Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


Rekomendowane odpowiedzi

Siemka, miałem to samo i postanowiłem się sam za to wziąć, ogólnie nic trudnego jedyna trudnością jest wydłubanie tego laku co jest od góry jeża potem przelutowanie zimnych lutów i powinno być ok. Ja to robiłem jakieś pół roku temu i jeszcze mi śmigahappy_bmw jak najbardziej da się to samemu zrobić. Powodzenia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

siemka tego jeza musisz szukac bardzo gleboko po prawej stronie wneki kierowcy, zaraz obok pedału gazu, dosłownie na samym końcu tuż przy grodzi. On jest przykrecony na 1 albo 2 srubki do obudowy dmuchawy. Wpasuj sie tam do srodka to go znajdziesz. powodzenia

  • Lubię 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Tutaj masz wszystko pięknie opisane i są fotki, ja robiłem według tego przepisu i mi się udało. Od siebie dodam tylko dużo cierpliwości i duże piwko albo nawet 2 na pewno będzie wskazane. Powodzenia

BMW-klub.pl • Zobacz temat - [EXX] Naprawa opornicy dmuchawy /jeża/

  • Lubię 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

[ATTACH=CONFIG]18705[/ATTACH]to jest obrazek z intrukcją, jednak moj jeż sie różni od tego na załączonym obrazku - moje pytanie - mam tylko przelutowac te 6 pinów, które u mnie wystają?

[ATTACH=CONFIG]18706[/ATTACH] - mój jeż ;) i PS. nie wiem czy za bardzo nie porezałem płytki... :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O ja pierdziu... miejmy nadzieję że nie poprzeżynałeś żadnych ścierzek. Ten u góry to tzw jeż smd. Twój to standard przewlekany. Polutuj te złącze i zobacz czy zaczął działać. Jesli nie to kto wie czy nie nie zrobiłeś przerwy w druku...

  • Lubię 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

heh ja wczoraj właśnie wymieniałem jeżyka w mojej bumce z tym że na nowiuśki orginał, miałem też przelutowywać, ale kolega mi odradził bo po przelutowaniu dokładnie mu działało trzy dni i znów trafiło, więc znów przelutował heh i działało dwa tygodnie odpuścił sobie i kupił nowy, ale cóż powodzonka w lutach:lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam panowie .... myslalem ze tez cos mam z jezem... bo nie dmuchalo na 2 biegu... wyciagnelem a tu niespodzianka .... RealOEM.com * BMW E36 323i ELECTRIC PARTS FOR AC UNIT element nr 2 da sie to jakos zregenerowac albo cos z tym zrobic zeby dzialalo?? szukalem na allegro to nawet nie ma zeby kupic... samochod to e36 323i klima manualna http://t1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTbKRgDLGOcpIqmeneiQ_DgfTH63-R1_sFjdLFdEsiBZNqVc3r1FfL3LKCz

tak dokladnie to wyglada

Edytowane przez Piter17
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak da się to zregenerować, nawet jest możliwość całkowitego przekonstruowania tego elementu.

Na szczycie detalu jest dioda. Sprawdź czy jest sprawna jeśli nie to możesz ją wymienić na inną o dużym prądzie. Jeśli tak to musisz pomierzyć sekcje. Mierz zawsze do wyjścia na dmuchawe. Jeśli sekcja 2 biegu się spaliła to trzeba wstawić rezystor dużej mocy. Im większa moc tym lepiej. Jeśli chociaż jedna sekcja jest sprawna to zmierz na niej opór i taki rezystor wstaw w miejsce uszkodzonego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://t1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTbKRgDLGOcpIqmeneiQ_DgfTH63-R1_sFjdLFdEsiBZNqVc3r1FfL3LKCz

to jest ten element... diody nigdzie zadnej nie ma... nie wieje na drugim biegu tylko... tutaj jest podobny temat ale takze odpowiedzi nie udziela mi jak to zrobic ten rezystor co na zdjeciach BMW Forum :: BMW Sport :: Zobacz temat - [E36] Nawiew

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Możesz przepisać oznaczenia z tej metalowej rurki która jest z prawej strony na zdjęciu?

W tym temacie na BMW Sport jest dokładnie napisane jak to zrobić. Mierzysz rezystancje sekcji. Jeśli jedna jest uszkodzona trzeba ją przewinąć lub zastąpić rezystorem. Jeśli chcesz przewinąć to musisz rozkruszyć tą zieloną "osłonę", zakupić odpowiedni drut, nawinąć odpowiednią ilość zwoi, i wstawić w miejsce uszkodzonej opornicy. Nie wiem jakie tam są temperatury ale odradzam lutowanie bo cyna może nie zdac egzaminu. To załatwia sprawę i znów możesz cieszyć się nawiewem na 2 biegu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a kolego powiedz jaki rezystor?? sekcja druga uszkodzona... wogole przeplywu pradu nie ma... chcialbym wstawic tam rezystor tylko teraz jak bym musial kupic?? o jakich prametrach?? i w temacie z bmw sport jest zle napiane ktore piny mierzyc I bieg 2z3 II bieg 2z1 III bieg 2z4

Edytowane przez Piter17
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...