Przemo20 Opublikowano 6 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2012 Witam, szukam zadbanej e34 w sedanie i manualu. Generalnie strasznie ciezko znalesc jakies sensowane ogloszenie... Wczoraj zobaczylem cos takiego: BMW E34 V8 + SEKWENCJA (2093970199) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. po wklepaniu nr. vin w google przyslalo mnie do was: http://www.maxbimmer.pl/f47/prosze-o-pomoc-w-sprawie-kupna-e34-11790/ co sadzcie o tym aucie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
probin Opublikowano 6 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2012 Jeśli chodzi o gazownie to jest do przerobienia bo na tej nie będzie dobrze chodzić (nie wykorzystasz mocy tego silnika - chyba że już uciekło w pizd... część koni). Jak dobrze widzę zrobione na jednym reduktorze KME Gold - kicha, M60 nie jeździ dobrze na jednym parowniku, wiem bo sam miałem i musiałem przerabiać. Dopiero po założeniu 2 parowników, zasilania ze zbiornika na 8mm i mocnego wielozaworu auto zaczęło jeździć. Pytanie jest zasadnicze czy chcesz tym autem jeździć długo i bezawaryjnie czy tylko poszpanować do pierwszej większej awarii? Jeśli prawidłową odpowiedzią jest bramka nr 1 to DALEJ NIE CZYTAJ. Jeśli jednak chcesz jeździć takim autem dłużej i nie denerwować się że stanęło to czeka cię sporo wydatków bo trzeba wymienić: rolki (~250PLN), paski(~100PLN), napinacze nie wiadomo w jakim są stanie(jeden ponad 100PLN a są dwa), pompa wody(ponad 300PLN), termostat (100PLN), węże do chłodnicy pewnie też nieciekawe (~200PLN), jeśli nie wymieniany (czyli twardy) przelew ze zbiorniczka do chłodnicy to trzeba out (~50PLN). Trzeba sprawdzić czy wisko dobrze chodzi bo jak nie to ~400PLN. Przydałoby się wymienić odmę i parę uszczeleczek ~200PLN, nie wiadomo w jakim jest stanie wydech, jeśli jakiś ulep (a prawie daję rękę uciąć że katy wywalone i nie wiadomo jak to zostało zrobione a znając życie to ******.....) i trzeba będzie coś przy nim robić to są dwie drogi albo stopniowe kombinowanie (czołem wozu) albo zrobienie całego wydechu od nowa - obie są bardzo kosztowne (x000PLN gdzie x≠[1,...]) z tym że ja wydałem raz i mam święty spokój bo po pierwsze mam katy metalowe (nie gryzie mnie w oczy, jest cicho, nie zmieniłem pojemności wydechu) a dwa wydech z kwasówki więc na wieki wieków. Stopniowe kombinowanie ma tą wadę że jakiekolwiek zabawy z wydechem w bmw zazwyczaj kończą się stratą mocy, przesunięciem (wycięciem) momentu obrotowego a uwierz mi mało jest ludzi którzy mają o tym pojęcie. Nic nie mówię tu o zawieszeniu bo to akurat można sprawdzić i dość łatwo połapać się w ewentualnych kosztach. Jeśli chodzi o sam silnik to jak to typowo w BMW jest bardzo wytrzymały (oczywiście są tacy co nawet kulkę potrafią zepsuć) mój ma już ponad 400kkm i nadal jeździ. Typowe bolączki M60 to odkręcająca się pompa oleju (łatwo zrobić przy wymianie oleju odkręcić miskę i sprawdzić jak tam się ma sprawa ze śrubeczkami) i sączenie się oleju spod dekli (kupa gumek do wymiany za kilka stów). I jak to wszystko ogarniesz to zaczniesz się zastanawiać nad wymianą dwudziestoletnich już czujników ale to już sprawa na inny odcinek . Podobno między 4L a 3L jest przepaść, nie wiem bo nie jechałem tym większym ale i 3L daje już dużo frajdy szczególnie w manualu a tym bardziej że ja mam zmieniony most z 3.23 (taki chyba był oryginalny) na 3.64 co niestety jest okupione mniejszą Vmax i trzymaniem auta na wysokich obrotach a co za tym idzie nie na darmo nazywam swoją e34 - smoczycą bo chleje równo. Swoją zrobiłem już ponad 10kkm i nie udało mi się zejść poniżej 15l gazu. Dobra starczy już bo się za bardzo rozwinąłem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
