Vermilion Opublikowano 15 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2012 Takie cos jak chcesz zrobic byloby wykonalne z takimi tlumikami jeden wtedy mozna wyciszyc bardziej, drugi mniej (nie sama wata, bo to najtansze rozwiazanie). W miejscu czerwonego prostokata, lub troszke przed, zeby nie bylo zawirowan, dodaje sie zawor - APEXi - Exhaust Control Valve - Nengun Performance , ktory mozna zamknac z pilota i uciszyc wydech. Ale w warunkach garazowych poskladanie tego tak, zeby nie wpadalo w rezonans moze byc bardzo trudne. Wiem tez oczywiscie, ze E34 ma dwie rury, wiec to tez trzeba byloby jakos rozwiazac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.