Kok0s Opublikowano 10 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2012 siema, wymieniał ktoś ten rezysotr albo dawał do regeneracji? widzialem jest troche aukcji na allegro, że niby ktos to naprwaia... może ktoś z Was potrafi to naprawic, zregenerować? dmuchawa raz mi działa raz nei działa... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
5oul Opublikowano 11 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2012 śmiało na ciało... pisz do mnie na priv. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek Opublikowano 15 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2012 Siemka, miałem to samo i postanowiłem się sam za to wziąć, ogólnie nic trudnego jedyna trudnością jest wydłubanie tego laku co jest od góry jeża potem przelutowanie zimnych lutów i powinno być ok. Ja to robiłem jakieś pół roku temu i jeszcze mi śmigahappy_bmw jak najbardziej da się to samemu zrobić. Powodzenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kok0s Opublikowano 18 Lutego 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2012 kurde szukałem dzisiaj tego rezystora pod kierownicą i pod schowkiem pasażera.... i **** wie ktos gdzie dokładnie znajduje sie ten rezystor? chyba, że go przeoczyłem... BMW e36 2.0 coupe 09/1997 pytanie_bmw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
5oul Opublikowano 18 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2012 Kokos, jak możesz to zrób fotkę tej części samochodu pod kierownicą i wrzuć tu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kok0s Opublikowano 18 Lutego 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2012 ok ale to juz nie dzisiaj... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek Opublikowano 21 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2012 siemka tego jeza musisz szukac bardzo gleboko po prawej stronie wneki kierowcy, zaraz obok pedału gazu, dosłownie na samym końcu tuż przy grodzi. On jest przykrecony na 1 albo 2 srubki do obudowy dmuchawy. Wpasuj sie tam do srodka to go znajdziesz. powodzenia 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kok0s Opublikowano 3 Marca 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2012 jeż znaleziony i wykręcony teraz co dalej? jak sie za to zabrać? czym zeskrobać/usunąć ten lak? i co dalej? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek Opublikowano 3 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2012 Tutaj masz wszystko pięknie opisane i są fotki, ja robiłem według tego przepisu i mi się udało. Od siebie dodam tylko dużo cierpliwości i duże piwko albo nawet 2 na pewno będzie wskazane. Powodzenia BMW-klub.pl • Zobacz temat - [EXX] Naprawa opornicy dmuchawy /jeża/ 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kok0s Opublikowano 3 Marca 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2012 ok jutro będe działał dziękuje uklon_bmw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kok0s Opublikowano 6 Marca 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2012 [ATTACH=CONFIG]18705[/ATTACH]to jest obrazek z intrukcją, jednak moj jeż sie różni od tego na załączonym obrazku - moje pytanie - mam tylko przelutowac te 6 pinów, które u mnie wystają? [ATTACH=CONFIG]18706[/ATTACH] - mój jeż i PS. nie wiem czy za bardzo nie porezałem płytki... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek Opublikowano 6 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2012 Hehe nieźle się mściłeś nad tym lakiem:lol: tak chodzi o te 6 pinów, miejmy nadzieje że nic nie uszkodziłeś. powodzenia I daj znać co z tego wyszło. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kok0s Opublikowano 6 Marca 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2012 ok - będe z tym działał dam znac co z tego wyszło... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