woz Opublikowano 6 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2012 pytanie czy to ten sam wlasciciel. W ogloszeniu samochod wydaje si ebyc ladny, ale po przeczytaniu linka mam mieszane uczucia. Moze samochod byl doprowadzony do porzadku przez wlasciciela? Zeby nie bylo, od czasu tego linka z bimmera do teraz minelo poltora roku? Spytaj sie kolesia od kiedy smochod jest w jego posiadaniu... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
woz Opublikowano 6 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2012 (czołem wozu) czolem Stopniowe kombinowanie ma tą wadę że jakiekolwiek zabawy z wydechem w bmw zazwyczaj kończą się stratą mocy, przesunięciem (wycięciem) momentu obrotowego I tutaj moglbym sie lekko niezgodzic. Wystarczy trzymac sie jednej prostej zasady: zamiast kata wstawic tlumik rozprezajacy, zostawic ori tlumik srodkowy i te same srednice rur aby cisnienie w ukladzie bylo takie jak w ori i nic zlego nie moze sie wydarzyc. Do zabawy w dzwiekach sluzy jedynie tlumik koncowy i tyle, i to wlasnie na nim tak naprawde zaczynamy i konczymy nasze eksperymenty z wydechem, bo on ma wplyw przede wszsystkim na dzwiek. Nic skomplikowanego... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemo20 Opublikowano 6 Lutego 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2012 Kurcze sam teraz nie wiem co zrobic, auto ma sluzyc tylko jako weekendowe, mysle ze max 5-6 tysiecy rocznie. Na codzien do miasta mam inne. Zawsze o autka dbam, natomiast zastanawia mnie jaki jest przeskok cenowy miedzy utrzymaniem 2.0 a 3.0 pomijajac cene paliwa. ? Myslalem zeby wziasc autko ktore bedzie dawalo duzo frajdy z jazdy przy malym przebiegu rocznym. Ale kupujac autko za 12 i dokladajace pewnie 4-5 na wyzej wymienione naprawy to masakra. Musialbym szukac czegos do max 8 tysiecy i wtedy moge 3-4 dolozyc. Napisalem do niego, popytalem o to i owo, zobaczymy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
woz Opublikowano 6 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2012 przeskok miedzy m60 a m50? jesli chodzi o koszta czesci - duza roznica. m50b20 i nawet b25 jest multum, m60 juz znacznie mniej, no i zeby nie by, 3.0 i 4.0 to juz 8 garow. Inna konstrukcja silnika, tutaj na dzien dobry trzeba odme wymienic, wiec juz kilka stowek. Wiecej uszczelek, ogolnie o ten silnik trzeba dbac. Ale za to dziwek V8 to taki, jaki zadna rzedowa szostka ci nie da. Mysle, ze jezeli sa jakiekowliek watpliwosci co do stanu samochodu, to niezalezne od tego, czy bedziesz nim robil 6tys czy 60tys rocznie, odpuscilbym. Nie trudno kupic cos w pospiechu i pozniej sie w****iac ze masz skarbonke bez dna. Byla swojego czasu bardzo ladna czerwona 530 V8 na allegro, ale cena cos kolo 15tys, wiec dosc wygorowana.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
galone Opublikowano 6 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2012 woz'u ma racje nie ma co sie spieszyc, a czerwone v8 pewnie wrocie na allegro:d Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 6 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2012 Nie ma co się tak od razu nastawiać negatywnie ... Skoro poprzedni właściciel zrobił sprzęgło i parę innych rzeczy ... A ten który ją kupił porobił blacharkę i polakierował ... To jakby nie patrzeć przez półtora roku przeszła całkiem spory remont więc istnieje spora szansa , że parę dupereli trzeba będzie naprawić i będzie całkiem normalne auto Pisz do gościa , żeby zrobił więcej fotek zwłaszcza komory silnika , dolnych wewnętrznych krawędzi drzwi , kierownicy , fotela kierowcy itd. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
woz Opublikowano 6 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2012 i rownolegle co tam,pisz nawet ws takich. Kto wie. Foty w pospiechu, ale cena o dobre 6tys mniej niz ta czarna. Instalka juz jest, kto wie, moze okaze sie ze bardziej bedzie sie oplacalo zakupic takie cos i powoli sobie w niej dlubac jesli to jakies ******ly do zrobienia... Bmw 530i V8 BRC sekewencja (2090202384) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
