Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


Rekomendowane odpowiedzi

witajcie....... jak wiadomo szukam auta :) a i wpadło mi kilka sztuk w Dieslu a mianowicie z silnikiem M57D25 wiem wiem.. mało osób ma u nas taki motor , większośc ma 3,0 które też biore pod uwage ale po 2001r (common rail)!!

ile taki motorek może spalić w dynamicznej jeździe po mieście(oczywiście mowa o manualnej skrzyni ) ewentualnie na ile można podciągnąć taki motor jeśli jest zdrowy?? wiem wiem że będziecie mnie przekonywać na 3,0 ale nie mowie nie!! rozglądam się za benzyną z gazem ale przeliczając spalanie np diesla 8L a Lpg 16L + paliwo na rozruch wychodzi to samo...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ogólnie mało jest opinii o tym motorze,ale to co czytałem,to pozytywy,jest to uboższa wersja 3.0,o spalaniu piszą,że w trasie na emeryta i do 5 zejdzie,i jak to dizel,trzeba uważać na temp i oszczędzać turbo,ale ogólnie,nie znalazłem narzekań(poza mocą)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Latam tym już prawie 4 lata. Co padło w tym czasie :

1. Pompa wody

2. Jeż klimy

3. Pompa paliwa w baku

4. Żarówka oświetlenia tylnej tablicy

Jak dbasz tak masz. Spore koszty jeśli padnie turbina, dwumas, wtryskiwacze. Podstawa to kupic auto w dobrym stanie, wymieniac na czas olej, filtry i przestrzegac podstawowych zasad.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spoko ale intercooler to po prostu zwykła chłodnica powietrza umieszczona w układzie dolotowym. Mowa o common railu w układzie zasilania, wtrysk paliwa podawany z ciśnieniem rzędu 1800 barów dzięki czemu uzyskujemy bardzo wysoką sprawnośc przy relatywnie niskim spalaniu. Dyziu jeśli masz siano i trafisz zadbane 3.0d to nawet sie nie zastanawiaj, kupuj i czerp radośc z jazdy ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

oprawda on ma automat a więc kręcenie nie wchodzi w grę

żartujesz sobie? Może nie tak jak manual, ale na "S" można sdrowo przeciągnąć.

Dyziu powiem Ci jak mówił mi Kevin i Forest - jeżeli masz do wyboru 2,5 i 3,0 to się nie zastanawiaj - 3.0 wbrew opiniom potrafi spalić mniej (większy zapas mocy), a to że sie nie męczy (30 PS na 0.5 litra to nie jest wyżyłowanie) też dobrze wpływa na trwałość.

JAk mówi stary Forest - jeżeli robisz wszystko na czas i studzisz turbo to pojeździsz. A do E39 3,0d w automacie zapraszam do mnie - u Seby może Cię trochę wytrząść, a u mnie będziesz miał pełen obraz komfortu (zimówki sa na 225/55 :) )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ma co każde auto musi znaleźć swojego właściciela.

Każdy znajduje w aucie coś innego.

Ja miałem TDS-a i powiem zrobiłem 120tys km w ciągu 2 lat mówili że głowice pękają pompy są wadliwe ale tak ogólnie jak z każdym autam jak dbasz tak masz.

jeśli kupisz zanidbane to niestety kieszeń wypuści jak tajfun.

Ile aut ma automatyczną skrzynię choć na to narzekają niektórzy że awaryjne skrzynie są w starszych modelach.

Także wybór zależy od ciebie

Z dizlem pamiętaj fajny moment ale nie to samo co benzyna nie ma tego kopa( poza nowymi dizlami)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z dizlem pamiętaj fajny moment ale nie to samo co benzyna nie ma tego kopa( poza nowymi dizlami)

No tak się składa kolego, że ja mam starego diesla, 2000 rok, czyli już staruszek - 11 lat. Nie wiem jak wypadłby w porównaniu z 3.0i ale 2.5i wypada przy nim blado.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie twierdzę że diesel rządzi (nie chcę znów dyskusji co lepsze), a Seba wie co mówi. Jak będę duży też zostanę Forestem... :)

A na poważnie - jak trafisz na zajechanego gniota z cofniętym przebiegiem to opinie będziesz miał b. złe. Ale jak trafisz fajną furę to będziesz wychwalał pod niebiosa. Automat? padnięta skrzynia to koszt ok padniętego sprzęgła w manualu. a to zdarza się prawie tak samo często, tym bardziej że to raczej manuale są katowane

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no niby manuale bardziej dojeżdżane:) hehe ale ja automata nie chce:):4:

niby 230tyś i po stanie na fotkach tak wygląda (przynajmiej mi sie tak wydaje)

[ATTACH=CONFIG]18188[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]18189[/ATTACH]

niby 200km mam ale cena przystępna:) czyżby jakaś podpucha ?? za 2001r 17.900!!!

choć ja swoją e39 kupiłem za 10000tyś a sprzedałem za 16000tyś:) hehe

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Automata nie zmienisz na nic innego po pierwszych 50km, a jak chcesz przycisnąć to zawsze możesz wrzucić "S" i walnąć kick-down. Moje panny z pracy dociągaja pasy jak tylko gała w lewo pójdzie. Ale banany na gębie :) Cena nie jest jakoś specjalnie podejrzana chociaż wydaje mi się że ze 2k za niska. podeślij foto i VIN do Keva to Ci oceni - a tak poza tym to pytaj Go o furę - zna piękne niemce, często w pełnym "M"...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

off topa niezłego robie ale jak to Woz powiedział to mój temat to moge:):4:

panny z pracy dociągaja pasy jak tylko gała w lewo pójdzie

dziwne bo wydawało mi się całe życie że gała musi wejść gdzie indziej......hehe

chociaż wydaje mi się że ze 2k za niska

no mi też

podeślij foto i VIN do Keva to Ci oceni

czekam na vin

Automata nie zmienisz na nic innego po pierwszych 50km

chyba nie ja bo po 8000tyś w automacie chce znów manuala:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...