mateo Opublikowano 30 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2012 WITAM KOLEDZY POTRZEBUJE PEWNYCH INFORMACJI .PISAŁEM JUZ WCZESNIEJ A MIANOWICIE .W MOJEJ BMW E-39 DIESEL 2.0 BEZ WEBASTO MAM PROBLEM Z NAGRZEWANIEM SIĘ AUTA I NIE WIEM CZY TO JEST: TERMOSTAT , ALBO TEN DRÓGI EGR NIE WIEM CO MAM ROBIĆ JAK SPRAWDZIĆ ,CZY MOZE NIE JEST DOBRZE ODPOWIETRZONY BO JAKIEŚ 2 MIESIĄCE TEMU ZMIENIAŁEM PŁYN CHŁODZĄCY A JEŚLI ODPOWIETRZYĆ TO GDZIE SĄ ODPOWIETRZNIKI DZIĘKI Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emenek Opublikowano 31 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2012 ja dzisiaj wymieniałem termostat w mojej benzyna to 1,5 godziny odpowietrzałem .. to jest jakas tragedia.. ;P termostat ciezko sprawdzic .. jedynie przy jakiej tem sie otwiera i chłodnica robi sie gorąca i obserwowac wskazówke temp .. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasso12 Opublikowano 31 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2012 Dobre odpowietrzenie to jedno, termostat, pompa wody i drożny układ to inna bajka. Odpowietrzniki masz dwa, jeden przy samej chłodnicy, czarny korek na wkrętak gwiazdkowy średnicy około 2 cm, drugi masz na wężu pomiędzy chłodnicą a silnikiem. Dobre odpowietrzenie to podstawa. Postaw auto, lekkopodnosząc przód od strony kierowcy, następnie odkręć korki odpowietrzające i korek wlewu i wlewaj powoli płyn . Układ saomoczynnie powinien się odpowietrzyć. Na wszelki wypadek po takim zabiegu odpal auta na zimnym silniku, odkręć zaworkiodpowietrzające i czekaj, aż poleci nim,i płyn , wówczas zakręć, rozgrzej silnik i czynność powtórz, przy włączonym rozgrzanym silniku odkręć deliikatnie zaworki i czekaj, aż wyleci powietrze i popłynie płyn. u mnie zadziałało, fakt zabawy na parę godzin, ale skutek natychmiastowy.happy_bmw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
beaver79 Opublikowano 2 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2012 IE WIEM CO MAM ROBIĆ po pierwsze wyłącz Caps Lock. Po drugie jest już kilka tematów na forum - wolno się nagrzewa, spada temperatura, optymalna temp pracy silnika. Wystarczy poszukać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.