probin Opublikowano 6 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2012 czolem I tutaj moglbym sie lekko niezgodzic. Wystarczy trzymac sie jednej prostej zasady: zamiast kata wstawic tlumik rozprezajacy, zostawic ori tlumik srodkowy i te same srednice rur aby cisnienie w ukladzie bylo takie jak w ori i nic zlego nie moze sie wydarzyc. Do zabawy w dzwiekach sluzy jedynie tlumik koncowy i tyle, i to wlasnie na nim tak naprawde zaczynamy i konczymy nasze eksperymenty z wydechem, bo on ma wplyw przede wszsystkim na dzwiek. Nic skomplikowanego... Oki, tylko pytanie podstawowe w jakim stanie mamy wydech wyjściowo, ja pisałem ze swojego doświadczenia gdzie katów nie było, środkowy z 730 a końcowy z 540. No ale zawsze można połatać jakimiś używkami. Przemo nie przejmuj się moimi dywagacjami, ja tak zawsze od tej trudniejszej strony piszę . Kurcze sam teraz nie wiem co zrobic, auto ma sluzyc tylko jako weekendowe, mysle ze max 5-6 tysiecy rocznie. Na codzien do miasta mam inne. Zawsze o autka dbam, natomiast zastanawia mnie jaki jest przeskok cenowy miedzy utrzymaniem 2.0 a 3.0 pomijajac cene paliwa. ? No niestety jest drożej bo to V8 ale tylko jeśli chodzi o silnik i osprzęt bo zawiecha taka sama jak w 2.0. Heble są inne ale nie są drogie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
woz Opublikowano 6 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2012 Jesli to ma byc jako drugie auto, strzelalbym w V8. Jak juz raz sie wsiadzie, to ciezko pozniej sie wysiada... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
probin Opublikowano 6 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2012 Jesli to ma byc jako drugie auto, strzelalbym w V8. Jak juz raz sie wsiadzie, to ciezko pozniej sie wysiada... Dobrze gada, polać mu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mazi Opublikowano 6 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2012 to jak ktos wlozyl duzo pieniazkow w auto i je ceni na 12 to zle ? lepiej kupic ulepa za 6-7 ? i wlozyc zeby byl w ladnym stanie 15 ? KAZDE auto kupujac nie zaleznie od przebiegu stanu to trzeba sie liczyc na wymiane oleju,plynow, filtrow , swiec, hamulcow , jesli ktos zrobil to 2-3 tys temu przedstawi dowody i sami na wlasne oczy stwierdzimy ze olej filtry hamulce itd sa swieze na to no to podziekowac takiemu czlowiekowi... dlaczego nie pojedziesz i nie zobaczysz tego samochodu ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemo20 Opublikowano 6 Lutego 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2012 Bo w tym momencie mam 300km w jedna strone, sesje na glowie, i awarie pieca w domu. No i caly czas mysle czy 2.0 albo 2.5 czy 3.0. To nie jest takie proste, bo nie chce byc kolejnym ktory kupuje auto na ktore go nie stac. Chce od zawsze e34, Mam odlozone 10-12 tysiecy i tyle. Kupic auto za 12 i dolozyc 4 - nie stac mnie w tym momencie, kupic za 8 i dolozyc 3-4 juz lepiej. Napisalem do koscie, poprosilem o opis od kiedy ja ma, co bylo robione, co do roboty, i jakies aktualne fotki, bo te jakby nie bylo maja kilka msc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
