Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


Rekomendowane odpowiedzi

WITAM KOLEDZY POTRZEBUJE PEWNYCH INFORMACJI .PISAŁEM JUZ WCZESNIEJ A MIANOWICIE .W MOJEJ BMW E-39 DIESEL 2.0 BEZ WEBASTO MAM PROBLEM Z NAGRZEWANIEM SIĘ AUTA I NIE WIEM CZY TO JEST: TERMOSTAT , ALBO TEN DRÓGI EGR NIE WIEM CO MAM ROBIĆ JAK SPRAWDZIĆ ,CZY MOZE NIE JEST DOBRZE ODPOWIETRZONY BO JAKIEŚ 2 MIESIĄCE TEMU ZMIENIAŁEM PŁYN CHŁODZĄCY A JEŚLI ODPOWIETRZYĆ TO GDZIE SĄ ODPOWIETRZNIKI DZIĘKI

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobre odpowietrzenie to jedno, termostat, pompa wody i drożny układ to inna bajka. Odpowietrzniki masz dwa, jeden przy samej chłodnicy, czarny korek na wkrętak gwiazdkowy średnicy około 2 cm, drugi masz na wężu pomiędzy chłodnicą a silnikiem. Dobre odpowietrzenie to podstawa. Postaw auto, lekkopodnosząc przód od strony kierowcy, następnie odkręć korki odpowietrzające i korek wlewu i wlewaj powoli płyn . Układ saomoczynnie powinien się odpowietrzyć. Na wszelki wypadek po takim zabiegu odpal auta na zimnym silniku, odkręć zaworkiodpowietrzające i czekaj, aż poleci nim,i płyn , wówczas zakręć, rozgrzej silnik i czynność powtórz, przy włączonym rozgrzanym silniku odkręć deliikatnie zaworki i czekaj, aż wyleci powietrze i popłynie płyn. u mnie zadziałało, fakt zabawy na parę godzin, ale skutek natychmiastowy.happy_bmw

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...