Krzysinio Opublikowano 31 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2012 Witam właśnie staje ( pewnie nie tylko ja mam taki problem) przed tragicznym wyborem między felgami 17" a 18". Dlaczego wybór jest tragiczny, już wyjaśniam. Jak wiadomo drogi mamy super więc na 18" zawieszenie ostro dostanie po dupie, ale za to wygląd git. Na 17" troszkę odciążymy zawieszenie ale znowu stracimy dużo na wyglądzie, Przyznam szczerze nigdy nie miałem styczności z takimi rozmiarami felg. Więc zwracam się do osób które na takich felgach się poruszały/poruszają, z proźbą o zobrazowanie jaka będzie różnica między 18 a 17. Pomijamy aspekty finansowe dotyczące kosztu samych felg. Głównie interesują mnie różnice w zużywaniu zawieszenia i samych felg między tymi rozmiarami. Najbardziej cenne opinię są osób które znają z praktyki, albo mają jakieś doświadczenie w tej dziedzinie. Odpuśćmy sobie opinie czysto teoretyczne, oraz 18 bo fajniej wyglądają itp. Napewno wasze opinie i porady przydadzą się nie tylko mi, ale i innym użytkownikom forum. Pozdrawiam i zapraszam do podzielenia się swoim doświadczeniem. Krzysiek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czechu Opublikowano 31 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2012 W obydwu swoich E46 jezdzilem na 18 calach - zadnych problemow. Co do roznic, to powiem tak. W E60 na poczatku mialem 18 cali i zmienilem na 19. Roznica jak dla mnie zadna jesli chodzi o komfort jazdy. Spalanie przy wyzszych predkosciach sie zwiekszylo, ale to bardziej przez szerokosc tylniego lacia (285). Ja na Twoim miejscu smialo bym zakladal 18 cali, naprawde bedziesz zadowolony a wg mnie tak czy siak w przyszlosci zalozysz 18 bo Cie sama ciekawosc i chec polepszenia wizualnego wezmie jak juz masz takie podziurawione drogi dookola siebie, to nie zakladaj 19 bo to do E46 to juz jest taki max, ale wg mnie jezdzac na 18 bedziesz mial ten sam komfort co ja w E60 na 19. Smialo zakladaj Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysinio Opublikowano 1 Lutego 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2012 Czechu miałeś 18 w e46 jak często musiałeś robić zawieszenie żeby było tak jak należy wszystko. Nic nie stuka, puka itp. Bo jeśli chodzi o sam komfort to zbytnio się nie przejmuję bo i tak mam twarde zawieszenie i wszystko czuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czechu Opublikowano 1 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2012 Zanim rozbilem auto mialem ja 8 miesiecy i nic w tym czasie z zawiecha robic nie musialem, zadnego stukania ani pukania Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tazunio Opublikowano 1 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2012 ja mam 17tki na zime, na lato bedzie minimum 18 cali, max 19cali... i bardziej prawdopodobne jest 19cali zakladaj dobre czesci zawieszenia, uwazaj na dziury i bedziesz latal jak na 17calach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Forest Opublikowano 1 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2012 Bierz 18 cali. Polepszy się wizerunek auta, komfort wcale nie ucierpi, może podświadomie bardziej będziesz uważał na dziury. Zawieszenie i tak raz w roku w E46 będziesz robił - mam na myśli sworznie, niezależnie czy latasz na 16-tu calach czy na 19-tu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość staszek Opublikowano 1 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2012 ja bym stawiał na 18 cali wyglądają fajnie a i komfort nie jest taki zły chociaż na naszych drogach to nawet przy 15 calach amory szybko idą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati Opublikowano 1 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2012 ja latalem e46 na 18-stkach i nie narzekam wizualnie napewno lepsze beda 18-stki- ladnie wypelniaja nadkole a do 17-stek potrzebowalbys sporej gleby jak dla mnie nie bylo roznicy w komforcie jazdy na 18" czy 17"... dlatego bardziej polecam 18"... