEK73 Opublikowano 4 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2012 Z tym nawiewem z klimy też stawiał bym na odpowietrzenie układu chłodzącego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
freex Opublikowano 30 Września 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Września 2012 a ja bym wykopal strumiennice i wstawil katy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.