bodek Opublikowano 9 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2012 Witam wszystkich, potrzebował bym waszej pomocy. Mianowicie mam taki problem że po odpaleniu samochodu abs nie gaśnie co wiąże się z tym że nie działa. Byłem u magiga na kompie: powiedział mi że zawór pompy abs koło prawe przednie jest zablokowany, skasowanie tego nic nie dało. Na drugi dzień wraz z kolegą zdobyłem schemat elektryczny pompy i do dzieła ręcznie załączaliśmy eletrozawory na pompie i wszystkie 6 działa. I tu moje pytanie co jest nie chalo:cry: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek Opublikowano 9 Lutego 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2012 zapomniałem napisać. BMW E36 318 kombi 1.8 silnik m43 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesiek2304 Opublikowano 9 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2012 prawdopodobnie ten magik jest nie tak sprawdź czujniki ABS, pisałem gdzieś na forum jak łatwo to zrobić, i poszukaj kogoś kto sprawdzi Ci błędy Inpą lub Disem, inne programy mogą nieraz przekłamywać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek Opublikowano 11 Lutego 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2012 Witam czujniki na 99% sprawne. Mam 2 pompę z auta dawcy, ponoć 100% sprawna, czy podpięcie elektryki bez montażu tej oto pompy coś mi da (chodzi o to żeby sprawdzić czy jo jest wina pompy czy nie). Czy posiada ona jednak jakiś czujnik ciśnienia i tak będzie do bani?????? Ludzie pommmmmmmocyyyy :? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
loki Opublikowano 27 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2012 (edytowane) Witam ja opowiem moją sytuację która była podobna ale uporałem sie z tym mam jescze ASC+T więc nie wiem czy pomogę. Otóż wsiadłem pewnego dnia do samochodu odpaliłem samochód i zapaliły mi sie kontrolka trakcji i ABS więc pierwsza zecz to podpiecie pod kompa i fejsem o viakena wyczytałem bład pompy + czujnik tylnego koła. Czujnik wymieniłem a błąd pompy delej został więc ciepło 1.5tys w plecy myśle. Wiec nic nie tracąc wsiadłem do samochodu gaz i ostre hamowanie do blokady kół okazalo sie że ABS działał więc dalej pod kompa i błąd zniknął. Powodzenia Edytowane 27 Lutego 2012 przez loki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dirty.73 Opublikowano 27 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2012 nieraz porządne wyczyszczenie i dokręcenie czujnika pomaga Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.