wisnia1419 Opublikowano 2 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2012 Dziś miałem dziwną sytuację - podczas wyprzedzania na 3 biegu przy ok 70km/h zaczęła migać lampka od kontroli i muliło auto tak jakby koła zerwały przyczepność musiałem zahamować i wjechać za wyprzedzane auto ponieważ przez zmulenie bym nie zdążył ale co najdziwniejsze w tym miejscu nie było ślisko więc zawróciłem i przejechałem tam jeszcze raz ale z wyłączoną kontrolą - przydeptałem ostro na 2 i 3 a koła nie zerwały co potwierdza że ślisko nie było dlaczego więc wcześniej zadziałała kontrola? Auto podpięte do kompa pokazało to co już wiedziałem czujnik wałka i przepływka do wymiany i żadnych błędów więcej! Boję się teraz wyprzedzać z włączoną kontrolą Gdzie szukać przyczyny? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mazi Opublikowano 3 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2012 z tego co sie orientuje sa czujniki w kolach sa to bodaj czujniki od ABS (ale nie jestem pewny na 100%) ktore przekazuja info w sprawie poslizgu kol do czujnika na przepustnicy ktory zamyka przepustnice - zmula silnik , widocznie moze one mowia Ci "sprawdz nas/wymien nas " Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wisnia1419 Opublikowano 3 Lutego 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2012 ale ABS działa poprawnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dirty.73 Opublikowano 3 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2012 a tam nie idzie linka do przepustnicy ASC?może spadła,zawiesiła się? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mazi Opublikowano 4 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2012 tak , linka idzie do przepustnicy , sprawdz ta linke jak sie ma ... tyle ze to ze ABS dziala nie znaczy ze te czujniki przekazuja bledne dane co do "poslizgu kol tylnich" generalnie hamujac czujesz "przod" jak Ci pracuje pod noga ...bo jest bodaj 70% na przod o 30 % na tyl jesli chodzi o sile hamowania z seryjnych autach. poszukaj info jak sprawdzic te czujniki i je zobacz czy to nie w nich jest przyczyna ... przynajmniej ja bym od tego zaczal zaraz po sprawdzeniu linki od ASC. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
batman_bmw Opublikowano 4 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2012 ja tez mialem podobna sytuacje ale po konserwacji wszystkich uzadzen i tej linki i przy uzyciu wd40 do nasmarowania linki od asc wszystko jest ok i powiem ci nie wylanczaj asc bez potrzeby no chyba ze chcesz sie pokrecic <bmw_1> lub ze swiatel ruszyc we mgle ,ja czasem tak robie <bmw> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wisnia1419 Opublikowano 4 Lutego 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2012 moje poprzednie BMW nie miało trakcji i kilka lat jeździłem w zimie więc jazdy bez ASC się nie boje :lol: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wisnia1419 Opublikowano 15 Marca 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2012 Zle rozwiazanie, bo bedziesz mial mniejsza srednice kol na tylnej osi - predkosc obrotowa bedzie wieksza i jezeli masz DSC bedzie spory problem (podobnie z ABS). Zaczerpnięte z tematu Foresta:mrgreen: sprawa się dzisiaj sama wyjaśniła po a ja kilka godzin spędziłem na sprawdzaniu czujników, przewodów, linki, przepływki ASC a to przez zimówki o różnych rozmiarach (195/65/15 przód i 195/60/15 tył) takie szopki się wyprawiały po przekładce na 17 wszystkie o tym samym rozmiarze problemu już nie malolol Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.