Gość e34t Opublikowano 3 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2012 Przy przymrozkach rzęu -20stopni i auto osiągnie temperature (na zegarach wskazówka temperatury pion) z ogrzewania leci powietrze ledwo ciepłe. Im większy bieg ogrzewania tym powietrze zimniejsze. Zastanawiam się co to może być może któryś z zaworów albo niewiem układ zapowietrzony. Proszę o rady pomimo wszystko za zimno robić na dworze ale i tak zrobić to muszę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dirty.73 Opublikowano 3 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2012 wygląda,że masz zapowietrzony układ,złapało bąbel powietrza w nagrzewnicy i trzyma Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qolar Opublikowano 3 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2012 lub niski stan płynu chłodniczego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość staszek Opublikowano 3 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2012 chyba masz za mało płynu chłodniczego:roll:i w taki sposób zapowietrzyłeś sobie cały układ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość e34t Opublikowano 3 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2012 (edytowane) albo silnik do wymiany coraz gorzej to widze puki łapał temperature ok leciało a jak nagrzał się robiło się chłodniej. poza tym po przejechaniu 35 kilometrów z tłumika po wciśnięciu gazu do 3500rpm leci biały dym i pluje wodą a poza tym co kilka dni dolewam płynu i odpowietrzam. Edytowane 3 Lutego 2012 przez e34t Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyziu Opublikowano 3 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2012 leci biały dym i pluje wodą raczej parą???? możliwe że masz zakamienioną nagrzewnice!!!! lub ktoś kiedyś użył proszku do łatania chłodnicy a on zabija nagrzewnice!!! moja rada jest taka żeby dobrze przepłukać cały ukł chłodzenia!! a poza tym co kilka dni dolewam płynu i odpowietrzam. ile tego płynu?? jaka ilość?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dirty.73 Opublikowano 3 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2012 co kilka dni dolewam płynu i odpowietrzam. widać raz źle odpowietrzyłeś,na to stawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość e34t Opublikowano 3 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2012 Wszystko się zaczeło jak zatankowałem w laskowicach w intermarche paliwo. Zaczeło strzelać aż mi rozwaliło przepływke. Po jakiś 2 miesiącach rozerwało mi górny przewód od chłodnicy. i od tej pory wydaje mi się że góra chłodnicy jest zapowietrzona pomimo godzinnego odpowietrzania także straciłem kupe czasu i płynu na zabawe z tym. Obawiam się że albo popękana głowica między zaworami albo uszczelka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość e34t Opublikowano 3 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2012 a jeśli chodzi o ilości to około 0,5 l co 2 tygodnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majster_e30 Opublikowano 3 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2012 Witam, co do strzelania gazu to są 2 przyczyny: zbyt uboga mieszanka lub niedomagania układu zapłonowego. Wąż rozerwało dlatego, że korek wlewu płynu chłodniczego nie puścił namiaru ciśnienia. Co do odpowietrzania to jeżeli parownik z gazu masz wyżej od chłodnicy to najpierw odkręcasz odpowietrznik na chłodnicy i dolewasz płynu aż zacznie lecieć płyn(na zgaszonym silniku) a potem ściągasz jeden wąż wodny z parownika (ten który jest wyżej) i dolewasz aż będzie lecieć woda. Przewody które dochodzą do nagrzewnicy są oby dwa gorące? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyziu Opublikowano 3 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2012 Witam, co do strzelania gazu to są 2 przyczyny: ale kto powiedział ze E34T ma Gaz???? on nie ma w tym aucie gazu:lol: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość e34t Opublikowano 3 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2012 nie mam gazu.a strzelało po złym paliwie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dirty.73 Opublikowano 3 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2012 e34 i gaz...:D:D,choć ostatnio zmieniał zdanie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość e34t Opublikowano 3 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2012 nie zmieniam zdania co do gazu. tylko takie czasy w których nie ma wyboru. Jak bym tobie dał wybór jeździć Corsą 1.0 eco tec czy Bmw 525i + lpg. Co wybierzesz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dirty.73 Opublikowano 3 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2012 Corsą 1.0 + Lpg :dance:,bo do bmw gazu bym nie założył Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyziu Opublikowano 3 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2012 Jak bym tobie dał wybór jeździć Corsą 1.0 eco tec czy Bmw 525i + lpg nie obrażaj użytkowników (użytkowniczek) Bmw Corsy:) hehe a tak co do tematu to jak to kiedyś ktoś mądry powiedział!! ''jest Zima i ma być zimno'' hehe:drunk: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość e34t Opublikowano 3 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2012 ja nie obrażam nikogo. Twierdzę że każde auto znajdzie swojego fana. pamiętam takie czasy kiedy fiat 125 był marzeniem a ja wtedy jeździłem golfem 1 z silnikiem 1.6 i mnie to wcale nie bawi . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyziu Opublikowano 3 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2012 pamiętam takie czasy kiedy fiat 125 był marzeniem a ja wtedy jeździłem golfem 1 z silnikiem 1.6 i mnie to wcale nie bawi no to powiem że byłeś niezły gościu:) :drunk: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość e34t Opublikowano 4 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2012 niewiem ale zasłoniłem chłodnice i dopiero po przejechaniu 30 km odpuściło, wąż dolny dopiero zrobił się ciepły. Nie wiem co zrobić auto po 10 minutach i na dworze przy mrozie rzędu -8 po otwarciu korka chłodnicy wyalało płyn.. dolałem odpowietrzyłem i ogrzewanie daje jak diabli Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dirty.73 Opublikowano 4 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2012 no bo było zapowietrzone Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość staszek Opublikowano 4 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2012 Wszystko się zaczeło jak zatankowałem w laskowicach w intermarche paliwo.Zaczeło strzelać aż mi rozwaliło przepływke. Po jakiś 2 miesiącach rozerwało mi górny przewód od chłodnicy. i od tej pory wydaje mi się że góra chłodnicy jest zapowietrzona pomimo godzinnego odpowietrzania także straciłem kupe czasu i płynu na zabawe z tym. Obawiam się że albo popękana głowica między zaworami albo uszczelka Krzysiek tankowałeś w laskowicach na intermarche ten koleś chrzci paliwo wiesz ile było skarg na Policji na tą stacje :roll: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.