woz Opublikowano 7 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2012 Przemo,wrzuc tutaj ten filmik Mysle ze sporo osob mogloby cos powiedziec, ja ogolnie mysle, ze auto jest jak najbardziej warte zainteresowania Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemo20 Opublikowano 7 Lutego 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2012 Witam , dostalem odpowiedz wczoraj wieczorem na mejla, sa tez 2 fimiki - mozna sie wypowiadac Warto by ja ewentualnie kupic za 11 za 2 tysiace porobic co trzeba do wiosny ? co sadzicie oglnie ? 1-Właścicielem jestem od 19.09.2010 2-Silnik jest w stanie idealnym, nic się z nim nie dzieje i nie działo. Ja wymieniałem tylko chłodnicę bo ciekła i kupiłem od TDS-a bo jest większa i ma lepsze chłodzenie oraz uszczelki pod pokrywami zaworów bo już przepuszczały olej. Proszę zobaczyć filmik ( ) . Błędy świateł spowodowane xsenonami, klocki są dobre ale brak czujników3-Co znaczy trzyma parametry? Jeździ tak samo na gazie jak i na paliwie, trzeba byłoby skoczyć na chamownię żeby sprawdzić jaka jest różnica. Z gazem nigdy nic mi się nie działo i nie zgodzę się z tym że jeden reduktor nie daje rady (jak ktoś nieumiejętnie zakłada instalację to nawet na dwóch nie będzie działać ). 4-skoczę na myjnię i coś podeślę 5-Przez ten czas jak ją mam zrobiłem blachówę + malowanie (przesylam parę zdjęć po zakupie i w czasie malowania), wymiana zawieszenia na sportowe a teraz oryginalne, wymiana poduszek amortyzatorów tył, wymiana lączników stabilizatora, 4 nowe odboje i oslony amortyzatorów, wymiana ksenonów na 8000K 55W, przerobienie lamp na Black Hella + nowe szkła, grill czarny mat, czarno białe emblematy BMW, nowe liswy ozdobne pod rantami drzwi ASO-300zł, oryginalna zaślepka haka, używane opony tył (w bardzo dobrym stanie), progi od M5, chyba wszystko ale mogło mi coś umknąć Do zrobienia jest: wspomaganie bo na zimnym silniku na wolnych obrotach jest ok a jak się rozgrzeje to na wolnych ciężko chodzi obszycie kierownicy- jak widać na filmiku szału nie robi trzeba się zastanowić nad fotelem kierowcy bo jest trochę styrany, resztę wystarczy umyć Auto nigdy nie było katowane i jest zadbane. Sprzedaję bo rodzinka mi się powiększyła o 2 nowe osóbki i potrzebuję kombi. A te notatki otrzymałem o poprzedniego wląściciela, powiedzial że to nie cała historia tego auta u niego ale reszty nie mógł znaleźć. 230975km-OPONY PRZÓD, GÓRNE MOCOWANIA AMORTYZATORÓW TYŁ 233500km-OPONY TYŁ, SILNICZEK SPRYSKIWACZY, KONSERWACJA PROGÓW, ŚRÓBY DO KÓŁ 234300km-WYMIANA PLYNU W CHŁODNICY 235000km-PODPORA WAŁU, SPRZĘGLO GUMOWE WAŁU, PASEK KLIMY, PASEK ALTERNATORA, 235100km-OLEJ W MOŚCIE ELF 235500km-WYMIANA TARCZ HAMULCOWYCH TYŁ FERODO 238000km-XSENONY 239000km-WYMIANA OPON-ZIMOWE 241250km-TULEJE BELKI, TULEJE WACHACZY PRZÓD, ŁĄCZNIK STABILIZATORA PRZÓD 243600km-MONTAŻ GAZU 253000km-KLOCKI HAMULCOWE PRZÓD 257000km-WYMIANA TARCZY SPRZEGŁOWYCH+ŁOŻYSKO OPOROWE, WYSPRZĘGLIK, OLEJ SKRZYNI BIEGÓW MOBIL ATF, WYMIANA PŁYNU W WYSPRZĘGLIKU, LAMPY TYŁ, CZUJNIK ŚWIATEŁ WSTECZNYCH 257500km-NOWE OPONY TYŁ 262985km-REGULATOR NAPIĘCIA VALEO Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 7 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2012 2-Silnik jest w stanie idealnym, nic się z nim nie dzieje i nie działo. Ja wymieniałem tylko chłodnicę bo ciekła i kupiłem od TDS-a bo jest większa i ma lepsze chłodzenie oraz uszczelki pod pokrywami zaworów bo już przepuszczały olej. Coś jakaś ściema z tą chłodnicą , od M60 jest tak samo wielka i nie ma żadnego problemu z chłodzeniem .... inna sprawa , że jak już zmieniał chłodnicę to zapomniał o ważnym i nieodłącznym elemencie ...... gdzie się podziała osłona plastikowa zakładana od strony Viskozy ?? 