woz Opublikowano 24 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2012 Hejka.. No, ale zeby nie bylo, dlugo wytrwalem.. Mialem u siebie wczesniej taki koncowy: Brzmial naprawde fajnie, wydobywal z V8-ki naprawde cos sympatycznego (byl to Ulter basowy robiony na zamowienie - puszka o dlugosci 50cm, ale dosc waska/mala). Problem w tym, ze w trasie, gdzie automatyczna skrzynia trzyma obroty w okolicach 3tys wiekszosc czasu, leb po dluzszym czasie peka. Wiem ze w trakcie podrozy do Bieszczad, mozna doslownie kota dostac, leb jak sklep. A poniewaz mamy male dziecko, to jazda w trasie musi byc nie uciazliwa! Ale nie ma kompromisu? Nie ma jakiegos wydechu ktory by ladnie mruczal, ale niue byl taki basowy, ze mozg ci po jakims czasie wali w czache i mowiu "dosc"? Ogolnie zaczynam sie zastanawiac czy w sezonie nie zafundowac sobie jakiegos porzadnego tlumika koncowego, zeby cos mi ladnie mruczalo, ale zeby nie bylo to uciazliwe w trakcie jazdy na codzien. Jakies pomysly? Najlepiej sprawdzone, bo kupowac w ciemno to tez nie chce za bardzo.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
woz Opublikowano 25 Stycznia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2012 Anybody? Albo inaczej. Czy tani tlumik basowy typu remus (ktory mialem u siebie), bedzie sie roznil poziomem rozerwania glowy w czasie jazdy od tlumika typu magnaflow lub cos innego? Chce dzwiek Vki, ale nie taki bas ktory mi bedzie rozsadzal glowe, czy kazdy inny niz fabryczny bedzie meczacy w trasie? Mial ktos zalozone cos w stylu magnaflow, o eisenmann sie nawet nie spytam bo widze same za 700 eurasow :bag:.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 25 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2012 Wozu a przód i środek masz oryginalny ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
woz Opublikowano 25 Stycznia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2012 nie mam katow, ale jest srodek. Ten remus byl mega meczcy jak wpadal w rezonans (zreszta jezdziles i mysle ze pamietasz). Chcialbym cos nie tak buczacego, ale cos co da frajde z jazdy. Moze cos takiego by dalo rade.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 25 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2012 Wozu wiem , że lubisz kombinować z tłumikami .... więc spróbuj zrobić tak jak miał Karol z Grupy Zachód zrobione , tzn od środkowego tłumika były wyprowadzone tylko dwie rurki bez żadnego tłumika .... dźwięk był kosmiczny :drool: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
woz Opublikowano 25 Stycznia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2012 tak jak lubie kombinowac, to tak juz sprobowalem . To nie bylo to. A doszedlem do tego kiedys definitywnie kiedy jechalem na kacu. Mimo tego, ze glowa mi pekala po imprezie, to tlumik jeszcze ja rozwarstwial i mnie walil po mozgu mlotkiem. Cos tam pokombinuje i jesli dokombinuje do tego ze bedzie jak trzeb to sie pochwale. Nigdy nie przestane grzebac chyba :twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 25 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2012 No to jak nie ma być mega basowo to wstawiaj na koniec oryginalny tylko końcówki wspawaj większej średnicy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
woz Opublikowano 25 Stycznia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2012 Tak mam u siebie. Za cicho Ciezko mi dogodzic jesli chodzi o dzwiek V-ki lolol Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wisnia1419 Opublikowano 25 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2012 w tym co wrzuciłeś w ogóle nie słychać że to V8:bag: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość e34t Opublikowano 25 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2012 witaj nie wiem jak to jest ale do części tłumików jest sprzedawana dodatkowo wkładka która wycisza tłumik. Możesz sprubować taką opcję. Jeśli to tłumik na zamówienie to zapytanie możesz dać sprzedającemu o tą opcję Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
probin Opublikowano 26 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2012 Zamów sobie wreszcie porządny tłumik robiony konkretnie pod twoje auto, np. tutaj: MGmotorsport - sportowe układy wydechowe i dolotowe i będziesz miał święty spokój tak jak ja Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 10 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2012 Woz'u posłuchaj tego .... prosty rurejszyn od środkowego do końca , co prawda w E32 ale silnik ten sam .... [video=youtube;2fBahKn-4E4] .... moim zdaniem za***ioza :drool: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
woz Opublikowano 10 Lutego 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2012 nic nie pokazuje amigo. Zaden filmik nie wyskakuje.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 10 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2012 To chyba coś masz z przeglądarką : zobacz samego linka : Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
woz Opublikowano 10 Lutego 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2012 To chyba coś masz z przeglądarką :zobacz samego linka : Stary, po przejechanych 100km na trasie, zatrzymalbym sie o odcialbym wlasna glowe Mysle ze ten tlumik na dluzsza mete by wykonczyl.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 10 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2012 Stary, po przejechanych 100km na trasie, zatrzymalbym sie o odcialbym wlasna glowe Mysle ze ten tlumik na dluzsza mete by wykonczyl. Eee chyba tak źle by nie było , zobacz że dopiero przy kick-downie dopiero MUSTANG się odzywa a tak jak jadą obok siebie jest w miarę cicho Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
