Gość ChriS. Opublikowano 23 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2012 I co Ci tam wsadzili i jak sie jezdzi? Roznice w spalaniu i przyspieszeniach? Jak lata ponad 200km/h? Robiles moze jakis test przyspieszenia 100km/h-200km/h na benzynie i gazie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 23 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2012 Chris u Ciebie przy porządnych wtryskach np. hana i dobrze zestrojonej instalacji nie będzie raczej różnicy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesiek2304 Opublikowano 23 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2012 wtryski Hana, dwa dobre reduktory, miedź 8 mm, elektronika może być stag 300, solidna odpowiednia regulacja i będzie niemal jak na benzynie - niemal, bo jakaś różnica zawsze będzie, choćby nie odczuwalna Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziki Opublikowano 23 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2012 Wadą precyzyjnych wtryskiwaczy z górnej póły jest to że kleją jeśli dostają syfu i tu kończy się ich precyzja.Zaletą to że zejść można myślę ok. 1L przy spalaniu ale to w czasie kiedy jeszcze nie kleją. Dlatego reduktor musi termicznie być w nienagannym stanie zresztą termicznie dotyczy to wszystkich reduktorów dla wszystkich rodzajów wtryskiwaczy.Tu również jest spory problem,niektórzy monterzy podpinają się z reduktorem pod ogrzewanie przepustnicy,prościej,szybciej,głupiej...silnik pracuje,auto jeździ.Przy 16o km wspomoże się benzyną i gra.A potem się dziwią...no chol.era mam hany po 200pln za 1szt,reduktor do 350KM(który obrobi 200KM) a silnik pierdzi a nie jedzie po 20000km z lpg-ale ch.ukowo.Gaz jest do bani,po co się w to pakowałem,itp.A koleś obok śmiga na waltekach juz 10rok zrobił juz 180000km,zrobił 2 regeneracje waldemarów za 100pln i kula dalej:)Jak tak sobie przeglądam te wszystkie "wtryskiwacze" to całkiem dobrze plasują się zwykłe budżetowe OMVL REG FAST.Pykłem na nich juz 28000 i nic.Nawet jeśli klękną po 80000 i nawet jeśli zrezygnujemy z zestawu naprawczego i zakupimy nową całą listwe(4szt) to cena jest smieszna.Co najlepsze to dają spokojnie radę z czasami wtrysków w beemkach.Trzeba sobie przekalkulować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzechu Opublikowano 24 Marca 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2012 Założyli mi sterownik STAG 300 wtryski OMVL i reduktor Maxtrix do 350KM. Różnicy nie odczuwam zrobione już 2500tys km, spalanie 16L. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ChriS. Opublikowano 24 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2012 No to gitara Mi padla przeplywka i nawet nie zauwazylem roznicy w osiagach, dopiero jak ustawilem sie do 240km/h z E46 330Ci to zrozumialem, ze cos jest nie tak bo do samego konca byla pol auta przedemna niedlugo wrzuce do swojej galerii cos Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 24 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2012 Czy samemu można zamontować zestaw naprawczy do czerwonych valteków ? czy później trzeba robić regulacje ? bo zaczęły lekko klekotać wie ktoś ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzechu Opublikowano 25 Marca 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2012 Swiece do wymiany po 2800 KM. Smigło odczuło junkers i czasami chodzi na 7 garów. Stąd moje drgania przy przejsciu na 7 skrzynia zaczyna wariowac i pojawiaja się wibracje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.