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysinio Opublikowano 2 Lutego 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2012 Tak reasumując to pewnie będzie 18 ( chyba że jakaś mega 17 się trafi) teraz tylko jakiś ładny wzór dostać, do wiosny mam czas :4: Dzięki za pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czechu Opublikowano 2 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2012 17 tez dowalisz jak nie bedziesz uwazal, a tak jak pisalem wczesniej - przez 8 miesiecy latania E46 na 18 calach nic sie nie dzialo, wczesniej jezdzilem jeszcze 320Ci przez 4 miechy i tez cisza spokoj Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chiccoo Opublikowano 2 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2012 Ja mam teraz w E46 19" i jest gicior, w cabrio e36 miałem 18" (wszystko obniżone) i nie widzę siebie juz na kręcącej się 17". Więc min 18" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaro Opublikowano 2 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2012 Ja przez pierwszy sezon w swojej miałem 17" i już na następny sezon wleciały 18" Na zimę mam 16 i jest oki, na lato18" i w sumie nie czuję żadnej różnicy... A więc polecam 18... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PRZEMO Opublikowano 2 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2012 ja tam nie widzę sie juz na mniejszym kole niż 19cali...:4: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chiccoo Opublikowano 3 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2012 ja tam nie widzę sie juz na mniejszym kole niż 19cali... x2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysinio Opublikowano 4 Lutego 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2012 Dobra dobra nie bądźcie tacy chop siup do przodu z tymi 19, bo wam tyłu zabraknie. Co myślicie o felgach 7,5Jx 18 ( 4 szt) bo mam jedne na oku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tazunio Opublikowano 4 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2012 7,5 cala przy 18tce, to karykatura, minimum 8,5 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebo Opublikowano 4 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2012 Tak jak wyżej... czy to 17" czy 18" na dziury trzeba uważać. Jeżdżę w lecie na 17", wahacze zrobiłem dwa lata temu i do tej pory nic, wymieniłem ostatnio łączniki stabilizatorów, które wcześniej nie były przeze mnie wymieniane. Nie mniej ostatnio zaczynam rozważać 18" na przyszłość Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysinio Opublikowano 4 Lutego 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2012 7,5 cala przy 18tce, to karykatura, minimum 8,5 wygląda to dokładnie tak 225/40 dobra felga dobrej cenie tylko ta szerokość ???? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaro Opublikowano 4 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2012 Fela spoko, ale tak jak Tazunio napisał 7,5" nie będą ładnie wyglądały. Ja mam 8" i to jest min. z tyłu mam 9" i oponki 235 i jest w sam raz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BASTARS Opublikowano 5 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2012 ja mam u siebie 18" 8,5J i na przód kupiłem 225/40 ale to za mało ,żona rysuje mi fele , tak więc teraz na lato mam już na przód 235 , a na tył kupię 245 lub 255 ogólnie zimą śmigam na 17" 225/45 i nie widzę zbytniej różnicy tyle że bardziej miękko teraz na miękkiej oponie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
woz Opublikowano 6 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2012 Zgadzam sie z kolegami powyzej. 7,5J to dobre na 16 cali, i to tez ledwo ledwo (mialem i juz bym nie chcial - po prostu za waska). A co dopiero na 18 calach,. Kupisz i bedziesz zalowal. Mysle ze minimum tyo jest 8,5J jesli dotyczy to zestawu letniego.. Szukaj dalej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rush Opublikowano 11 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2012 ja jak kupilem byle e46 to wymienilem 3/4 zawieszenia, caly czas jezdzila i jezdzi dalej brat na lato 18", zima 17" od tamtej wymiany minelo juz jakies 90tys km i nic w zawieszce nie robione poza wymiana tylnych sprezyn bo jedna pekla ale tez przyznaje ze uwazam mocno na dziury roznicy w komforcie nie czuc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysinio Opublikowano 11 Lutego 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2012 Nie co do rozmiaru felg to już postanowione że 18. :lol: szukam już tylko wzoru, tzn już mam ale ponad 300 km odemnie, a te felgi jakoś mam obawy co do kupienia przez akkegro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nem Opublikowano 11 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2012 u nas na forum ktos sprzedaje 2 naprawde ladne komplety felg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
beaver79 Opublikowano 19 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2012 hihihi, też miałem dylematy co do średnicy. tym bardziej że znów coś grzechocze na lewym przednim kole na dziurach. Ale wrzucę osiemnaście podjadę do swojego mechaniora i heja:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.