willi230 Opublikowano 10 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2012 wozu ale kombinujesz..... jak baba w ciąży.....chciałes miec v8....wiedziałes jak bedzie mruczal....cokolwiek wstawisz oprócz ori bedzie głośniej.....jeżeli Twój remusik Cie juz powoli drażni....to sory...ale magnaflow...i inne naprawde dobre marki tłumików sobie odpuśc....one to dopiero wydobywają "sportowy" charakter v8:drool: :drool::drool::drool::drool::drool::drool::drool::drool::drool: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
woz Opublikowano 10 Lutego 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2012 wozu ale kombinujesz..... jak baba w ciąży.....chciałes miec v8....wiedziałes jak bedzie mruczal....cokolwiek wstawisz oprócz ori bedzie głośniej.....jeżeli Twój remusik Cie juz powoli drażni....to sory...ale magnaflow...i inne naprawde dobre marki tłumików sobie odpuśc....one to dopiero wydobywają "sportowy" charakter v8:drool: :drool::drool::drool::drool::drool::drool::drool::drool::drool: Nie jak w baba w ciazy, tylko eksperymentuje sobie i staram sie znalezc cos posrodku. Wiadomo, ze kazdy by chcial miec dziwek V8 itd, zeby ladnie chodzilo i zeby kazdy slyszal ze tam drzemie V-ka :twisted: Ale jeszcze do tego pamietaj ze dzieciak wchodzi w to rownianie. Mordulec, pamietasz jak z tym poprzednim tlumikiem jak sie przejechales po torze dudnilo w lbie jak silnik wchodzil w obroty w przedziale 2500-4500tys obrotow? Niezle dudnilo tobie w glowie po przejechaniu pol kilometra, to wyobraz sobie teraz trase i dziecko z tylu. To dopiero jest hard core Chodzi o to zeby ladnie gadalo, ale nie meczylo. Sa takie tlumiki, trzeba tylko znalezc. Mi tam sie nie spieszy, pewnie pare jeszcze przerobie zanim znajde to co trzeba Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nem Opublikowano 10 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2012 Ori tlumik ze wspawanymi koncowkami. Moim zdaniem to jest idealne rozwiazanie dla ciebie. Mam u siebie takie rozwiazanie jak chcesz moge nagrac jak to u mnie chodzi bedziesz mial "podglad". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
woz Opublikowano 10 Lutego 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2012 Ori tlumik ze wspawanymi koncowkami. Moim zdaniem to jest idealne rozwiazanie dla ciebie. Mam u siebie takie rozwiazanie jak chcesz moge nagrac jak to u mnie chodzi bedziesz mial "podglad". Ja tez mam takie rozwiazanie u siebie i brakuje mi V-ki w tym dzwieku Ale luz, tlumik jest jedna z ostatnich rzeczy na mojej liscie. Kulturalnie i po cichemu sobie szperam po ebay.de za jakims eisenmann w dobrym stanie, to dopiero bylaby perelka Pokombinuje, pogrzebie, cos zaloze, sciagne. Na zasadzie prob i bledu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
willi230 Opublikowano 10 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2012 wozu wyluzuj:D mimo ze jeszcze ćwiary na karku nie mam to pare razy była e36 woziłem dzieci z tyłu przy moim basowym tłumiku.... masakra....raz ok 17 wracałem do domu....jak dawałem gazu to 3latek robił....bruuuuummmmm.......razem z wydechem hehehe.....po przejechaniu 20km już spal...ale tak go to wymeczyło ze obudził sie o 8...tylko ze RANO!!:bag: ja polecam odsłuchy na youtube<bo jest tego sporo>....wyjdzie troche taniej niz eksperymentowanie w garażu:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
woz Opublikowano 10 Lutego 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2012 Willi, spoko Ale jest jeszcze jedna roznica miedzy moim a twoim przypadku. Ja mam automata. Gdyby byl manual to moglbym trzymac na wyzszych obrotach i spoko, automat sam wahluje i caly czas trzyma na nizszych obrotach (przynajmniej u mnie), musialbym caly czas leciec na trybue sportowym albo caly czas ja meczyc kick-downem zeby bylo jak w manualu. Z wydechem to jestem akurat wyluzowany, zreszta, ja lubie kombinowac.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 10 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2012 No to fakt z automatem to trochę lipa , jak jeździłem Woz'a 540tką na torze na tym poprzednim wydechu to na sporcie chodziło całkiem fajnie ale na zwykłym trybie zbijało obroty do 2tyś i robił się męczący bas ale tak w okolicach 2700-3500 obrotów brzmiało super Na manualu szofer ma trochę większy wpływ jak brzmi wydech Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
woz Opublikowano 10 Lutego 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2012 O to wlasnie chodzi, ze trzeba znalezc taka perelke ktora bedzie ladnie chodzila i ladnie brzmialo w srodku i na zewnatrz, ale nie takim meczacym basem jak ten ulter-szmulter Piszesz mordulec ze od 2700-3500 chodzilo fajnie, wiec wyobraz sobie, ze 100km/godz mam obrotow pewnie okolo 1200, wiec praktycznie 80% jazdy lece w buczacym basie. Napewno jakis wydeszek sie znajdzie, musze tylko poszperac i poeksperymentowac sobie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 10 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2012 ze od 2700-3500 chodzilo fajnie, wiec wyobraz sobie, ze 100km/godz mam obrotow pewnie okolo 1200, wiec praktycznie 80% jazdy lece w buczacym basie. Albo lecisz na Sporcie i masz przepał w trasie z 18L :drunk: Nie no coś kompromisowego musisz znaleźć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.