bartek e36 Opublikowano 24 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2012 Witam, mam bmw e36 td z 1993 roku, od kilku dni zauważyłem dziwne stuki tak jak by z tylnego wału, na 3 biegu od 2500tyś obrotów do 3000tyś obrotów potem przestaje, co to może być? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyziu Opublikowano 25 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2012 możliwe że podpora wału się rozlatuje!! wbij na kanał i sprawdź co ją boli bo my możemy tylko przypuszczać bo nie widzimy tego:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość staszek Opublikowano 26 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2012 a nic tobie nie huczy s tyłu pytanie_bmw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dirty.73 Opublikowano 28 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2012 może łącznik elastyczny,jak Dyziu mówi,na kanał z nią Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nem Opublikowano 28 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2012 Jezeli stuki to moze byc podpora, jezeli wpada w wibracje i masz wrazenie jak bys jechal po tarce to moze wystarczy wal wywazyc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fikus04 Opublikowano 28 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2012 Miałem to samo. Tylko przy ruszaniu gwałtownym metaliczny dźwięk. Dzisiaj byłem na kanale a to dyferencjał wyrwany z podłogi ;/ przy ruszaniu (normalnym) odczywana była tzw. tarka. Powiedzcie mi panowie czy takie rzeczy się naprawia czy to już koniec? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyziu Opublikowano 28 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2012 Wyrwało mocowanie podpory?????? jeśli tak to można napewno wspawać je (tam są 2 śruby) więc wspawać nową blache i śruby przyspawać w miejsca starych!! ale wał trzeba dać do sprawdzenia (wyważenia) 8) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaro Opublikowano 28 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2012 W starszych modelach tak było. Nawet pierwsze wypusty e46 tak miały, że blacha przegniła i trzeba było wspawać kawałek nowej blachy... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fikus04 Opublikowano 29 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2012 a zna ktoś jakiegoś speca w obrębie Namysłowa który by się tego podjął? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dirty.73 Opublikowano 29 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2012 fak,niezły bigos,takie rzeczy w bmw:x Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qolar Opublikowano 29 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2012 ona wcale tam nie przygniwałą tylko poprostu wyrywa srube mocujaca z podlogi,nie wiem jak w e36 ale w e46 winą za to mozna obarczyc wywalona przednia tuleje dyfra powstaje na niej luz i po jakims czasie wywala całe sanki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariusz13 Opublikowano 30 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2012 dokładnie jak pisze qolar miałem to samo przypadłość starszych e36 z silniczkami 2,5 i 2,8 a w szczególności ze szperką u mnie magicy wycieli dupkę z anglika naspawali na uszkodzoną dupkę i autko fruwa po torach do dzisiaj choć już nie moje :lol: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.