3-Co znaczy trzyma parametry? Jeździ tak samo na gazie jak i na paliwie, trzeba byłoby skoczyć na chamownię żeby sprawdzić jaka jest różnica. Z gazem nigdy nic mi się nie działo i nie zgodzę się z tym że jeden reduktor nie daje rady (jak ktoś nieumiejętnie zakłada instalację to nawet na dwóch nie będzie działać ). Sory ale gość nie ma pojęcia o czym pisze , to nie jest 4 czy nawet 6 garów które idzie zalać jednym reduktorem , tylko 8 które na jednym nigdy dobrze nie będą pracowały w pełnym zakresie obrotów. A jeśli jest niedowiarkiem i pewnym swego to wbijajcie na hamownię i sam się przekona. Napisał Ci w ogóle co to jest za instalacja ?? jaki komputer jakie wtryski / reduktor ?? I na koniec wysłał Ci zdjęcia tych drzwi , chodzi mi o dolne krawędzie ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemo20 Opublikowano 7 Lutego 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2012 Wysłał pare fotek z prac malarskich....nic innego, wkeleje kolo 12, musze jechac po kobite. Nie wiem sam co myslec, na forum5 jest sliczna biała 5 od forumowicza ale 2.0 vanos bez lpg i skor no i tez 12 koła. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
woz Opublikowano 7 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2012 Wysłał pare fotek z prac malarskich....nic innego, wkeleje kolo 12, musze jechac po kobite. Nie wiem sam co myslec, na forum5 jest sliczna biała 5 od forumowicza ale 2.0 vanos bez lpg i skor no i tez 12 koła. Zapomnij o 520 za 12 kola, niezalezne od tego w jakim bylaby stanie.. Za takei siano mozesz naprawde miec prawo do e34 V8, w naprawde zadbanym stanie.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemo20 Opublikowano 7 Lutego 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2012 fotki z prac malarskich:[ATTACH=CONFIG]18290[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]18291[/ATTACH] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemo20 Opublikowano 8 Lutego 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2012 alternatywą jest ciagniecie ze Szwecji tego: Bmw e34 540ia | Södermanland | Blocket a tak poza tym, co sadzicie o tym malowaniu ? to normalne ze drzwi maja inny odcien itp ? kompletnie sie na tym nie znam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 8 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2012 a tak poza tym, co sadzicie o tym malowaniu ? to normalne ze drzwi maja inny odcien itp ? kompletnie sie na tym nie znam. Słabe te fotki , ale możliwe że drzwi mogły być wymieniane , albo po poprostu pomalowane całe podkładem a te elementy które nie były szpachlowane tylko zmatowione .... trudno powiedzieć , może Patryk lepiej to oceni. A z tą instalacją Ci odpisał ?? jakiej firmy jest ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
galone Opublikowano 8 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2012 BMW 530 530 V8 dla pasjonaty, 1994r., 3000cm3, 218 KM - otomoto.pl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemo20 Opublikowano 9 Lutego 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2012 Witam ponownie, czekam na mejla od goscia dotyczacej info o instalacji gazowej. Zastanawiajac sie czy 3.0 czy 2.5 znalazlem cos takiego : BMW-klub.pl • Zobacz temat - [sPRZEDAM] E34 525iA(sekwencja,sportsitze) Jak mozna prosze o wypowiedzi. dzieki ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
woz Opublikowano 9 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2012 zastanawiam sie czy 7tysi za b25 to nie duzo, a ten dodatkowo ma jeszcze waski grill. Rada - nie spiesz sie z kupnem, bo odnosze wrazenie ze wazniejsze jest dla ciebie zeby cos kupic, niz zeby dobrze kupic. Poczatkowo byly mowy o 4.0. Pozniej 3.0 V8. teraz juz schodzimy do 2,5 bo jest wiecej do wyboru. Lepiej dluzej poszukac tego czym naprawde chcialbys jezdzic, niz pozniej zalowac kiedy po kupnie jakies r6 przypadkowo znajdziesz ogloszenie m60b30 w bardzo ladnym stanie za te same pieniadze . Ale ja nie do konca jestem obiektywny, zawsze mialem sklonnosci do duzych pojemnosci, wiec niech inni sie wypowiedza Szczerze to nie wiem jak m50b25 sie zbiera na automacie. Mysle ze moze Mat i Wilkov moga sie wypowiedziec w tej kwestii, bo mieli i maja do czynienia z ladnym egzemplarzem 2,5 w automacie w e34.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.