Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


przepływomierz


Gość

Rekomendowane odpowiedzi

mi pompa buczy na dwa skrzyzowania swietlne a chodzi juz tak ponad pol roku, wymien filtr paliwa jak buczenie sie nie zmiejszy to pompe odpusc sobie poszukaj czy moze przeplywka sie nie zacina (klapa)

Siema!

Luki730i napisałeś w temacie o pompie paliwa tego posta, ale nie chciałem robić misz maszu.

Orientujecie się jak sprawdzić czy przepływka się nie zacina w silniku 1.8 m10??

Mam problemy z zapalaniem na zimnym silniku i jest podejrzenie że przepływomierz nie działa, tyle że jak go wogóle odłączyłem to nawet na ciepłym ledwo co zapalił i zaczął kpcić na czarno

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie mechanikowi się wydaje że przepływka bo czuć mu paliwem, ale to po wycięciu kata tak czasami zajedzie.

No i coś mi chyba zrobił żebyprzepływka mniej paliwa podawała, to nie dość teraz że muł to jeszcze pali więcej :|

no to spartolił, może inny mech zrobi lepiej, tylko że fachmani za regulacje i pełną diagnostyke wezmą 300 :evil:

i co ma przepływka do zapalania ........ :roll: :shock:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

trochę śmierdzi paliwem jak się go zapala, tylko że to smrodek się zaczął po wycięciu kata, a jak przyłożę rękę w rękawicy do wydechu to lecą tylko suchutkie spaliny.

Jadę w sobotę na poprawkę a w międzyczasie może zdążę czujniki powymieniać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

niewiem jak to jest ale w starszych systemach wtryskowych jest coś takiego jak wtryskiwacz rozruchowy.może też być czujnik w głowicy który podaje temperaturę silnika do sterownika i na jej podstawie on dobiera mieszankę.może to jest powodem niepalenia na zimno...no ale tak se gdybam bo m10 to raz na oczy widziałem :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

było było, wtrysk rozruchowy zmieniłem ze starego silnika, a tam hulał

wygląda że chyba będą to czujniki i chyba będę musiał je nowe zakupić bo stare niekoniecznie muszą się sprawdzić :|

a jak tylko mi zapalił na zimnym silniku, to odłączyłem przewód od wtrysku rozruchowego i któryś od temperatury(oba niebieskie) i dalej chodził bez problemu, więc wydaje mi się że tu może być problem, jutro dzwonię po czujniki, do weekendu powinnienem je zmienić

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



  • Ostatnio przeglądający

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...