5oul Opublikowano 7 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2012 O ja pierdziu... miejmy nadzieję że nie poprzeżynałeś żadnych ścierzek. Ten u góry to tzw jeż smd. Twój to standard przewlekany. Polutuj te złącze i zobacz czy zaczął działać. Jesli nie to kto wie czy nie nie zrobiłeś przerwy w druku... 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kok0s Opublikowano 8 Marca 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2012 aaaaaaaaaaaa!!! - to tak wygląda nawiew w e36 to wichura nawet rzekłbym i tak ma być, to mi sie podoba dzięki za pomoc - zobaczymy ile to podziała... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kok0s Opublikowano 14 Marca 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2012 jednak dalej mi rozłącza i załącza nawiew tylko tyle, że wieje mocniej.... może jeszcze raz przelutować te piny? chyba jednak rozejrze sie za nowym jeżykiem ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek Opublikowano 14 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2012 Powiem Ci szczerze że ja u siebie przelutowywałem też kilka razy aż za 2 albo 3 razem było wszystko ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DUCHU 77 Opublikowano 14 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2012 heh ja wczoraj właśnie wymieniałem jeżyka w mojej bumce z tym że na nowiuśki orginał, miałem też przelutowywać, ale kolega mi odradził bo po przelutowaniu dokładnie mu działało trzy dni i znów trafiło, więc znów przelutował heh i działało dwa tygodnie odpuścił sobie i kupił nowy, ale cóż powodzonka w lutach:lol: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piter17 Opublikowano 21 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2012 (edytowane) witam panowie .... myslalem ze tez cos mam z jezem... bo nie dmuchalo na 2 biegu... wyciagnelem a tu niespodzianka .... RealOEM.com * BMW E36 323i ELECTRIC PARTS FOR AC UNIT element nr 2 da sie to jakos zregenerowac albo cos z tym zrobic zeby dzialalo?? szukalem na allegro to nawet nie ma zeby kupic... samochod to e36 323i klima manualna http://t1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTbKRgDLGOcpIqmeneiQ_DgfTH63-R1_sFjdLFdEsiBZNqVc3r1FfL3LKCz tak dokladnie to wyglada Edytowane 21 Marca 2012 przez Piter17 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
5oul Opublikowano 21 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2012 Tak da się to zregenerować, nawet jest możliwość całkowitego przekonstruowania tego elementu. Na szczycie detalu jest dioda. Sprawdź czy jest sprawna jeśli nie to możesz ją wymienić na inną o dużym prądzie. Jeśli tak to musisz pomierzyć sekcje. Mierz zawsze do wyjścia na dmuchawe. Jeśli sekcja 2 biegu się spaliła to trzeba wstawić rezystor dużej mocy. Im większa moc tym lepiej. Jeśli chociaż jedna sekcja jest sprawna to zmierz na niej opór i taki rezystor wstaw w miejsce uszkodzonego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piter17 Opublikowano 21 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2012 http://t1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTbKRgDLGOcpIqmeneiQ_DgfTH63-R1_sFjdLFdEsiBZNqVc3r1FfL3LKCz to jest ten element... diody nigdzie zadnej nie ma... nie wieje na drugim biegu tylko... tutaj jest podobny temat ale takze odpowiedzi nie udziela mi jak to zrobic ten rezystor co na zdjeciach BMW Forum :: BMW Sport :: Zobacz temat - [E36] Nawiew Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
5oul Opublikowano 21 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2012 Możesz przepisać oznaczenia z tej metalowej rurki która jest z prawej strony na zdjęciu? W tym temacie na BMW Sport jest dokładnie napisane jak to zrobić. Mierzysz rezystancje sekcji. Jeśli jedna jest uszkodzona trzeba ją przewinąć lub zastąpić rezystorem. Jeśli chcesz przewinąć to musisz rozkruszyć tą zieloną "osłonę", zakupić odpowiedni drut, nawinąć odpowiednią ilość zwoi, i wstawić w miejsce uszkodzonej opornicy. Nie wiem jakie tam są temperatury ale odradzam lutowanie bo cyna może nie zdac egzaminu. To załatwia sprawę i znów możesz cieszyć się nawiewem na 2 biegu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piter17 Opublikowano 21 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2012 (edytowane) a kolego powiedz jaki rezystor?? sekcja druga uszkodzona... wogole przeplywu pradu nie ma... chcialbym wstawic tam rezystor tylko teraz jak bym musial kupic?? o jakich prametrach?? i w temacie z bmw sport jest zle napiane ktore piny mierzyc I bieg 2z3 II bieg 2z1 III bieg 2z4 Edytowane 21 Marca 2012 przez Piter17 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
5oul Opublikowano 23 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2012 Musisz mi podać jaka rezystancja jest na pinach 2z3 i na pinie 2z4? Tak mniej więcej wygląda: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.