Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


Rekomendowane odpowiedzi

Witam , mam problem z odpaleniem bety aku dobre jak kręcę to leci dymek[kopci] ze specyficznym zapachem i ani sygnału że chce załapać i tak do wyczerpania aku, na holu odpala ale nie chcę przeginać, pojeżdzę i po 5 godz. stania to samo.

Szukałem tematu na forum ale nie znalazłem konkretu ,jak ktoś może znalazł dajcie cynk jaka strona lub tytuł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak kopci ze smrodem to powinno podawać baniure. Albo wtryski leją niemiłosiernie, albo świece mają po kilka sekund różnicy...

Sprawdź sobie jeszcze pobór prądu na postoju - akku może mieć wystarczająco do kręcenia, ale obroty ma za wolne - jak zaczęło sie przy mrozach to najlepiej jakbyś mógł wstawić na 1 noc do kogoś i zobaczył czy to temat świec

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolego miałem identycznie w e34 tds jak przyszły mrozy i grzałem świece to niemogła zajarac,wymieniłem kpl świec żarowych i dalej to samo paliła dopiero po dwukrotnym nagrzaniu świec,okazło sie że świece żarowe mimo tego że były nowe i kupowane w kpl FEBI to była różnica w czasie grzania ok 3sek. po kupnie kolejnego kpl problem ustał!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mozesz sprawdzic czy parafina w ropce ci nie zamarza i nie zabija filtra - jesli to sie dzieje na mrozie ponizej -18 stopni...

wloz drugi filtr paliwa i sprawdz czy odpali, w 90 % przypadkow zatyka sie filtr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czasem tak jest chyba musisz się zaopatrzyć w moduł dodatkowy do odpalenia do tdsa.

Wtedy świece grzeją dłużej i dawka paliwa jest nieco większa.

Mój brat kiedyś coś takiego robił w oplu to praktycznie to samo.

Ale bym najpierw sprubował z podwójnym grzaniem i wtedy( dwa razy grzejesz bez kręcenia)

i sprubój odpiąć czujnik temperatury i wtedy jak nic to nie da.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Vitam chciałbym wiedzieć co gadać na temat z mechaniorem by mnie nie kroił czy; pompa , wtryski ,świece , może ktoś miał podobną przypadłość<bmw_3>

kolego a jaki masz akumulator moze juz padaka kiedys miałem doczynienia z takim przypadkiem jak opisujesz akumulator krecił niby normalnie ale diesel potrzebuje naprawde dobrego kopa i to jeszcze na takim mrozie jak teraz mamy na hol odpalał bez problemu wymieniłem akumulator i od strzała pali jak masz mozliwosc to pozycz od kogos dobry akumulator i sprawdz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prawdopodobnie problem tkwi w pompie wtryskowej, nawet gdy nie domagała w cieple odpali Ci bez większych problemów, progi zaczynają się późną jesienią i zimą. Niestety pompa wtryskowa w tych silnikach nie była bezawaryjna. Większość przypadków kończy się niestety w serwisach pomp, czego oczywiście nie życzęhappy_bmw

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...