maciej1973 Opublikowano 6 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2012 (edytowane) witam. jest kłopot z odpaleniem auta przy ujemnych temperaturach. nowy aku . kręci i nic. kontrolka świec żarowych gaśnie po 1 sekundzie. 2003 r 150km Edytowane 6 Lutego 2012 przez maciej1973 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
beaver79 Opublikowano 6 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2012 pompka chodzi? sprawdź czy nie masz kaszy w filtrze paliwa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaro Opublikowano 6 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2012 Sprawdź świece i tak jak Beaver pisze czy w filtrze nie ma kaszki... Jak wszystko git to może już wtryski mają dosyć... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kevin Opublikowano 6 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2012 Wydaje mi sie, ze kazdy diesel stojac na dworze bedzie mial problem z odpaleniem, chodzi o 320d. Maja metalowe filtry i zamarza sie tam łatwiej... a obecna ropa nie jest najlepszej jakości. Postaw raz do garazu a odpali jak złoto. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
johnny.b Opublikowano 6 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2012 według mnie pierwsze co możesz zrobić to zobaczyć filtr paliwa jak wygląda,a najlepiej go zmienić. Jeśli chodzi o świece to raczej bym tego nie obstawiał.. ja mam u siebie nowe i nowy aku, a też mam problem z rozruchem w niskich temperaturach. W 320d w 90%* za problem z odpaleniem winny jest sterownik świec żarowych, który w tych silnikach jest źle zaprojektowany. Obowiązkowa lektura dla użytkowników 320d: BMW-klub.pl • Zobacz temat - 320d świece żarowe czy przekaźnik?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wydra Opublikowano 7 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2012 ja mam 320d stoi na dworze i pali bez problemu tylko leje verve jest troszke drosza ale lepsza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
johnny.b Opublikowano 7 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2012 ja mam 320d stoi na dworze i pali bez problemu tylko leje verve jest troszke drosza ale lepsza to super:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
130 Opublikowano 7 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2012 Zdecydowanie sterownik świec, fabrycznie to najsłabszy punkt tego auta. Tu masz nr do magika, który za 80 pln pozbawi Cię tego problemu 600 218 347. Koleś z nysy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaro Opublikowano 7 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2012 ja mam 320d stoi na dworze i pali bez problemu tylko leje verve jest troszke drosza ale lepsza moje 320d też pali bez problemu, a też stoi na dworze, z tym że leję ropkę z wiaderka... :lol: 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
johnny.b Opublikowano 8 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2012 Zdecydowanie sterownik świec, fabrycznie to najsłabszy punkt tego auta. Tu masz nr do magika, który za 80 pln pozbawi Cię tego problemu 600 218 347. Koleś z nysy. dokładnie. diesel w tych warunkach powinien za każdym razem kręcić. Ja tez muszę wysłać do Rogera, ale żeby sie do niego dostać trzeba wejść pod auto a przy tych temperaturach to nie lada wyczyn Można zawsze kupić ten sterownik, ale to wydatek 400zł a i tak się przepali. Roger daje wieczną gwarancję Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacek8 Opublikowano 10 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2012 Moje 320d tez jeździ na lepszym paliwie i nie mam problemu z odpaleniem. Potem webasto i jest gitara. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Eazzy Opublikowano 12 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2012 To że auto postoi w ciepłym to da tylko tyle że teraz odpalisz. Po nocy znów będzie to samo. Najlepiej zmienić filtr i dolać zimowej ropy a sterownik to swoją drogą jak padnie to wymiana na nowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.