Gregory840 Opublikowano 9 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2012 zaczęła mi ciężko chodzić kierownica: więc -> mechanik, podstawianie pomp nic nie dało, regeneracja maglownicy też nic bo okazało się że ma jakieś uszkodzenie którego się nie regeneruje więc kupiłem nową (używaną ale sprawną) przekładnię, zalany nowy płyn, posprawdzane przewody itd i ... dalej d.pa! nie mam servotronica, mechanik twierdzi że to jest bardzo prosty układ i jeśli nie pompa i nie maglownica to nic więcej tam nie może przeszkadzać nic nie hałasuje pod maską za to przy kręceniu czasami słychać w środku jakieś tarcie, stuki cholera wie jak to nazwać, jakby jakieś małe łożysko się obcierało (ale to pod plastikami za kierownicą i to raczej nie może mieć wpływu na kłopoty ze wspomaganiem), nie ma różnicy czy ciepła czy zimna, czy na postoju czy podczas jazdy ale chodzi raczej ciężko, nierówno, raz ciut lżej raz ciężej, często po skręceniu kierownica nie wraca (nie odbija) tak jak robi to kierownica w każdym normalnym aucie tylko trzeba koła prostować ręcznie... macie jakiś pomysł co to może być? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dirty.73 Opublikowano 9 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2012 może to jakoś mechanicznie coś blokuje,musisz znaleźć co to hałasuje,dziwne... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelo Opublikowano 9 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2012 łożysko kolumny kierowniczej,łożyska poduszek.............. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gregory840 Opublikowano 13 Lutego 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2012 wiem jeszcze że: -to nie żadna dociśnięta śruba na przekładni -nie krzyżak (bo chodzi luźno i sprawdzony że jest ok) -nie ma żadnych dziur w układzie -nie wina złej geometrii zostało jeszcze ewentualnie to łożysko kolumny kierowniczej (ale mechanik mówi że raczej nie bo sama kolumna chodzi lekko) ale ogólnie jaja jak berety bo wszyscy mówią to samo: zbyt prosty układ i nie mają już pomysłów co to może być... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
5oul Opublikowano 14 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2012 Asłychać te dziwne dźwięki z kolumny gdy podniesiesz przód i skręcasz koła? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gregory840 Opublikowano 16 Lutego 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2012 a tego nie wiem ale sprawdzimy a co podejrzewasz? bo chyba (o ile mechanik nie sprawdzał) została sama góra czyli kolumna kierownicy i sam dół czyli wahacze itd... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 16 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2012 KissV8 może to mało ważne ale ja miałem coś takiego,że myślałem iż pompa pada bo coś dziwnie dzwoniło stukało przy kręceniu kierownicą i jeździe przy rozpędzaniu się okazało się że spadła rurka od wspomagania z uchwytu i waliła o kolumnę kierowniczą także zobacz czy coś tam nie dotyka kolumny może to właśnie taka prosta sprawa a może coś innego... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
5oul Opublikowano 16 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2012 Gdy te dziwne dzwięki pojawiają się przy uruchomionym silniku gdy działa wspomaganie to przyczyna leży w układzie hydraulicznym. Jeśli natomiast na zgaszonym silniku ruszając kołami je słychać to znaczy że brakło smaru lub zatarło się któreś z łożysk. Teraz mi jeszcze przyszła jedna myśl. Sprawdzałeś sobie półosie z przodu? W moim X-ie pod koniec żywota jednego z nich, też ciężko chodziło wspomaganie ale nie słyszałem nic nie właściwego oprócz chrzęstu z przegubu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gregory840 Opublikowano 7 Marca 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2012 powodem było uszkodzenie poduszki i łożyska... już jest git thx happy_bmw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
5oul Opublikowano 7 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2012 powodem było uszkodzenie poduszki i łożyska... kurde łożysko to było dla mnie w miarę jasne ale poduszka?? Zdradź która poduszka się uszkodziła. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gregory840 Opublikowano 13 Marca 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2012 yyy poduszka amortyzatora oczywiście Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomi992 Opublikowano 6 Stycznia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2013 powodem było uszkodzenie poduszki i łożyska... już jest git witam mam ten sam problem w x5 4,8 podaj mi o jakie łożysko chodzi i poduszkę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Graboll Opublikowano 5 Kwietnia 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2019 Witam dziś w moim X5 4.4 zaczął ciec płyn w okolicach pompy po kilku ruchach przestały kręcić się koła a kierownica dziwnie się obraca Wcześniej kierownica dziwnie się obracała raz lżej raz gorzej Kolega położył się pod auto kręciłem kierom i czułem jakieś zgrzytanie i koła stoją w miejscu ,czy ktoś miał podobny problem . Proszę pomóżcie Auto bardzo długo nie użytkowane Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.