MARIO78 Opublikowano 5 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2012 Witam , mam problem z odpaleniem bety aku dobre jak kręcę to leci dymek[kopci] ze specyficznym zapachem i ani sygnału że chce załapać i tak do wyczerpania aku, na holu odpala ale nie chcę przeginać, pojeżdzę i po 5 godz. stania to samo. Szukałem tematu na forum ale nie znalazłem konkretu ,jak ktoś może znalazł dajcie cynk jaka strona lub tytuł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyziu Opublikowano 5 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2012 a jak śwece żarowe??? możesz je sprawdzić odkręcając Przewody zasilające ze wszystkich świec i Kablem z + dotykając końca świec. jak zaiskrzy to OK a jak nie to do wymiany!!! 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dirty.73 Opublikowano 5 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2012 i sprawdzić,czy wogóle napięcie do nich dochodzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MARIO78 Opublikowano 5 Lutego 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2012 były sprawdzane jak napisałeś i niby iskrzą czyli niby dobre Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MARIO78 Opublikowano 5 Lutego 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2012 prąd też sprawdzany na żarówkę i jest Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dirty.73 Opublikowano 5 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2012 a jak w tdsie są pompy paliwa?bo nie wiem,w baku i progowa?jeśli tak,stawiam na którąś z nich Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MARIO78 Opublikowano 5 Lutego 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2012 ojjk zabiłeś mnie bo nie wiem ale jak było cieplej to palił z bicza dopiero mrozik ją zatrzymał i ten dym mnie niepokoi troszkę;[ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dirty.73 Opublikowano 5 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2012 nieee,przecież tam jest pompa wtryskowa:bag: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MARIO78 Opublikowano 5 Lutego 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2012 szukam na rysunkach i pokazuje tylko http://www.realoem.com/bmw/diagrams/r/c/224.png Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MARIO78 Opublikowano 5 Lutego 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2012 (edytowane) RealOEM.com * BMW E39 525tds Fuel pump and fuel level sensor z opisem Edytowane 5 Lutego 2012 przez MARIO78 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
beaver79 Opublikowano 5 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2012 jak kopci ze smrodem to powinno podawać baniure. Albo wtryski leją niemiłosiernie, albo świece mają po kilka sekund różnicy... Sprawdź sobie jeszcze pobór prądu na postoju - akku może mieć wystarczająco do kręcenia, ale obroty ma za wolne - jak zaczęło sie przy mrozach to najlepiej jakbyś mógł wstawić na 1 noc do kogoś i zobaczył czy to temat świec Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Chacko e30 Opublikowano 5 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2012 kolego miałem identycznie w e34 tds jak przyszły mrozy i grzałem świece to niemogła zajarac,wymieniłem kpl świec żarowych i dalej to samo paliła dopiero po dwukrotnym nagrzaniu świec,okazło sie że świece żarowe mimo tego że były nowe i kupowane w kpl FEBI to była różnica w czasie grzania ok 3sek. po kupnie kolejnego kpl problem ustał! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MARIO78 Opublikowano 5 Lutego 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2012 oki czyli świec nie skreślać? nawet jak iskrzą przy sprawdzaniu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tazunio Opublikowano 6 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2012 mozesz sprawdzic czy parafina w ropce ci nie zamarza i nie zabija filtra - jesli to sie dzieje na mrozie ponizej -18 stopni... wloz drugi filtr paliwa i sprawdz czy odpali, w 90 % przypadkow zatyka sie filtr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MARIO78 Opublikowano 6 Lutego 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2012 vitam filtr nowiutki kupiłem i nic stary wywalałem nic niepokojącego w nim nie było :[ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość e34t Opublikowano 6 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2012 Czasem tak jest chyba musisz się zaopatrzyć w moduł dodatkowy do odpalenia do tdsa. Wtedy świece grzeją dłużej i dawka paliwa jest nieco większa. Mój brat kiedyś coś takiego robił w oplu to praktycznie to samo. Ale bym najpierw sprubował z podwójnym grzaniem i wtedy( dwa razy grzejesz bez kręcenia) i sprubój odpiąć czujnik temperatury i wtedy jak nic to nie da. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MARIO78 Opublikowano 6 Lutego 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2012 i z 15 razy podgrzewałem bez kręcenia i nic:[ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MARIO78 Opublikowano 7 Lutego 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2012 Vitam chciałbym wiedzieć co gadać na temat z mechaniorem by mnie nie kroił czy; pompa , wtryski ,świece , może ktoś miał podobną przypadłość<bmw_3> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arek1985 Opublikowano 7 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2012 Vitam chciałbym wiedzieć co gadać na temat z mechaniorem by mnie nie kroił czy; pompa , wtryski ,świece , może ktoś miał podobną przypadłość<bmw_3> kolego a jaki masz akumulator moze juz padaka kiedys miałem doczynienia z takim przypadkiem jak opisujesz akumulator krecił niby normalnie ale diesel potrzebuje naprawde dobrego kopa i to jeszcze na takim mrozie jak teraz mamy na hol odpalał bez problemu wymieniłem akumulator i od strzała pali jak masz mozliwosc to pozycz od kogos dobry akumulator i sprawdz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasso12 Opublikowano 7 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2012 Prawdopodobnie problem tkwi w pompie wtryskowej, nawet gdy nie domagała w cieple odpali Ci bez większych problemów, progi zaczynają się późną jesienią i zimą. Niestety pompa wtryskowa w tych silnikach nie była bezawaryjna. Większość przypadków kończy się niestety w serwisach pomp, czego oczywiście nie życzęhappy_bmw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MARIO78 Opublikowano 8 Lutego 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2012 a ile regeneracja? mniej więcej? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MARIO78 Opublikowano 9 Lutego 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2012 Witam w tym temacie winne były świece żarowe na 6 szt. 1 dobra nieżle nie? :lol: może komuś to pomoże ale nie życzę nikomu takich niespodzianek pozdrawiam;-] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.